Toen ze Twister deed tijdens Echoes was echt geweldigquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat Marissa er dit jaar niet bij is. Die was geweldig met de camera vorig jaar (en bovendien gewoon kneiterlekker)
 die ga ik echt missen in die nachtuurtjes dit jaar.
 die ga ik echt missen in die nachtuurtjes dit jaar.

Ja, volgens mijn n.a.v. zijn dood geschreven. Dat, of Zo Stil. Of allebei.quote:Op maandag 25 december 2017 14:14 schreef Bos81 het volgende:
DIt nummer werd toch opgedragen aan Chris Gotte?? of

mag ik dat op een tegeltje?quote:Op maandag 25 december 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie legt me uit hoe alles werkt?
Hoe groot het gat is tussen nu en ooit?

Nu en Nooit, zingt die toch?quote:Op maandag 25 december 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:

Ja, iemand moet ze verdedigen. Heb er dan ook maar op eentje gestemd, dat scheelt...quote:Op maandag 25 december 2017 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom ben jij ook Miss Top2000

Nou , als papa en mama heel erg van elkaar houden....quote:Op maandag 25 december 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:

quote:Op maandag 25 december 2017 14:16 schreef MielMonteur het volgende:
Deze blof is niet zó slecht #durftezeggen

Vooral deprimerend.quote:Op maandag 25 december 2017 14:17 schreef Isorden het volgende:
The road ahead is ook echt zo'n nietszeggend nummer....

30 keer te veelquote:

Toch hoeft het van mij nietquote:Op maandag 25 december 2017 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blof heeft wel een paar leuke.
Dansen aan zee, Hier aan de kust

ze doet het al een paar maanden prima op radio 2quote:Op maandag 25 december 2017 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Annemieke doet het vooralsnog prima.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |