hopelijk een beetje een doenlijk nummer van Edje kadetjequote:Op dinsdag 26 december 2017 08:28 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha thnx
Ben alleen bang dat ik zo weer in slaap val bij Ed Sheeran
maar wel er doorheen geluldquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:30 schreef cafca het volgende:
In ieder geval niet afgekapt. Goed bezig Ekdom!
Al die zingende acteurs ook...quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ken heel dat nummer niet... en daar ben ik trots op!
Buurvrouw moet je misschien ruim geografisch zien.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef peaceman het volgende:
ik zou er niet aan moeten denken met 1 van de buurvrouwen
Nou, ik heb sinds kort een nieuwe buurvrouw....quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef peaceman het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Mn sportschool heeft vandaag open dag en wordt er geen geld afgeschreven (normaal betaal je per keer). Dus ga die straks nog wel ff onveilig maken denk ik. Wel met de app aan natuurlijk
Ff al het eten van gisteren eraf sporten en vast compenseren voor gourmetten vandaag
waarom?quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Buurvrouw moet je misschien ruim geografisch zien.
Right next door is wat minder ruim natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Buurvrouw moet je misschien ruim geografisch zien.
pics or we don't believe you..quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik heb sinds kort een nieuwe buurvrouw....
Ja, Robert Cray had een beetje beperkte geest.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Right next door is wat minder ruim natuurlijk
Ik denk dat ik zelf lijdend onderwerp van het liedje word als ik een Robert Craytje zou doen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:33 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig at ik gewoon alleen en viel mn kerstdiner wel meequote:Op dinsdag 26 december 2017 08:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Succes!
Een beetje kerstdiner komt overeen met een uur of drie crosstrainen geloof ik.
ging je daarna gelijk naar huis of vond je die paar meter niet de moeite?quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:35 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb het wel es met de buurman gedaan. Maar wel allebei vrijgezel
[..]
Gezellige tekst iddquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Theres a club if you want to go
You can meet somebody who really loves you
So you go on your own and you stand on your own
And you go home and you cry and you want to die
Lekker zwartgallig. Weer top 50 materiaal
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was best herkenbaar toen ik een jaar of twintig was, maar daar hebben we het vorig jaar geloof ik al over gehad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morrissey is altijd goed geweest in dat soort opwekkende tekstenquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik miste de and you leave on your own
vertelquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was best herkenbaar toen ik een jaar of twintig was, maar daar hebben we het vorig jaar geloof ik al over gehad.
Hij kwam bij mij en bleef ook slapen. Alleen 1x kwam mn moeder op bezoek om te klussen en hadden we ons verslapen. Moeder de woonkamer ingeloodst en hij via de voordeur wegquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ging je daarna gelijk naar huis of vond je die paar meter niet de moeite?
If a doubledecker busquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Morrissey is altijd goed geweest in dat soort opwekkende teksten
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
If a doubledecker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heaveny way to die
Prachtig toch!
Tom Waits toen Dylan ook al niet meer kon zingen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|