De grootste koekwaus staat achter dat raam.quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef Isorden het volgende:
Staan nu wel echt een paar koekwauzen voor t raam van de DJ booth
Hij slaat bijna mensen in zijn enthousiasmequote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zien jullie dit ook? Er staat een HELE blije gup vooraan bij het dj raamMet een bril
Eenschquote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De grootste koekwaus staat achter dat raam.
Zoveel geld neerlappen voor die korte tijd en een troosteloze boel is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Gaan er nog Fok!ers naar dat café trouwens, of blijven jullie allemaal op zolderkamer
Ik moet toch eens naar dat café gaan kijken, geloof ik.quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij slaat bijna mensen in zijn enthousiasme
Hoeveel kost dat dan?quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoveel geld neerlappen voor die korte tijd en een troosteloze boel is niet aan mij besteed.
Dan doe je het goed.quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij slaat bijna mensen in zijn enthousiasme
Toen het nog gratis, zonder afspraak en ongedwongen was, was het nog wel leuk...quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Gaan er nog Fok!ers naar dat café trouwens, of blijven jullie allemaal op zolderkamer
Goed nummer is dat.quote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren Cortez the Killer in de lijst te krijgen.
Ik zoek nog een paar honderd medestanders.
Dit. Dit dit dit dit dit. x3000.quote:Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen het nog gratis, zonder afspraak en ongedwongen was, was het nog wel leuk...
quote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet toch eens naar dat café gaan kijken, geloof ik.
Ik stem er ook altijd op. naja, bijna altijd, ben het dit keer vergetenquote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren Cortez the Killer in de lijst te krijgen.
Ik zoek nog een paar honderd medestanders.
Twee keer gedaan, twee keer niet leuk. Op de radio is het beter te volgen.quote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Jammer van die actie tegen die fotografequote:Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
Mij favo band, wat een genotuurtje dit![]()
Ik wilde er nog heen, maar het was te snel uitverkocht, dus ben ik maar naar Serious Request gegaanquote:Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |