Jij vindt PH toch niks, lijkt me?quote:Op maandag 25 december 2017 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik vergeet altijd dat dit nummer bestaat.
Dit, ja. Jeetje. Wat een figuur zeg.quote:Op maandag 25 december 2017 20:26 schreef Mystikvm het volgende:
Lang verhaal over iemand die een nummer kiest vanwege overleden ouders, zit je er helemaal in, en dan zeggen " die draaien we na deze"
Knurft.
Marcel Grasmaijerquote:Op maandag 25 december 2017 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel tien keer liever dan Marcel 'zuurstof' Maijer.
Dit vind ik mooi. Whiter shade of pale is schitterend. Verder ken ik er niets van.quote:Op maandag 25 december 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt PH toch niks, lijkt me?
Solo zou je No more fear of flying eens kunnen proberen.quote:Op maandag 25 december 2017 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit vind ik mooi. Whiter shade of pale is schitterend. Verder ken ik er niets van.
A Salty dog kan jij ook waarderen denk ik. Grand Hotel vind jij of van Mr Blue Sky proporties of drie keer niksquote:Op maandag 25 december 2017 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit vind ik mooi. Whiter shade of pale is schitterend. Verder ken ik er niets van.
Mooie UI makkerquote:Op maandag 25 december 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slappe zooi, doe mij maar hall en oates
Whiter shade of pale was de eerste nummer 1 van de top 100 allertijdenquote:Op maandag 25 december 2017 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken de titel maar weet niet of je dan het zelfde nummer bedoelt, is het een beetje ‘80s?quote:Op maandag 25 december 2017 20:29 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Solo zou je No more fear of flying eens kunnen proberen.
Harder dan je hebben kan?quote:Op maandag 25 december 2017 20:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan die zanger van Van Dik Hout maar moeilijk hebben...
Staat genoteerd, straks thuis eens luisteren.quote:Op maandag 25 december 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Salty dog kan jij ook waarderen denk ik. Grand Hotel vind jij of van Mr Blue Sky proporties of drie keer niks
Ook de nummer 1 van mijn Top 100 van de jaren '60 (fwiw).quote:Op maandag 25 december 2017 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Whiter shade of pale was de eerste nummer 1 van de top 100 allertijden
Scheiden.quote:
Beetje misschien. Is nog wel nipt jaren zeventig qua timing volgens mij.quote:Op maandag 25 december 2017 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken de titel maar weet niet of je dan het zelfde nummer bedoelt, is het een beetje ‘80s?
Kan erger maar ook niet top 2000 waardigquote:Op maandag 25 december 2017 20:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan die zanger van Van Dik Hout maar moeilijk hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |