Mwah, vind dat guilty wel meevallen.quote:Op maandag 25 december 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik eigenlijk wel erg lekker. Beetje guilty-pleasure wel.

Bij de eerte keer horen vond ik het al niks en dat is nooit veranderd.quote:Op maandag 25 december 2017 22:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dit nummer echt ruk. Veel te veel gedraaid. Compleet uitgemolken.

Niks guilty aan. Heerlijke liedje.quote:Op maandag 25 december 2017 22:23 schreef livelink het volgende:

Ik heb meer moeite met het gedeelte "pleasure"quote:Op maandag 25 december 2017 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, vind dat guilty wel meevallen.

quote:Op maandag 25 december 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik destijds bij de FRS een hele stamp speciale 12" versies met CD én 7" versie van gekocht.
Was goede business voor aan de andere kant van de grote plas, die Yanks wilde 'm allemaal hebben...

Goed ondernemerschap, lekker bezig pik

Goodnight ^^quote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedtijd voor mij. Tot morgen, lieve mensen

Tot morgen!quote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:

Nu al?quote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:

Groetjes!quote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:

Trustenquote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:

Welterustenquote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:

Ik heb er nog 2.quote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]

Trustequote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:

quote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
 Tot morgen
 Tot morgen

Dat is op tijdquote:Op maandag 25 december 2017 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
 jij gaat een hele andere lijst horen als ik, als je dit de komende dagen volhoudt.
 jij gaat een hele andere lijst horen als ik, als je dit de komende dagen volhoudt. 

Vind het ook een prima nummertje hoorquote:Op maandag 25 december 2017 22:23 schreef livelink het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |