Jawel...quote:
datquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik snap niet dat ze daar bij het café hier ook niet tegen optreden. Dit zou niet moeten kunnen.
Ja, ik klink nu als een feministische kut met zand in de vagina, maar ik doel meer op de volwassenen; die willen gewoon écht een beetje een café-vibe op dit tijdstip. Flikker op met je kutkoters.
Het is wel een hele andere vibe met kinderen in een café inderdaad. Dat lijkt me ook niets.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik snap niet dat ze daar bij het café hier ook niet tegen optreden. Dit zou niet moeten kunnen.
Ja, ik klink nu als een feministische kut met zand in de vagina, maar ik doel meer op de volwassenen; die willen gewoon écht een beetje een café-vibe op dit tijdstip. Flikker op met je kutkoters.
Hier doen wij ook ons best. Dochtertje (net 14 maanden) krijgt ook een portie fatsoenlijk muziek per dagquote:
Daarna nog The Power Station dacht ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat, geen Best of Both Worlds?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:22 schreef BillDauterive het volgende:
Bløf - Hemingway.
Wat een genot!!
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie kunnen allemaal het puntje van mijn voortslachtingsorgaan zuigen, ik ga dit nummer lekker meezingen
D'r schoenen moeten uit! Marisa deed vorig jaar elke graveyard op blote voeten, die gaf nergens een neuk om.quote:
Stond er alleen in 2000 in.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daarna nog The Power Station dacht ik.
Wout?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
D'r schoenen moeten uit! Marisa deed vorig jaar elke graveyard op blote voeten, die gaf nergens een neuk om.
Is de laatste keer dat ik h'r vergelijk met Marisa. Beloofd. Verder doet ze 't namelijk prima (Beter dan die rampzalige mannelijke dj's van de vooravond (Die ene (niet Ruud) en Stefan Stasse? Bleh)) dus ik heb weinig te klagen
Ik krijg echt jeuk door Stasse, wat een kwal is dat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
D'r schoenen moeten uit! Marisa deed vorig jaar elke graveyard op blote voeten, die gaf nergens een neuk om.
Is de laatste keer dat ik h'r vergelijk met Marisa. Beloofd. Verder doet ze 't namelijk prima (Beter dan die rampzalige mannelijke dj's van de vooravond (Die ene (niet Ruud) en Stefan Stasse? Bleh)) dus ik heb weinig te klagen
Ja maar kijk, dit kan ik alleen maar waarderen. Alleen jullie nemen haar niet mee naar dat fucking café.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier doen wij ook ons best. Dochtertje (net 14 maanden) krijgt ook een portie fatsoenlijk muziek per dagNa 3 weken kon ik haar al rustig krijgen door Motorhead (of ome Lemmy zoals wij hem hier thuis noemen) op te zetten
Portie Guns N Roses, Led Zeppelin, Dire Straits, Deep Purple, AC/DC etc etcgaat er goed in inclusief dance moves
meer Blof!
Wouter?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |