Verdorie, wat geil. Net nu ik aan het GASsen ben op een Les Paul Custom kom jij met een plaatje ervanquote:
Ja whatever, was het eerste gifje dat ik van La Kaagman vond.quote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al van veel later dan Seasons...
Hiermee bedoelde ik Feel good hit of the summerquote:Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die wil ik erin stemmen volgend jaar
Afleverinkje van Memoriesquote:Op maandag 25 december 2017 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, het leek candlelight wel
dat is het blauwe pakje van Weekends toch? Ohhh Time stood still!quote:Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al van veel later dan Seasons...
Dacht Bostonquote:
en dat zou ik nou wel eens willen zienquote:Op maandag 25 december 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit ondersteboven op mijn stoel van plezier.
Nee Toto is toch die van Kansas? Of eigenlijk niet meer in Kansas?quote:
Gekocht bij de Action.quote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef livelink het volgende:
In het kader van de grootse gebaren geef ik het weggooien van een horloge een mager vijfje.
A piece of the action?quote:
#metooquote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat zou ik nou wel eens willen zien
ja hoor, in Braboland. Rare lui daarquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Smsje met "groetjes uit "Stampersgat". Bestaat dat echt?
Daar komt uccie vandaan, die stampte toch zo graag?quote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef _Hestia_ het volgende:
Smsje met "groetjes uit "Stampersgat". Bestaat dat echt?
LOL OMGquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja hoor, in Braboland. Rare lui daar
Nee Amandaquote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker weten, more than a feeling?
Nee dat was HJM tochquote:Op maandag 25 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar komt uccie vandaan, die stampte toch zo graag?
quote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Carnavalsnaam van een plaats hier in de buurt ergens, weet zo niet welke.quote:Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |