er staat hier een boek over Prince in de kast. Geen idee waarom, nog nooit geopendquote:Op maandag 25 december 2017 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Album track van Sign O The Times, dus dat kan
A Rush of Blood was een geweldig album, het latere werk van Coldplay is me steeds iets minder gaan bekorenquote:Op maandag 25 december 2017 11:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als je Politik leuk vindt er nog wel een hoop andere nummers van Parachutes en A Rush Of Blood moeten zijn die je aanspreken.
Ik maak me een beetje zorgen over zijn medicijngebruik.quote:Op maandag 25 december 2017 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand hoe t met Prince gaat? Al lang niks gehoord van die jongen
ik kocht vroeger alleen singles en in mindere mate albumsquote:Op maandag 25 december 2017 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Album track van Sign O The Times, dus dat kan
Die zit prinsheerlijk te chillen daarboven..quote:Op maandag 25 december 2017 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang je Groningen stad heel houdt vind ik het primaquote:Op maandag 25 december 2017 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En Friesland, Groningen, Zeeland...
Er schijnt ook een boek met top2000 feitjes te zijn, nog niks uit gehoordquote:Op maandag 25 december 2017 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er staat hier een boek over Prince in de kast. Geen idee waarom, nog nooit geopend
hij is behoorlijk afgevallen.quote:Op maandag 25 december 2017 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
I love you like I love myself... en toen pleegde hij zelfmoord.... dus ach...quote:
die heb ik hier ergens liggen in huisquote:Op maandag 25 december 2017 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er schijnt ook een boek met top2000 feitjes te zijn, nog niks uit gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |