De genen die beter kunnen werken dan ook niet bij de NPO, totdat ze daar niet meer 'hip' zijn.quote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind sowieso dat ze al die misselijkmakende dj's moeten ontslaan.
Valt wel mee. ze was er vorig jaar ook al, sidekick van Ruud.quote:Op maandag 25 december 2017 13:30 schreef asco het volgende:
[..]
Is dat die kleine waar je mee zou kunnen gooien?
Dit. Heb al een paar keer op haar gestemd (alleen dit jaar even overgeslagen). Hoeft niet altijd diepgaand en ingewikkeld te zijn.quote:
En terechtquote:Op maandag 25 december 2017 13:31 schreef Djeez het volgende:
Ik ben ook weer van de partij. TV staat nu ff op mute btw
Familiegraf is in Amsterdam, dat is te ver voor haar.quote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom naar het kerkhof trappen....nee bedoelde ik anders
Van voordat hij besloot het te proberen bij een generatie jonger.quote:Op maandag 25 december 2017 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bedoelt de ex-vrouw van Giel Beelen?
Niet zijnde deze...mede omdat dat aardappelhoofd waarmee ze is getrouwd er doorheen lult.quote:
TMIquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin roept harder, nou dan weet je het wel.
Ja, de huidige is volgens mij ook al redelijk in de twintig dus die zal binnenkort weer ingewisseld worden.quote:Op maandag 25 december 2017 13:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van voordat hij besloot het te proberen bij een generatie jonger.
Tijd dat 99 Problems de lijst in komtquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zijnde deze...mede omdat dat aardappelhoofd waarmee ze is getrouwd er doorheen lult.
Ik wissel mijn vriendinnen ook altijd in zodra ze 21 wordenquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zijnde deze...mede omdat dat aardappelhoofd waarmee ze is getrouwd er doorheen lult.
Wel beeld, dus Jay-Z je nu wel?quote:Op maandag 25 december 2017 13:31 schreef Djeez het volgende:
Ik ben ook weer van de partij. TV staat nu ff op mute btw
Niet Fokken tijdens sex..quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin roept harder, nou dan weet je het wel.
Hoe dichter bij de nul...quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, de huidige is volgens mij ook al redelijk in de twintig dus die zal binnenkort weer ingewisseld worden.
Misschien de dochter van Marisa.
Daar zou ik prima mee kunnen leven.quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tijd dat 99 Problems de lijst in komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |