Sí, colaboración con in grupo cubano.quote:
Dago!! Mod?!???!??! Dago?!?!?! MOD?>>>>>!????!??!? ban me dan!! ban me dan!!!?!?!?!?!quote:
Ik vond het wel heel mooi. Nostalgisch. Toen Umoja van Bløf uitkwam, was ik groot fan van de band en zong ik al die liedjes in hun taal mee. Van Swahili tot Portugees. Ik kon Hemingway nog steeds woord voor woord meezingenquote:
Hij heeft in het verleden met meerdere nummers in de lijst gestaan, maar ik doelde inderdaad op zijn inbreng in deze editie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ok, dacht dat je z'n laatst gemaakte nummer bedoelde.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dago!! Mod?!???!??! Dago?!?!?! MOD?>>>>>!????!??!? ban me dan!! ban me dan!!!?!?!?!?!
Fuck you.
Drukker dan tijdens SRquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is een graveyard nou weer (ja, tijdens de top 2000 dan he)
Yo dat kan. 't Is niet mijn dingquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel mooi. Nostalgisch. Toen Umoja van Bløf uitkwam, was ik groot fan van de band en zong ik al die liedjes in hun taal mee. Van Swahili tot Portugees. Ik kon Hemingway nog steeds woord voor woord meezingen
Sacha, en Jeroen had ik kunnen heten. Heet Lars.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
Als ik een meisje was geweest had ik Rianne geheten: true story
En jullie?!?!?!?!???!?
Michelle :pquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?
Zoutelande is toch wel tof hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef MTheBassman het volgende:
Hemingway vind ik nog wel leuk. De rest mag opbokken uit de lijst
Iig geen Rianne. Zal er eens naar informerenquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?
Yorindequote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?
Gelukkig heb ik er nog niet een gehoord. *afkloppen*.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:27 schreef Kyran het volgende:
Waarom staan er een paar miljoen Ed Sheeran nummers in de top 2000?
Ik zal niet zeggen dat ik het leuk vind, maar ik ga ook niet negatief zijn.quote:
Geen flauw idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:26 schreef Joezi het volgende:
En jullie?!?!?!?!???!?
Ik ben wel voor een 10 jaar ban. Nieuwe nummers mogen pas 10 jaar later de lijst inquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er nog niet een gehoord. *afkloppen*.
Sacha hallo dan!! hallo dan!! Jeroenquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sacha, en Jeroen had ik kunnen heten. Heet Lars.
Jeroen poep aan je schoen haha.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sacha hallo dan!! hallo dan!! JeroenJeroen!!!
Welquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:29 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee. Zoutelande gewoon nee. Nee. Gewoon nee.
Tweede vraag is dan ook: wat doen de meeste van die nummers (9 van de 11) in de andere helft van de lijst?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral Coldplay ... heel veel Coldplayquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:31 schreef MTheBassman het volgende:
Kijk, deze artiest mag van mij gerust een paar Blof en Coldplayplaatjes vervangen
Nür getraumt volgens Radio 2.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Zo ook het slecht genoteerde Duitse nummer.
Pfoe..quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
Boney M. hierna is wel genot. En baas.
Kom haten dan.quote:
Wout dus.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zou kunnen, soort van quasi-kale dude?
Riffers of bebbelonquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh nee, nee nee dit moet ze niet doen. Zelfs al past het bij het nummer. Niet doen.
EDIT: ...Nee.Dit is een beetje jammer. Ze is daar meer fangirl dan dj.
Je plaatje is stuk, linkje gecheckt... Ik bedoelde dus inderdaad Wouter.quote:
Juist, dattem. En die hysterische toenemende schreeuw op het eind omdat ze tijd tekort leek te komen.quote:
Die heb ik in mijn hoofd waarschijnlijk al meerdere malen voor idioot/randdebiel uitgemaaktquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik stoor mij aan die Rinus look a like met die triple kerstmuts.
Het is nacht, ik heb bier, ik vind alles leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:34 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
. Nee, alles vind ik wel ok van ze. Behalve dezond.
quote:By the rivers of Babylon, there we sat down
ye-eah we wept, when we remembered Zion.
Zij ook niet. Vroeger. Toen had je nog disc-jockeys.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
J
[..]
Juist, dattem. En die hysterische toenemende schreeuw op het eind omdat ze tijd tekort leek te komen.
Dat zou IK doen. Maar ik ben dan ook geen dj.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is nacht, ik heb bier, ik vind alles leuk.
[..]
Toch zou bij hem de troefkaart nog iets minder werken dan bij Bobby Farrell, die hem trouwens op een strategisch onhandig moment speelde.quote:
Haha ik ben dus niet de enige.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn hoofd waarschijnlijk al meerdere malen voor idioot/randdebiel uitgemaakt
Zeker, niets mis meequote:Op dinsdag 26 december 2017 02:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ach, ze is gewoon enthousiast. Mag toch?
Jaweeeel, 't is ook d'r eerste. Ik keur d'r verder gewoon goed, ik vind h'r leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ach, ze is gewoon enthousiast. Mag toch?
A-Ha is Noors toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
A-ha![]()
Die Zweden weten het weer te flikken hoor
Bijna goed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
A-ha![]()
Die Zweden weten het weer te flikken hoor
Hekkie? Wat is een hekkie nou weer dan?quote:
Excuus, je hebt gelijkquote:
Zweden houden er niet van om voor Noor uitgemaakt te worden, vvquote:
Nee en andersom ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zweden houden er niet van om voor Noor uitgemaakt te worden, vv
Ja want die staan allemaal natuurlijk veels te hoogquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zeg HEKKIE?!quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hekkie? Wat is een hekkie nou weer dan?![]()
Juust, jij snapt m gelukkigquote:
Daar heb ik alleen maar van gedroomd.quote:
Voor 1 of 2 jaar waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja want die staan allemaal natuurlijk veels te hoog
Wel passende titel danquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:42 schreef BillDauterive het volgende:
Na Tonight, Tonight ga ik naar bed.
Dat is niet voor het eerst, ze doen wel vaker Smashing Pumpkins in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |