Die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Somewhere A Clock Is Ticking vind ik ook nog steeds wel vrij prima. Verder is het niet meer aan me besteed.
Proserpina is ook wel genot.quote:Op maandag 25 december 2017 20:13 schreef cafca het volgende:
Ik vind Bloody Motherfucking Asshole leuker van miss Wainwright.
Vienna is van Ultravoxquote:Op maandag 25 december 2017 20:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hear hear! Maar dat is wel één van de meest bekende nummers van 'mEn wat dacht je van Vienna?
This is the time werd laatst in The Goldbergs gebruikt, ook heel goed
Is van hetzelfde album als Run. Voor ze gek gingen doen met het achtervolgen van auto's.quote:
Zoals alles van deze bent.quote:Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken het niet, maar ik vind het een overbodig nummer.
Daarom zo laag nogquote:Op maandag 25 december 2017 20:17 schreef cafca het volgende:
Rod heeft ze ook beter gemaakt dan deze.
Hummmmhumhumhummmmmmquote:Op maandag 25 december 2017 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
* ArnieAlberts hummmmmt een beetje mee met dit nummer, ook al kent hij het niet *schaam schaam*
quote:
Ook wel rodder trouwens.quote:Op maandag 25 december 2017 20:17 schreef cafca het volgende:
quote:
Koert is een drinker.quote:
Ik heb een zwak voor Young Turks.quote:Op maandag 25 december 2017 20:17 schreef cafca het volgende:
Killing Of Georgiequote:Op maandag 25 december 2017 20:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Young Turks.
Dit had het begin van een veelbelovende anekdote kunnen zijn.quote:Op maandag 25 december 2017 20:20 schreef Dwersdriever het volgende:
Heb hem trouwens dit jaar ontmoet. Hij kwam naar zijn sportende zoon kijken en stond ineens naast me.
Ik voor alles voordat ie ging zeilen. Maar Young Turks is uit mijn jeugd dus jaquote:Op maandag 25 december 2017 20:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Young Turks.
Snel naar top 2000 a go-goquote:Op maandag 25 december 2017 20:20 schreef Dwersdriever het volgende:
Heb hem trouwens dit jaar ontmoet. Hij kwam naar zijn sportende zoon kijken en stond ineens naast me.
Welkom bij de eerstekerstdagdinerachterderugenhopelijkslaapikgoedengodzijdankmorgenavondishstkerstcircusweervoorbij-clubquote:Op maandag 25 december 2017 20:20 schreef BufordTJustice het volgende:
Goeieavond! Ben nu al lamlendig,veel eten, veel wijn en kachel te hoog. Morgen weer zo'n dag nog. On topic : lekker nummer van Rod
Onze Rikkert zomaar beledigen is wel een schande, ja.quote:Op maandag 25 december 2017 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koert is een drinker.
Rickertman?quote:Op maandag 25 december 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze Rikkert zomaar beledigen is wel een schande, ja.
Dit soort snellopende topics zijn daar niet zo geschikt voor. Maar was op het wk ijshockey in Belfast. Zijn ex was er ook.quote:Op maandag 25 december 2017 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had het begin van een veelbelovende anekdote kunnen zijn.
Sindsdien kan ik de joviale act van Koert niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 25 december 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze Rikkert zomaar beledigen is wel een schande, ja.
slapen doe ik nu al bijna, kan niet ophouden met gapenquote:Op maandag 25 december 2017 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Welkom bij de eerstekerstdagdinerachterderugenhopelijkslaapikgoedengodzijdankmorgenavondishstkerstcircusweervoorbij-club
Wel tien keer liever dan Marcel 'zuurstof' Maijer.quote:Op maandag 25 december 2017 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sindsdien kan ik de joviale act van Koert niet meer serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |