quote:Op maandag 25 december 2017 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de snob 2000 stond mijn favoriete nummer en dat duurt 23 minuten. A Change Of Seasons
quote:Op maandag 25 december 2017 11:43 schreef peaceman het volgende:
Emma moet ook gered worden volgend jaar...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij zijn dat ie erin staatquote:
Wat, had je Avond weer op 1 gewild ofzo?quote:Op maandag 25 december 2017 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Boh. Rap. op 1! Lekkere spoiler verdomme!
Maggot Brain? Waarschijnlijk jaquote:
Nee je hebt ook nog die van Nesquikquote:
dat wordt 5 lijstjes insturenquote:Op maandag 25 december 2017 11:43 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vespertine is de Kid A dan, Post The Bends ofzoquote:Op maandag 25 december 2017 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Debut ruim beter dan Post, als je dat bedoelt. En pas vanaf Vespertine gaat ze écht andere dingen doen
die staat opzeker op mijn lijstje volgend jaar al denk ik dat ie wel weer wat gaat stijgenquote:Op maandag 25 december 2017 11:43 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onmogelijk. Zingen is iets wat hem nooit gaat lukkenquote:Op maandag 25 december 2017 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier zou Chris Martin nog wat van kunnen leren.
Ik had al zo'n reactie verwachtquote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je hebt ook nog die van Nesquik
De dj verklapte wat er op 1 staat. Nu kunnen we wel stoppen met luisteren.quote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat, had je Avond weer op 1 gewild ofzo?
Okeej je hebt hier een goed argument.quote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Zingen is iets wat hem nooit gaat lukken
dit is gewoon top 1000 materiaal!quote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die staat opzeker op mijn lijstje volgend jaar al denk ik dat ie wel weer wat gaat stijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |