quote:Op maandag 25 december 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat I Ran van Flock Of Seagulls er eigenlijk in?
Glass Eyes vind ik wel een pareltje.quote:Op maandag 25 december 2017 22:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het is niet zo consistent als hun eerdere werk inderdaad, maar er staan wel een paar pareltjes van nummers op.
mijn leven is hierquote:Op maandag 25 december 2017 22:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hoe komen al die FOK!ers opeens aan een leven
Hij miet gewoon de ayatollah feliciteren met zijn verjaardagquote:Op maandag 25 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/DR60k3kX0AUfQzt.jpg
Henk Krol is in vorm.
Aqualung ook niet, volgens mij.quote:Op maandag 25 december 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat I Ran van Flock Of Seagulls er eigenlijk in?
quote:Op maandag 25 december 2017 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij miet gewoon de ayatollah feliciteren met zijn verjaardag
Je kan er altijd een einde aan maken.quote:Op maandag 25 december 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Norah JoneZZZzzZzzzzzzzz
Dit vind ik echt het meest vreselijke soort muziek dat er bestaat. God help me.
ik heb oa naar kerfeest op de dam moeten kijken *huil*quote:Op maandag 25 december 2017 22:46 schreef asco het volgende:
[..]
En je dan ook nog moeten ergeren aan volk welke dit niet op wil zetten.
quote:Op maandag 25 december 2017 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, was wel leuk geweest als Henk Krol die aangekondigd had...
Ik dacht eerst dat dit van Carole King was. Wel een goede stem.quote:
i see what you did therequote:Op maandag 25 december 2017 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij miet gewoon de ayatollah feliciteren met zijn verjaardag
quote:Op maandag 25 december 2017 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Norah heeft een buitengewoon prettige stem.
Ow godquote:Op maandag 25 december 2017 22:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb oa naar kerfeest op de dam moeten kijken *huil*
Mijn oprechte deelnemingquote:Op maandag 25 december 2017 22:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb oa naar kerfeest op de dam moeten kijken *huil*
Nummer is niet heel bijzonder verder, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 25 december 2017 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Norah heeft een buitengewoon prettige stem.
Weet je wat ik onmenselijke kutmuziek vind? Dat van de huidige generatie singer-songwriters. Het is allemaal ongeïnspireerde meuk, op de album staan ze met een uitstraling van lik-me-vesje en dan moet het goed zijn of zo? Ik meen het uit de grond van mijn hart, dat kan toch niet Johan? Ik bedoel jij staat week na week in een theaterzaal met allemaal mensen die nog meer passie in hun teen hebben dan die salontafelmuzikanten, rot toch op joh.quote:Op maandag 25 december 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Norah JoneZZZzzZzzzzzzzz
Dit vind ik echt het meest vreselijke soort muziek dat er bestaat. God help me.
laten we t maar snel vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |