Hoef me gelukkig nergens te meldenquote:Op maandag 25 december 2017 11:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont hoeft pas om 4 uur bij familie te melden...
Is ook maar een cover natuurlijk.quote:Op maandag 25 december 2017 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
You've Got the Love staat er niet in
ik zou eerder zeggen hoe vaakquote:Op maandag 25 december 2017 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok, hoe lang gaat het duren voordat Gijs zijn moeder noemt
Dit heb ik dus ookquote:Op maandag 25 december 2017 11:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben vandaag gewoon de hele dag alleen thuis
Hoef morgen pas weg om te gaan gourmetten met familie.
Dus vandaag gewoon mezelf vol vreten met wat ik lekker vind en T2k luisteren/kijken
Ik heb dit in de auto op de schijf staan.quote:Op maandag 25 december 2017 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Best een leuk liedje dit hoor, maar Top2000? Mwhoa...
wie wil er met me schuifelen genotquote:Op maandag 25 december 2017 11:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk
ligt er aan welke zenders je luistert :p
Dalijk Staverman
gaat zich weer alleen met het café bezig houden
En het antwoord is duidelijk Nee.quote:Op maandag 25 december 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een leuke van Katy hoor, maar het eeuwige 'hoort dit in de top 2000' kun je hier wel op toepassen ja
Aan de radio, maar het is voor mij een beetje een maatstaf voor het verklaren van liedjes in deze lijst. Zeker bij voor het grote publiek 'onbekendere' artiesten.quote:Op maandag 25 december 2017 11:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt dat aan Florence of aan de radio?
Dit. Over een jaar is het er weer uitquote:Op maandag 25 december 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een leuke van Katy hoor, maar het eeuwige 'hoort dit in de top 2000' kun je hier wel op toepassen ja
Radio 2quote:Op maandag 25 december 2017 11:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk
ligt er aan welke zenders je luistert :p
Dalijk Staverman
gaat zich weer alleen met het café bezig houden
Ja dat is prima. Maar stem het niet de Top2000 inquote:Op maandag 25 december 2017 11:53 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb dit in de auto op de schijf staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |