Blauwe Ruis, Mooie Dag en Omarm Me vind ik geweldigquote:Op maandag 25 december 2017 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Liefs Uit Londen en Aan De Kust best leuk.
Maar niet doorvertellen natuurlijk.
Had makkelijk in de plaats voor Wout, Gijs of Evelien mogen komen ja.quote:Op maandag 25 december 2017 18:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zoals ik 15 topics geleden al een keer zei...zo jammer dat Rob Stenders er niet bij is. Die doet ook vanalles rond nummers, maar is daar wel grappig mee.
Ik ben heel slecht met namen. Maar die zat toch in de nacht in het verleden/quote:Op maandag 25 december 2017 18:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Idem voor Marisa Heutink. Was ook zeker een goede toevoeging.
Tussen 2 en 4 's nachts vorig jaar.quote:Op maandag 25 december 2017 18:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met namen. Maar die zat toch in de nacht in het verleden/
Die gozer met die stem die zo op Frits Spits lijkt. Doet die mee dit jaar of zit die niet meer bij Radio 2?
Perfecte omschrijving.quote:Op maandag 25 december 2017 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij klinkt als een instructeur op de sociale werkplaats inderdaad.
Het is ook gewoon een lege huls, die gast.quote:Op maandag 25 december 2017 18:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Perfecte omschrijving.
Let ook op hoe hij altijd alles na moet vragen aan zijn productie en hoe hij ineens in een of ander overdreven dialect gaat praten. En verder kondigt ie alles af en aan met ‘mooi’.
Ik beloof dat dit de laatste keer van deze week is dat ik over deze kerel zeur. Maar het moet er even uit. Het zit diep.
Dat is móóóói!quote:Op maandag 25 december 2017 18:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Perfecte omschrijving.
Let ook op hoe hij altijd alles na moet vragen aan zijn productie en hoe hij ineens in een of ander overdreven dialect gaat praten. En verder kondigt ie alles af en aan met ‘mooi’.
Ik beloof dat dit de laatste keer van deze week is dat ik over deze kerel zeur. Maar het moet er even uit. Het zit diep.
Ik ga er nu op lettenquote:Op maandag 25 december 2017 18:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Perfecte omschrijving.
Toch jammer. Je zou zeggen dat dit de krenten in de pap zijn, ook voor de presentatoren. Maar Radio 2 zal wel mensen willen showen op de bestbeluisterde dagen.quote:Op maandag 25 december 2017 18:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen 2 en 4 's nachts vorig jaar.
Bert Haandrikman, en voor de tweede keer op rij niet, nee.
Zeker. Heel erg waar. En ik mis Ruud Hermans ook nog steeds evenals Jeffrey Willems en bovenal Frits Spitsquote:Op maandag 25 december 2017 18:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Idem voor Marisa Heutink. Was ook zeker een goede toevoeging.
Ongelofelijk ja :’)quote:Op maandag 25 december 2017 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
Mooie kerst.
GoddommeNu kan ik er niet meer NIET op letten.
Vast een nieuwetijdskind.quote:Op maandag 25 december 2017 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikkelijk mens met der "Ik ben een oude ziel".
Waarom zijn er dit soort domme gesprekjes, waardoor er straks weer meer afgekapt moet worden?
Jeffrey Willems zegt me niets. Verder wel eens met je lijstje. Ruud Hermans was een geweldige promotor van een in Nederland zwaar ondergewaardeerd genre. Plezierige stem, verstand van zaken en niet te veel bla bla. Frits Spits, geen discussie. Wat een radiolegende.quote:Op maandag 25 december 2017 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Heel erg waar. En ik mis Ruud Hermans ook nog steeds evenals Jeffrey Willems en bovenal Frits Spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |