Weet je wat ik onmenselijke kutmuziek vind? Dat van de huidige generatie singer-songwriters. Het is allemaal ongeïnspireerde meuk, op de album staan ze met een uitstraling van lik-me-vesje en dan moet het goed zijn of zo? Ik meen het uit de grond van mijn hart, dat kan toch niet Johan? Ik bedoel jij staat week na week in een theaterzaal met allemaal mensen die nog meer passie in hun teen hebben dan die salontafelmuzikanten, rot toch op joh.quote:Op maandag 25 december 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Norah JoneZZZzzZzzzzzzzz
Dit vind ik echt het meest vreselijke soort muziek dat er bestaat. God help me.
laten we t maar snel vergetenquote:
Doe mij Like Flames dan maar...quote:Op maandag 25 december 2017 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer terug in de lijst deze. Een top 2000-plaatje
Ik mis Lookin' For Freedom van The Hoff in de lijst.quote:
Lol. Alsof we niet 365 dagen verder zijn.quote:Op maandag 25 december 2017 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laten we t maar snel vergeten
ben je trouwens nog eens naar die italiaanse broodjeszaak op de theresiastraat geweest?
dat vind ik nog minder erg dan die EDM meuk van tegenwoordigquote:Op maandag 25 december 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je wat ik onmenselijke kutmuziek vind? Dat van de huidige generatie singer-songwriters. Het is allemaal ongeïnspireerde meuk, op de album staan ze met een uitstraling van lik-me-vesje en dan moet het goed zijn of zo? Ik meen het uit de grond van mijn hart, dat kan toch niet Johan? Ik bedoel jij staat week na week in een theaterzaal met allemaal mensen die nog meer passie in hun teen hebben dan die salontafelmuzikanten, rot toch op joh.
hier ben ik het heel erg mee eens.quote:Op maandag 25 december 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je wat ik onmenselijke kutmuziek vind? Dat van de huidige generatie singer-songwriters. Het is allemaal ongeïnspireerde meuk, op de album staan ze met een uitstraling van lik-me-vesje en dan moet het goed zijn of zo? Ik meen het uit de grond van mijn hart, dat kan toch niet Johan? Ik bedoel jij staat week na week in een theaterzaal met allemaal mensen die nog meer passie in hun teen hebben dan die salontafelmuzikanten, rot toch op joh.
Mee eens wel ja, ofzo. Meestal.quote:Op maandag 25 december 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stond jammer genoeg op 2001quote:Op maandag 25 december 2017 22:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik mis Lookin' For Freedom van The Hoff in de lijst.
Henry van Loon had hier nog een mooi stukje over in de Roast van Giel.quote:Op maandag 25 december 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet je dat hij dat nummer gezongen heeft boven op haar toen de muur viel?quote:Op maandag 25 december 2017 22:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik mis Lookin' For Freedom van The Hoff in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |