Knap dat je nog volzinnen kunt schrijven dan. Is je computer soms spraakgestuurd?quote:Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net 4 Karmeliet naar binnen gegoten. Ik zie Stefan Stasse nu wel 4 keer.
Hé jij ook alquote:Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
...of rijdt keihard het ravijn in.quote:Op maandag 25 december 2017 20:48 schreef zorro28 het volgende:
Het niveau van Nederlandstalige muziek neemt een duikvlucht.
Ja, zijn computer verstaat dat dronken gebrabbel welquote:Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je nog volzinnen kunt schrijven dan. Is je computer soms spraakgestuurd?
quote:Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Armin is een mensenmens.quote:Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
ArminHet bewijs dat je voor beste DJ van de wereld niet echt iets hoeft te kunnen.
Dat nog net niet. Maar hoort wat mij betreft niet thuis in de top2000.quote:
Kleine jongen is wel mooiquote:Op maandag 25 december 2017 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zal hier vast wel te 'noorderling' voor zijn maar ik zie de charme van dré echt niet..
Nou dit hoor ik liever dan Andre Hazesquote:Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
ArminHet bewijs dat je voor beste DJ van de wereld niet echt iets hoeft te kunnen.
Je moet er wel zakelijke skills voor hebben. En zo klinkt dit ook: professioneel gemaakt, maar zielloos en enkel met de cash in gedachten.quote:Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
Wil je hem nog hoger de lijst in hebben danquote:
Ik associeer Hazes meer met muzikaliteit, om eerlijk te zijn. Dit is gewoon een product.quote:Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou dit hoor ik liever dan Andre Hazes![]()
Liever niet.quote:Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wil je hem nog hoger de lijst in hebben dan
quote:Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wil je hem nog hoger de lijst in hebben dan
Ik heb er beide erg weinig mee, maar er is weinig waar ik minder tegen kan dan dat dramatische kroegengezang. Sorry not sorryquote:Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik associeer Hazes meer met muzikaliteit, om eerlijk te zijn. Dit is gewoon een product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |