Ik kende dat liedje niet can naam, herkende m wel en ben hem nu alweer vergetenquote:Op maandag 25 december 2017 22:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Vanmiddag was er ook een nummer van LP en ik dacht dat dat dus Linkin Park was, maar dat was niet zo
Optimaal genot.quote:Op maandag 25 december 2017 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vandaag was Vlaamsche patatten met stoofvlees dag. En dat was fantastisch. De hertenbiefstuk met rodewijnsaus is voor morreggen.
die van mij was primaquote:Op maandag 25 december 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
Uitstekende rollade achter de kiezen. Hoe was je hertenbiefstuk?
Nummer heet ook "Lost on you"quote:Op maandag 25 december 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dat liedje niet can naam, herkende m wel en ben hem nu alweer vergeten
Zulke kansloze meuk was het dus
Waarvan niemand had gedacht dat die 123 plaatsen zou stijgen.quote:Op maandag 25 december 2017 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zitten allemaal in spanning te wachten op Never Alone.
Je kan mutenquote:
Ik ook niet.quote:
Nee.quote:
Zo nog even opzetten en daarna heel snel weer afzetten gok ikquote:
Dat schept een band.quote:Op maandag 25 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel fijn dat we dit collectief niks vinden
Schept toch een band jaquote:Op maandag 25 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan vind ik het uit principe gewoon wel mooi.quote:Op maandag 25 december 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dat kader krijgen we zo twee broersquote:
quote:
De FOK! Huisband?quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan vind ik het uit principe gewoon wel mooi.
Eerst drie.quote:Op maandag 25 december 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dat kader krijgen we zo twee broers
Dit soort gedrag past meer bij Mani.quote:Op maandag 25 december 2017 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan vind ik het uit principe gewoon wel mooi.
We hebben allemaal een beetje Mani in ons.quote:Op maandag 25 december 2017 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort gedrag past meer bij Mani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |