Ik werd wakker met U2 x 2quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker om gewoon wakker te worden met een plaat uit mijn top 50 zonder het te weten
dat vind ik wel wat overdreven moet ik zeggen, maar ik kom dan ook niet uit die tijd, maar dit liedje vind ik wel mooi en Poison Arrowquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:16 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de beste albums ooit gemaakt.
Vorig jaar nog live gezien...
Ik heb het album ook nog liggen, ja. Zeker goed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:16 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de beste albums ooit gemaakt.
Vorig jaar nog live gezien...
ik boycot dat kut cafequote:Op dinsdag 26 december 2017 07:20 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu ook voor het eerst eens naar dat café. Maar ik heb het idee dat ik naar een scene met allemaal figuranten ben aan het kijken. Het ziet er allemaal zo nep uit of zo.
4 Ever 2 Gether is ook zo fijn, Valentines Day, Date Stamp.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat vind ik wel wat overdreven moet ik zeggen, maar ik kom dan ook niet uit die tijd, maar dit liedje vind ik wel mooi en Poison Arrow
Het is ook een pop up cafe.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:20 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu ook voor het eerst eens naar dat café. Maar ik heb het idee dat ik naar een scene met allemaal figuranten ben aan het kijken. Het ziet er allemaal zo nep uit of zo.
Ik heb een voorkeur voor Propaganda, zoals bekend mag zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
4 Ever 2 Gether is ook zo fijn, Valentines Day, Date Stamp.
Wat bombastisch, maar ik hou er van...
Die kan ik, ondanks het beroerde Engels van Claudia, ook prima verteren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor Propaganda, zoals bekend mag zijn
ik schrok even, maar natuurlijk niet die stlquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow was Somebody to Love vorig uur alverder niet heel veel geniaals gemist in de nacht, alleen If There Is Something en Eve of Destruction vind ik echt jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |