Gewoon een sul nemen zoals een Britse Korthaar...quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Katten, het leek me twaalf jaar geleden wel leuk.
Maar ik hoef straks geen nieuwe meer als deze twee er niet meer zijn. Tenzij een kat wordt uitgevonden die altijd een kitten blijft, daar kan ik geen nee tegen zeggen.
Oh even teruggelezen... gecondoleerd kerel!quote:
Vrijdagmiddag is de uitvaart. Mijn oma had he-le-maal niets met muziek. Ergens wel fijn, daardoor kiezen wij als nabestaanden wat we belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wanneer is de uitvaart?
Had je oma ook iets met muziek?
Ze zijn het gewoon zelf.Schaamteloze plug dit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:19 schreef Cee het volgende:
Zitten de Spookrijders zo tóch in de lijst.
Wel mooi he?quote:
de traubert blues nu al? Kan me nog herinneren dat die op 300 stondquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:20 schreef Dwersdriever het volgende:
Oey. Dunan Browne, Smiths en Tom Waits in aantocht.
best luisterbaar ja.quote:
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 26 december 2017 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje wrang. Desondanks toch een fijne dag.
Mijn oma is eergisteren overleden. Ik zorgde voor haar. Tussen kerst en de Top 2000 door ben ik nog een uitvaart aan het regelen. Bijzondere kerst dit jaar
Ik ook niet, maar vond het wel erg mooi.quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:21 schreef Cee het volgende:
Mystikvm, heftig joh. Veel sterkte deze tijd! Hoop dat je een mooi afscheid kan regelen.
Pippen, jullie ook sterkte met de eerste kerst zonder je oma!
![]()
Zag het volgebs mij net achter Ekdom langsrollen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de traubert blues nu al? Kan me nog herinneren dat die op 300 stond
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:23 schreef _Hestia_ het volgende:
Mogguh
Slechte nacht gehad, maar ik ben er weer
Lig nu in bed te luisteren
Zonder de Top 2000 zou je dit nooit meer horen denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:23 schreef BufordTJustice het volgende:
Godzijdank dat dit juweeltje er nog in staat
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje wrang. Desondanks toch een fijne dag.
Mijn oma is eergisteren overleden. Ik zorgde voor haar. Tussen kerst en de Top 2000 door ben ik nog een uitvaart aan het regelen. Bijzondere kerst dit jaar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]jij bent er ook weer op tijd bij
serieus, waar zijn die stemmers gebleven. Stond ook in 2014 nog hoog he.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zag het volgebs mij net achter Ekdom langsrollen.
Dit is ook zo een fijn nummer.
zo groot is ie niet, dus dat moet lukken!quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:24 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Kan ik wel nog ff Ekdom meepakken
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:24 schreef PippenScottie het volgende:
Het halve huishouden Pippen slaapt nog.
Ik ga toch maar vast het ontbijt klaarmaken, misschien worden ze wakker van de geur van scrambled eggs, croissantjes en veel te sterke koffie.
Zonder meer. Dit is echt een nummer om je op te verheugen. One hit wonder.quote:
Ik ben zelf ook maar 1.58 hequote:Op dinsdag 26 december 2017 08:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo groot is ie niet, dus dat moet lukken!
owquote:
absoluut, top 10 uit deze lijst minimaal. Top 5 denk ik zelfs wel.quote:
Haha thnxquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow![]()
in dat geval: succes! Je zal t nodig hebben!
dan is de dodenbonus wel verlopen..quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Duncan Browne is al in 1993 overleden blijkbaar.
Wel uptempoquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:28 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha thnx
Ben alleen bang dat ik zo weer in slaap val bij Ed Sheeran
ik ken heel dat nummer niet... en daar ben ik trots op!quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:28 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha thnx
Ben alleen bang dat ik zo weer in slaap val bij Ed Sheeran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |