Armin is een mensenmens.quote:Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
ArminHet bewijs dat je voor beste DJ van de wereld niet echt iets hoeft te kunnen.
Dat nog net niet. Maar hoort wat mij betreft niet thuis in de top2000.quote:
Kleine jongen is wel mooiquote:Op maandag 25 december 2017 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zal hier vast wel te 'noorderling' voor zijn maar ik zie de charme van dré echt niet..
Nou dit hoor ik liever dan Andre Hazesquote:Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
ArminHet bewijs dat je voor beste DJ van de wereld niet echt iets hoeft te kunnen.
Je moet er wel zakelijke skills voor hebben. En zo klinkt dit ook: professioneel gemaakt, maar zielloos en enkel met de cash in gedachten.quote:Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef Mystikvm het volgende:
Wil je hem nog hoger de lijst in hebben danquote:
Ik associeer Hazes meer met muzikaliteit, om eerlijk te zijn. Dit is gewoon een product.quote:Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou dit hoor ik liever dan Andre Hazes![]()
Liever niet.quote:Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wil je hem nog hoger de lijst in hebben dan
quote:Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wil je hem nog hoger de lijst in hebben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |