Sí, colaboración con in grupo cubano.quote:

Dago!! Mod?!???!??! Dago?!?!?! MOD?>>>>>!????!??!? ban me dan!! ban me dan!!!?!?!?!?!quote:

Ik vond het wel heel mooi. Nostalgisch. Toen Umoja van Blřf uitkwam, was ik groot fan van de band en zong ik al die liedjes in hun taal mee. Van Swahili tot Portugees. Ik kon Hemingway nog steeds woord voor woord meezingenquote:

Hij heeft in het verleden met meerdere nummers in de lijst gestaan, maar ik doelde inderdaad op zijn inbreng in deze editie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ok, dacht dat je z'n laatst gemaakte nummer bedoelde.

quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dago!! Mod?!???!??! Dago?!?!?! MOD?>>>>>!????!??!? ban me dan!! ban me dan!!!?!?!?!?!
Fuck you.
 Wat errug.
 Wat errug.

Drukker dan tijdens SRquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is een graveyard nou weer (ja, tijdens de top 2000 dan he)

Yo dat kan. 't Is niet mijn dingquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel mooi. Nostalgisch. Toen Umoja van Blřf uitkwam, was ik groot fan van de band en zong ik al die liedjes in hun taal mee. Van Swahili tot Portugees. Ik kon Hemingway nog steeds woord voor woord meezingen
 .
.

Sacha, en Jeroen had ik kunnen heten. Heet Lars.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
Als ik een meisje was geweest had ik Rianne geheten: true story
En jullie?!?!?!?!???!?

Evenstar

Evenstar

Michelle :pquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?

Evenstar

Evenstar

Zoutelande is toch wel tof hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef MTheBassman het volgende:
Hemingway vind ik nog wel leuk. De rest mag opbokken uit de lijst

Iig geen Rianne. Zal er eens naar informerenquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?
 .
.

Yorindequote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?

Gelukkig heb ik er nog niet een gehoord. *afkloppen*.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:27 schreef Kyran het volgende:
Waarom staan er een paar miljoen Ed Sheeran nummers in de top 2000?

Ik zal niet zeggen dat ik het leuk vind, maar ik ga ook niet negatief zijn.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |