misschien tzt met de dodenbonusquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:44 schreef MTheBassman het volgende:
van Wings vind ik Nineteen hundred and eighty five eigenlijk een zeer ondergewaardeerd nummer. Ben bang dat die de lijst nooit zal halen
Ik op mn 11e. de rest is geschiedenisquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb op mijn twaalfde een popencyclopedie (Wikipedia op papier, red) cadeau gehad. Opmerkelijk welke feitjes zijn blijven plakken.
Die is leuk ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:44 schreef MTheBassman het volgende:
van Wings vind ik Nineteen hundred and eighty five eigenlijk een zeer ondergewaardeerd nummer. Ben bang dat die de lijst nooit zal halen
wat?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik dacht dat dat een grapje was dat de koning dat had gezegd van de Top2000, maar het is dus wel echt waar
Schandalig genoeg nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is leuk ja.
Staat Jet er in eigenlijk?
Dat was echt ja, dacht dat eerst ook maar Annemieke liet het vervolgens horenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik dacht dat dat een grapje was dat de koning dat had gezegd van de Top2000, maar het is dus wel echt waar
Niet in de lijst nee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is leuk ja.
Staat Jet er in eigenlijk?
Die versie van Urge Overkill is inderdaad smullen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Pulp Fiction genot, soort van!!
Uit zn Kersttoespraak:quote:
I am, I said vind ik nog stukken beter. Schandalig genoeg vergeten op te stemmen dit jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:46 schreef laxus13 het volgende:
Misschien wel het Beste liedje van Nelis
Verkeerde Neil, grappenmakerquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef MielMonteur het volgende:
Neiltje Young![]()
![]()
![]()
Ook een van zijn beste ook nog eens, wat een verwennerij
Oeps?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef MielMonteur het volgende:
Neiltje Young![]()
![]()
![]()
Dit ziet er niet uit als een trollpost..quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef MielMonteur het volgende:
Neiltje Young![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |