Het is inderdaad geen Dancing In The Dark of Glory Days, nee.quote:
Nee want die zijn ook minderquote:Op maandag 25 december 2017 13:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Dancing In The Dark of Glory Days, nee.
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 december 2017 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet iets bekennen.. ik ben nog nooit bij een concert van Broes geweest.
Aanrader...quote:Op maandag 25 december 2017 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet iets bekennen.. ik ben nog nooit bij een concert van Broes geweest.
Jupquote:
desalniettemin een prima liedje van d'n Broesquote:Op maandag 25 december 2017 13:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Dancing In The Dark of Glory Days, nee.
Dat roep ik elk jaar en ik leef ook nog.quote:Op maandag 25 december 2017 13:10 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vind Bruce springsteen echt niets aan. Geen enkel liedjeWeet, ik ben wat dat betreft een cultuurbarbaar.
quote:Op maandag 25 december 2017 13:10 schreef Cee het volgende:
Oh zei Willy dat echt? Ik dacht dat Gijs een grapje maakte.
Maar hoor je net iets vaker.quote:
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 25 december 2017 13:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Elvis staat er gewoon minder vaak in dan Blof
Er is echt iets mis met dit land
Ja hij was erg goed live hoor vorig jaar in Vegasquote:Op maandag 25 december 2017 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik ben nog nooit bij een concert van Elvis geweest.
Ik zit te hakenquote:Op maandag 25 december 2017 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja mensen ik denk dat ik even ga naaien.
zit je oor los?quote:Op maandag 25 december 2017 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Bobbie Eden fan gespot.quote:
Wat Gijs zegt klopt niet helemaal maar Willy noemde wel de Top2000. iets met "met Stille Nacht óf de Top2000".quote:Op maandag 25 december 2017 13:10 schreef Cee het volgende:
Oh zei Willy dat echt? Ik dacht dat Gijs een grapje maakte.
Kurt vraagt of je even langs komt.quote:Op maandag 25 december 2017 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
I wouldn't touch you with a ten foot polequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |