quote:LET OP! Hij wordt zaterdagOCHTEND om 00:55 herhaald DUS VANAVOND!!! En niet zaterdagavond zoals ik eerder postte.
Hij wordt zaterdagavond dus uncut herhaald, let alleen wel op de tijd want ik weet niet of wij nu een 1 uur voor, achter of gelijk lopen.
quote:En omgerekend naar de Nederlandse tijd is dat dus 1:55.
Op vrijdag 20 december 2002 21:27 schreef Lister het volgende:[..]
LET OP! Hij wordt zaterdagOCHTEND om 00:55 herhaald DUS VANAVOND!!! En niet zaterdagavond zoals ik eerder postte.
Ik wist wel dat die tijd me niet helemaal lekker zat, 12.55am on 21 December is wel zaterdag maar dan s'ochtends en niet s'avonds
Programma: Buffy the vampire slayer
herhaling
Zender: BBC 2
Tijdstip: 20-12-2002
01:55-02:35
Genre: Serie/soap
Kenmerken: Teletekst ondertiteld
Inhoud: serie
Titel aflevering: Once more, with feeling
Rolverdeling: Sarah Michelle Gellar, Alyson Hannigan, Nicholas Brendon e.a
Bron: TVgids.nl
Ik heb geen zin om tot twee uur te wachten, ik gooi zo mijn svcd wel in mijn speler.
quote:En de week daarna ook al geen Buffy en Angel ( en dus waarschijnlijk al die andere series ook niet).
Op zondag 22 december 2002 14:28 schreef SmashBro het volgende:
Aankomende week geen Buffy en Angel op Net 5 vanwege de kerstdagen. Ook geen Will & Grace, Alias, Gilmore Girls enz. trouwens.
De komende tijd zijn er geen afleveringen van Buffy the Vampire Slayer, vanaf 8 Januari 2003 kun je op NET 5 weer elke week genieten van deze serie.
Bron: Net5.nl
En dan nog wat anders, ik was een beetje aan het rondkijken op Amazon, kom ik in een keer dit tegen. Lijkt mij wel een mooi boek in ieder geval, als je zo leest in de reviews wat er allemaal instaat. 't Is nog niet eens duur ook, omgerekend E10,88 excl. verzendkosten.
Veronica zendt vanavond een kerstfilm uit met daarin Michelle Trachtenberg (Dawn): Christmas in my hometown. Ik ga hem niet kijken, Fight Club komt op de BBC en die wil ik nu eindelijk wel eens zien.
quote:Ik ga ook (voor de 4 of 5e keer oid) Fight Club ff kijken
Op zondag 22 december 2002 16:08 schreef SuperSiem het volgende:
En dan nu nog iets.Veronica zendt vanavond een kerstfilm uit met daarin Michelle Trachtenberg (Dawn): Christmas in my hometown. Ik ga hem niet kijken, Fight Club komt op de BBC en die wil ik nu eindelijk wel eens zien.
quote:Waarom het proberen zelf te vertellen, als het hier al staat.
Op dinsdag 24 december 2002 21:03 schreef kwakveense het volgende:
wat is er in de aflevering van 18 december van angel gebeurd????? ik zat in engeland en mijn familie wilde t niet opnemen en ik zit na tijden het genegeerd te hebben nu eindelijk een beetje erg in het verhaal..... t laatste wat ik zag was holtz die met connor dat portal inspringt...en een hele zielige angel....
quote:Bij deze wens ik dat jou, en uiteraard de rest van de Fok!kers hetzelfde toe
Op dinsdag 24 december 2002 01:19 schreef d-faktor het volgende:
ik wil alle lezers en posters in dit topic alvast een heel prettige kerst toewensen.
quote:Ik kan natuurlijk niet achterblijven!
Op woensdag 25 december 2002 00:18 schreef Neejoh het volgende:[..]
Bij deze wens ik dat jou, en uiteraard de rest van de Fok!kers hetzelfde toe
quote:thanx... kijk ik als totaaal niet doorgewinterde fan kon dat nergens vinden.....
Op dinsdag 24 december 2002 21:38 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Waarom het proberen zelf te vertellen, als het hier al staat.
quote:Nee inderdaad
Op woensdag 25 december 2002 11:35 schreef dikkebanaan het volgende:
Bah, zonder Buffy, Angel en vooral Alias wordt het helemaal geen 'prettige' kerst![]()
En tot mijn nog grotere verbazing zag ik dat op diezelfde dag om 23:45 op V8 de Angel-aflevering Sense and Sensitivity (1x06) wordt uitgezonden. Sinds wanneer zendt V8 Angel seizoen 1 uit?
Wat wel grappig was dat er bij Angel op Net5 in de gids "griezelige dramaserie" stond en bij V8 "komische actieserie".
bij ons is een tijd terug de kijkwijzer voor buffy ook veranderd.. van mg6 naar 12
quote:Dat is mooi
Op donderdag 26 december 2002 20:42 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zat ff in de tv-gids voor volgende week te bladeren of er nog wat leuks op tv was en tot mijn grote verbazing zag ik dat op Nieuwjaarsdag wél nieuwe afleveringen van Buffy, Angel en Alias zullen worden uitgezonden.
quote:Leuk, heb de eerste 2 seizoenen niet gezien..
En tot mijn nog grotere verbazing zag ik dat op diezelfde dag om 23:45 op V8 de Angel-aflevering Sense and Sensitivity (1x06) wordt uitgezonden. Sinds wanneer zendt V8 Angel seizoen 1 uit?
quote:In het blad v/d de EO wordt Buffy afgeschilderd als een "occulte actieserie"
Wat wel grappig was dat er bij Angel op Net5 in de gids "griezelige dramaserie" stond en bij V8 "komische actieserie".
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:48 schreef DJKoster het volgende:
In het blad v/d de EO wordt Buffy afgeschilderd als een "occulte actieserie"
code:Bron: vandale.nloc·´cult (bn.) 1 slechts voor ingewijden toegankelijk, kenbaar => geheim
Zo moeilijk is Buffy nou ook weer niet te begrijpen.
Ik heb een gedeelte gezien, en idd speelt kleine dawn erin mee. Ze is daar een jaar of 8 ofzo. Maar ja, de film was knudde.
quote:mooi icon
Op donderdag 26 december 2002 23:40 schreef DJP het volgende:
kwoot:
Op zondag 22 december 2002 16:08 schreef SuperSiem het volgende:
En dan nu nog iets.
Veronica zendt vanavond een kerstfilm uit met daarin Michelle Trachtenberg (Dawn): Christmas in my hometown. Ik ga hem niet kijken, Fight Club komt op de BBC en die wil ik nu eindelijk wel eens zien.Ik heb een gedeelte gezien, en idd speelt kleine dawn erin mee. Ze is daar een jaar of 8 ofzo. Maar ja, de film was knudde.
quote:is eik best goed bekeken van EO.. serie is stukken beter als je alle eps hebt gezien dan wanneer je zomaar 1x een ep ziet
Op donderdag 26 december 2002 21:46 schreef SuperSiem het volgende:[..]
code:Bron: vandale.nloc·´cult (bn.) 1 slechts voor ingewijden toegankelijk, kenbaar => geheim
Zo moeilijk is Buffy nou ook weer niet te begrijpen.
quote:Wáááát? Is dit echt??? En heb ik dus alweer 5 afleveringen gemist?
Op donderdag 26 december 2002 20:42 schreef SuperSiem het volgende:
quote:Yes, for real, bro.
Op maandag 30 december 2002 13:50 schreef SmashBro het volgende:[..]
Wáááát? Is dit echt??? En heb ik dus alweer 5 afleveringen gemist?
.
Maar V8 kennende hoeven die eerste 5 afleveringen niet eerst te worden uitgezonden en en het zal me ook niet verbazen als volgende week aflevering 10 ofzo wordt uitgezonden en de week daarna helemaal niks meer.
Maar Angel seizoen 1 heeft geen echte seizoensdurende verhaallijn dus je kan zo instappen als je wilt.
Ook nog ff een waarschuwing voor degenen die serie 6 voor de eerste keer kijken. Lees de beschrijvingen van de Buffy-aflevering van morgen in tv-gidsen, op teletekst e.d. niet, want de cliffhanger op het eind wordt erin verteld en om alle spanning maar weg te halen, vertellen ze de 'oplossing' van die cliffhanger ook maar meteen.
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 30-12-2002 19:57]
quote:inderdaad beetje rare actie van v8. en iedere maandag en donderdag vind ik nogal een vreemd schema. maar goed, dat ze het uberhaupt herhalen vind ik dan weer top.
Op dinsdag 31 december 2002 14:11 schreef SuperSiem het volgende:
Blijkbaar gaat V8 vanaf 1 januari iedere maandag t/m donderdag laat in de avond Angel seizoen 1 herhalen. Wel vreemd dat ze dan bij aflevering 6 gaan beginnen.
quote:Same here.
Op dinsdag 31 december 2002 17:58 schreef d-faktor het volgende:
maar goed, dat ze het uberhaupt herhalen vind ik dan weer top.
quote:Er staat maandag t/m donderdag, dat wil zeggen 4 dagen in de week.
Op dinsdag 31 december 2002 17:58 schreef d-faktor het volgende:[..]
en iedere maandag en donderdag vind ik nogal een vreemd schema.
quote:ah, excuseer, verkeerd gelezen.
Op dinsdag 31 december 2002 18:04 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Er staat maandag t/m donderdag, dat wil zeggen 4 dagen in de week.
quote:Wel te verwachten..
Op woensdag 1 januari 2003 21:20 schreef FallenAngel666 het volgende:
OMFG, Willow goes evil
quote:Nou ik zag dit dus totaal niet aankomen, ik dacht juist dat alles weer een beetje terug naar
Op woensdag 1 januari 2003 21:35 schreef DJKoster het volgende:[..]
Wel te verwachten..
quote:Bedoelde dat het te verwachten was nadat er geschoten was op Tara...
Op woensdag 1 januari 2003 21:38 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Nou ik zag dit dus totaal niet aankomen, ik dacht juist dat
quote:
alles weer een beetje terug naar
normaal ging
Tara (dood?!) en Buffy (niet dood natuurlijk) neergeschoten en Willow evil
alleen... tara dood??? nooo!!! tara mag niet dood gaan!!!
en wat een casual manier van sterven, door zo'n verdwaalde kogel. boosaardige warren heeft al zoveel duivelse plannen uitgehaald, en nu komt 'ie met een klapperpistooltje en schiet 'ie even piefpafpoef ons bufke en tara neer. nou, van mij mag willow nu helemaal door het lint gaan. maar eerst moet ze ff d'r magic op tara uitoefenen, om te zorgen dat ze niet doodgaat. en dan mag ze kont gaan schoppen. ik heb die nerds toch nooit gemogen.
angel als vanouds weer sterk. alleen die groo! yuk, dat 'ie maar snel uit de serie wordt geschreven. wesley ijzersterk in zijn dialoogloze performance. beetje een rare aflevering. er is zoveel gebeurd de laatste weken, en dan komt deze sidestory toch even lullig over. gelukkig was de rode draad voldoende aanwezig. en cordy is weer terug! whooot!!!
quote:Buffy is echt goed de laatste paar eps, en Angel was inderdaad al langer echt goed
Op woensdag 1 januari 2003 22:40 schreef Shogo het volgende:
Ik had eerst de hoop voor buffy opgegeven. Maar nu weer top!
Angel tjah altijd al sterk geweest en nu dit seizoen helemaal sterk, ook weer goeie aflevering gewoon!
quote:Ik zou het niet beter onder woorden kunnen brengen... Zo zou ik ook niet aan mijn einde willen komen, maar kijk eerst volgende week even voor we het hier over gaan hebben
Op woensdag 1 januari 2003 22:59 schreef d-faktor het volgende:
cool om met twee van mijn favoriete series het nieuwe tv jaar in te luiden!alleen... tara dood??? nooo!!! tara mag niet dood gaan!!!
en wat een casual manier van sterven, door zo'n verdwaalde kogel. boosaardige warren heeft al zoveel duivelse plannen uitgehaald, en nu komt 'ie met een klapperpistooltje en schiet 'ie even piefpafpoef ons bufke en tara neer. nou, van mij mag willow nu helemaal door het lint gaan. maar eerst moet ze ff d'r magic op tara uitoefenen, om te zorgen dat ze niet doodgaat. en dan mag ze kont gaan schoppen. ik heb die nerds toch nooit gemogen.angel als vanouds weer sterk. alleen die groo! yuk, dat 'ie maar snel uit de serie wordt geschreven. wesley ijzersterk in zijn dialoogloze performance. beetje een rare aflevering. er is zoveel gebeurd de laatste weken, en dan komt deze sidestory toch even lullig over. gelukkig was de rode draad voldoende aanwezig. en cordy is weer terug! whooot!!!
De Angel-ep was leuk, maar komt inderdaad wat lullig over vergeleken de rest van het verhaal.
Vandaag viel me ook weer op hoe een mooie vrouw Charisma eigelijk is, straalt gewoon iets speciaals uit. Topvrouw!
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 01-01-2003 23:42]
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 23:36 schreef Neejoh het volgende:
OMG ik kan me echt niet indenken hoe jullie de aankomende week door zullen komen! Ben ik even blij dat ik Villains (volgende ep) er gelijk achter na kon kijken! Ik zal je het sterker vertellen, ik ga hem nu gelijk weer kijkenIk weet hoe het afloopt, maar kan me toch niet bedwingen! De laatste paar eps zijn ook zooo verschillend met de rest van het season, echt veel spannender en beter qua verhaal
Ik weet nu al dat ieder van jullie gaat genieten
In alle opzichten!
quote:hahaha, da's gemeen, neejoh!
Op woensdag 1 januari 2003 23:36 schreef Neejoh het volgende:
Pfff, wat zou ik graag spoilerenBut I'll keep my mouth shut
![]()
maar weet je, we kunnen het ook omdraaien. voor sommigen onder ons (waaronder ikzelf) is het dus inderdaad de eerste keer dat we de afleveringen zien, maar wij hebben dus ook nog het plezier om meegesleept te kunnen worden door het verhaal, zonder dat we weten wat er gaat gebeuren. wij kunnen ons nog verheugen.
en zoals ik een tijdje geleden al zei, juist het genoegen van het-nog-niet-weten en iedere week met vrienden verkneukelen en filosoferen over wat er misschien gaat gebeuren (en waarom) is voor mij een groot onderdeel van the experience. ik kies er bewust voor om geen amerikaanse buffy sites te bezoeken, om geen spoilers te lezen, en om geen afleveringen voortijdig te downloaden.
quote:I know
Op donderdag 2 januari 2003 00:08 schreef d-faktor het volgende:[..]
[..]hahaha, da's gemeen, neejoh!
quote:Yep, ik snap wat je bedoeld
maar weet je, we kunnen het ook omdraaien. voor sommigen onder ons (waaronder ikzelf) is het dus inderdaad de eerste keer dat we de afleveringen zien, maar wij hebben dus ook nog het plezier om meegesleept te kunnen worden door het verhaal, zonder dat we weten wat er gaat gebeuren. wij kunnen ons nog verheugen.en zoals ik een tijdje geleden al zei, juist het genoegen van het-nog-niet-weten en iedere week met vrienden verkneukelen en filosoferen over wat er misschien gaat gebeuren (en waarom) is voor mij een groot onderdeel van the experience. ik kies er bewust voor om geen amerikaanse buffy sites te bezoeken, om geen spoilers te lezen, en om geen afleveringen voortijdig te downloaden.
Die late Angel-aflevering op V8 was wel lachen. Angel: "Ok, I think someone needs a hug!" .
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 18:43]
quote:Die aflevering was idd grappig. Angel met een Hawaii-shirt en -hoed.
Op donderdag 2 januari 2003 13:00 schreef SmashBro het volgende:
Allison is zo cool als ze zo kijkt zoals op het eind.Die late Angel-aflevering op V8 was wel lachen. Angel: "Ok, I think someone needs a hug!"
.
Aflevering die vanavond komt, Bachelor Party vond ik niet zo leuk geloof ik, maar dat is dat ook al een tijdje geleden dat ik hem zag.
quote:Ik vond hem inderdaad ook niet erg leuk, maar dat heb ik zelfs wel eens gehad bij Buffy eps, en na de 2e keer kijken vind ik ze dan toch wel weer leuk
Op donderdag 2 januari 2003 17:02 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Die aflevering was idd grappig. Angel met een Hawaii-shirt en -hoed.
Aflevering die vanavond komt, Bachelor Party vond ik niet zo leuk geloof ik, maar dat is dat ook al een tijdje geleden dat ik hem zag.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:06 schreef RemCow het volgende:
Holy fuck, wat een aflevering... ooeoeoe ik kan niet wachten op de volgende drie...... dus ik heb KaZaa maar ff een zoekopdracht gegeven![]()
. Can't wait.
Ik ben weer begonnen met een aantal season4 eps te kijken. Moet eerlijk zeggen dat begin season4 echt goed is. De humor is beter dan de humor in de later seasons. Ben nu op het punt dat Faith weer wakker is Denk dat ik vannacht weer ff de ep ga kijken dat ze in Buffy haar lichaam zit, en in die spiegel gekke bekken trekt
quote:welneejoh...
Op vrijdag 3 januari 2003 21:51 schreef Neejoh het volgende:
Is slecht voor je hart joh om een week zo in spanning te zitten
quote:Weet ik niet maar tegenwoordig wel elke maandag t/m donderdag op V8!
Op vrijdag 3 januari 2003 22:10 schreef schatje het volgende:
Wordt Angel eigenlijk ook op de BBC uitgezonden??
quote:Nee, het wordt in Engeland alleen uitgezonden op een betaalzender geloof ik.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:10 schreef schatje het volgende:
Wordt Angel eigenlijk ook op de BBC uitgezonden??
Zonet weer een aantal season4 eps gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nu mischien wel het beste season van allemaal vind
Nee serieus, moet je het totaal eens bekijken, als ze Adam er niet in hadden gedaan!
De verhalen zijn extreem goed, goed gespeeld en super humor (iets wat niet meer in de nieuwe seasons zitten) Enige jammer vind ik dat Seth Green (Oz) er maar zo kort in speelt
I so liked the guy
De verwijzingen van season4 naar season5 vind ik ook echt gedaan.
Op het moment dat Faith en Buffy haar bed op maken, zegt Faith iets van: "Little sis is comin'... " en in de laatste ep, waar Buffy droomt zegt Tara: "Be back before Dawn..."
En zo is er nog een waar ik nu even niet op kan komen.
Ik weet dat enige er niet mee eens zullen zijn, maar ik vind hem echt super. Is btw wel iets van de 4e keer dat ik hem zie hoor
Hmm, denk dat ik nu maar op 1 oor ga... Nog ff de special 'overview' kijken van DVD, en dan ogen sluiten want het is al wel redelijk laat...
Goodnight y'all
quote:helemaal mee eens. oz roeleert. ik hoop nog steeds op een comeback, al was het maar voor 1 aflevering.
Op zondag 5 januari 2003 04:17 schreef Neejoh het volgende:
Enige jammer vind ik dat Seth Green (Oz) er maar zo kort in speeltI so liked the guy
quote:fascinerend, maar is dat niet een beetje spijkers op laag water zoeken? het is niet de eerste keer dat ik ze hoor, maar ik heb deze voorbeelden altijd erg vergezocht gevonden. of zijn ze al bevestigd door joss c.q. de schrijvers?
Op zondag 5 januari 2003 04:17 schreef Neejoh het volgende:
De verwijzingen van season4 naar season5 vind ik ook echtgedaan.
Op het moment dat Faith en Buffy haar bed op maken, zegt Faith iets van: "Little sis is comin'... " en in de laatste ep, waar Buffy droomt zegt Tara: "Be back before Dawn..."
En zo is er nog een waar ik nu even niet op kan komen.
even een vraagje. ik heb me altijd gruwelijk geergerd aan het feit dat amber benson (tara) niet in de leader zat, i.t.t. emma caulfield (anya), terwijl tara onderhand toch net zo'n essentieel onderdeel van de scooby gang is. het is me zelf niet opgevallen (meestal pak ik tijdens de leader nog even wat te drinken of zo), maar nou hoorde ik dat ze sinds zeer recent (of in ieder geval in de aflevering van vorige week woensdag) ineens wel in de leader zit. als dat waar is, dan vind ik dat een opmerkelijke actie, zeker als men bedenkt dat tara nu misschien (voorgoed?) dood is. kan iemand dit bevestigen?
quote:Ik heb me tijdens seizoen 5, toen ze toch een redelijke regular was, en tijdens seizoen 6 ook regelmatig afgevraagd waarom Amber Benson niet in de leader zat. Logisch denkend betekend dat dat ze tijdelijk is, maar in dit geval klopt dat niet helemaal vind ik. Ze is weliswaar nu noor/doodgeschoten, maar voor zoverik heb kunnen zien zit ze nog niet in de leader. Ik heb zo het vermoeden dat dit een redelijk belenagrijk punt in het seizoen, of misschien wel in de serie is. Tara dood, Willow zint op wraak, wordt weer evil? En hoe het met Buffy verder gaat kan ik al helemaal niet voorspellen. Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering...
Op zondag 5 januari 2003 15:02 schreef d-faktor het volgende:[..]
helemaal mee eens. oz roeleert. ik hoop nog steeds op een comeback, al was het maar voor 1 aflevering.
[..]fascinerend, maar is dat niet een beetje spijkers op laag water zoeken? het is niet de eerste keer dat ik ze hoor, maar ik heb deze voorbeelden altijd erg vergezocht gevonden. of zijn ze al bevestigd door joss c.q. de schrijvers?
even een vraagje. ik heb me altijd gruwelijk geergerd aan het feit dat amber benson (tara) niet in de leader zat, i.t.t. emma caulfield (anya), terwijl tara onderhand toch net zo'n essentieel onderdeel van de scooby gang is. het is me zelf niet opgevallen (meestal pak ik tijdens de leader nog even wat te drinken of zo), maar nou hoorde ik dat ze sinds zeer recent (of in ieder geval in de aflevering van vorige week woensdag) ineens wel in de leader zit. als dat waar is, dan vind ik dat een opmerkelijke actie, zeker als men bedenkt dat tara nu misschien (voorgoed?) dood is. kan iemand dit bevestigen?
quote:En dat terwijl ze net al die relatieproblemen achter de rug hebben...
Ik heb zo het vermoeden dat dit een redelijk belenagrijk punt in het seizoen, of misschien wel in de serie is. Tara dood, Willow zint op wraak, wordt weer evil? En hoe het met Buffy verder gaat kan ik al helemaal niet voorspellen. Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering...
quote:Let's hope so
Op zondag 5 januari 2003 15:02 schreef d-faktor het volgende:[..]
helemaal mee eens. oz roeleert. ik hoop nog steeds op een comeback, al was het maar voor 1 aflevering.
quote:Eerlijk gezegt weet ik het niet. Maar ze zijn wel overduidelijk, volgens mij zelfs het hele idee waarom die droom is..
fascinerend, maar is dat niet een beetje spijkers op laag water zoeken? het is niet de eerste keer dat ik ze hoor, maar ik heb deze voorbeelden altijd erg vergezocht gevonden. of zijn ze al bevestigd door joss c.q. de schrijvers?
quote:Dat kan ik niet, helaas. Ik moet ook eerlijk zeggen dat me het niet eens opgevallen is als ze in de leader zat?Meestal vallen die kleine dingen wel snel op, maar ik heb het niet gezien.
Oz heeft er btw toch ook niet in gezeten? Maar die zat als ik het goed heb van half season3 naar half season4. Tara heeft half season4, en heel season5 en dan nu 6? Strange...
quote:Waarom gaat iedereen er bij Tara vanuit dat ze dood gaat, en Buffy niet? Ok, van Buffy is het enigzins logisch, maar waarom zou Tara volgens jullie wel dood gaan?
Op zondag 5 januari 2003 15:22 schreef DJKoster het volgende:
Was het maar alvast woensdag..
[..]En dat terwijl ze net al die relatieproblemen achter de rug hebben...
Maar ooowwwwwwwww wat hebben jullie nog een 3tal super goede eps te gaan
quote:Juist omdat ze niet in de leader zit/zat. Dan is het waarschijnlijker dat ze voortijdig de serie verlaat...
Op zondag 5 januari 2003 15:26 schreef Neejoh het volgende:[..]
Waarom gaat iedereen er bij Tara vanuit dat ze dood gaat, en Buffy niet? Ok, van Buffy is het enigzins logisch, maar waarom zou Tara volgens jullie wel dood gaan?
![]()
![]()
quote:Ik heb gewoon zo gevoel.. , maar we zullen wel zien
Waarom gaat iedereen er bij Tara vanuit dat ze dood gaat, en Buffy niet? Ok, van Buffy is het enigzins logisch, maar waarom zou Tara volgens jullie wel dood gaan?
quote:*afwacht..
Maar ooowwwwwwwww wat hebben jullie nog een 3tal super goede eps te gaan![]()
![]()
quote:*wijziging* foutje.... maar de aanstaande afleveringen zijn om naar uit te kijke!
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 05-01-2003 15:52]
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik zou bijna zegge: check bekant elke buffy fansite (doe vooral ff de originele) en kijk bij elke aflevering wat er gebeuren gaat
ow ja, in amerika zijn ze dus al stukkie verder, en sommigen hebben die afleveringen gezien/gedownload
<dank u voor het spoileren...>
quote:sowwy *shame
Op zondag 5 januari 2003 15:49 schreef WheeleE het volgende:[..]
quote:Niet zo liev..
Op zondag 5 januari 2003 15:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
sowwy *shame
*
quote:mjwa, ben beetje enthousiast over de komende afleveringen
Op zondag 5 januari 2003 15:54 schreef DJKoster het volgende:[..]
Niet zo liev..
Gebeurd is gebeurd...
niet meer doen voortaan..
quote:Ban op dit topic aanvraagd voor Jerruh..
Op zondag 5 januari 2003 15:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa, ben beetje enthousiast over de komende afleveringen
quote:nah! nie meteen zow wraakzuchtig....
Op zondag 5 januari 2003 15:57 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ban op dit topic aanvraagd voor Jerruh..
Maar we zien wel hoe het verder gaat..
(ondanks dat ik het al een beetje weet, 'dankzij' jou..)
maarem, hoe kwam anya aan dr bunnyfear?
quote:ik ben even op zoek gegaan naar info hierover, en het klopt dat tara wel al in de leader zat.
Op zondag 5 januari 2003 15:23 schreef Neejoh het volgende:
Dat kan ik niet, helaas. Ik moet ook eerlijk zeggen dat me het niet eens opgevallen is als ze in de leader zat?Meestal vallen die kleine dingen wel snel op, maar ik heb het niet gezien.
Waarom Tara nooit in de leader zat verbaast me ook een beetje, zelfs Rilley zit in de season4 leader?
quote:oz zat al in inca mummy girl (2x04 geloof ik), en vanaf anne (3x01) wordt hij vermeldt in de leader. ik heb even mijn dvd boxen uit de kast getrokken.
Op zondag 5 januari 2003 15:23 schreef Neejoh het volgende:
Oz heeft er btw toch ook niet in gezeten? Maar die zat als ik het goed heb van half season3 naar half season4. Tara heeft half season4, en heel season5 en dan nu 6? Strange...
quote:ik ga er niet vanuit dat buffy dood is. maar dat spreekt voor zich. wat betreft tara, dat weet ik gewoon niet. we lopen tegen het einde van het seizoen, en de climax nadert. om de climax te bereiken, moet er vaak iets dramatisch gebeuren. mijn vermoeden is dat tara inderdaad dood is/gaat, dat willow flipt (zwarte oogjes spraken boekdelen), en dat we in ieder geval een geweldige seizoensclimax tegemoet kunnen zien.
Op zondag 5 januari 2003 15:26 schreef Neejoh het volgende:
quote:goeie vraag, weet ik eigenlijk niet meer. ik weet wel nog dat de aflevering waarin ze in een groot bunny pak liep erg grappig was.
Op zondag 5 januari 2003 15:59 schreef Jerruh het volgende:
maarem, hoe kwam anya aan dr bunnyfear?
[Dit bericht is gewijzigd door d-faktor op 05-01-2003 17:07]
quote:Stom van me dat ik dat nooit opgemerkt heb.. Ik kijk de leader altijd, lekker in de sfeer komen
Op zondag 5 januari 2003 16:51 schreef d-faktor het volgende:
ik ben even op zoek gegaan naar info hierover, en het klopt dat tara wel al in de leader zat.
quote:Thnx, ik was er te lui voor
oz zat al in inca mummy girl (2x04 geloof ik), en vanaf anne (3x01) wordt hij vermeldt in de leader. ik heb even mijn dvd boxen uit de kast getrokken.
quote:Ga daar maar vast van uit.. One splendid season-final, comin' up
ik ga er niet vanuit dat buffy dood is. maar dat spreekt voor zich. wat betreft tara, dat weet ik gewoon niet. we lopen tegen het einde van het seizoen, en de climax nadert. om de climax te bereiken, moet er vaak iets dramatisch gebeuren. mijn vermoeden is dat tara inderdaad dood is/gaat, dat willow flipt (zwarte oogjes spraken boekdelen), en dat we in ieder geval een geweldige seizoensclimax tegemoet kunnen zien.
En aan de ene kant heb je wel gelijk, elke season final is er nog wat dramatisch gebeurd.
Season1 -> Buffy dood
Season2 -> Buffy killed Angel
Season3 -> Buffy slaat Faith in een coma
Season4 -> Scooby's uit elkaar en dikke ruzie
Season5 -> Buffy dood (again )
Season6 -> Buffy & Tara got shot...
Season7 -> Géééén idee
quote:Bufke
dat zou een hoop verklaren, maar het is tot nu toe pure speculatie mijnerzijds.
ik hoop alleen dat buffy niet uitgeschakeld is voor de rest van het seizoen. want wat is een seizoenseinde zonder ons bufke?!
quote:Ik weet eerlijk gezegt niet meer of dat season6 of 7 is dat ze het enigzins uitleggen. Ik hou m'n mond er dus maar over.
goeie vraag, weet ik eigenlijk niet meer. ik weet wel nog dat de aflevering waarin ze in een groot bunny pak liep erg grappig was.
quote:Aflevering die jij bedoelt is seizoen 7, maar een echte verklaring wordt dan geloof ik niet gegeven hoor. Ik heb er wel 5x naar zitten kijken, maar de echte oorzaak kan ik er niet uit opmaken.
Op zondag 5 januari 2003 18:48 schreef Neejoh het volgende:
[..]Ik weet eerlijk gezegt niet meer of dat season6 of 7 is dat ze het enigzins uitleggen. Ik hou m'n mond er dus maar over.
quote:en je kunt het niet vaak genoeg benadrukken, nietwaar neejoh?!
Ga daar maar vast van uit.. One splendid season-final, comin' up
quote:tja, woonachtig in brabant. dan assimileer (net voyager gekeken) je al snel een bepaalde manier van praten.
BufkeZo noemt vriending d'r altijd
quote:drie
Op zondag 5 januari 2003 18:56 schreef DJKoster het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog dit seizoen
nog even over seth green (oz). iemand zojuist greg, the bunny gezien op yorin? bunny, hehehe. anyway, dit is een nieuwe comedy of zo, starring... seth green.
quote:Is it that obvious
Op zondag 5 januari 2003 19:18 schreef d-faktor het volgende:
en je kunt het niet vaak genoeg benadrukken, nietwaar neejoh?!
quote:Ik heb het gezien
nog even over seth green (oz). iemand zojuist greg, the bunny gezien op yorin? bunny, hehehe. anyway, dit is een nieuwe comedy of zo, starring... seth green.
quote:nah bekijk het positief:
Season1 -> Buffy dood
Season2 -> Buffy killed Angel
Season3 -> Buffy slaat Faith in een coma
Season4 -> Scooby's uit elkaar en dikke ruzie
Season5 -> Buffy dood (again)
Season6 -> Buffy & Tara got shot...
Season7 -> Géééén idee
Season1 -> Buffy red de wereld
Season2 -> Buffy red de wereld
Season3 -> Buffy red de wereld
Season4 -> Buffy red de wereld
Season5 -> Buffy red de wereld (en op dr grafsteen: she saved the world alot )
quote:Van Angel moeten er nog 4 afleveringen komen. Omdat Net5 er voor koos om de Buffymusical later op de avond uit te zenden, loopt Buffy een aflevering voor op Angel.
Op maandag 6 januari 2003 08:51 schreef SmashBro het volgende:[..]
Wat, zo weinig? Alle leuke series gaan weer stoppen op Net 5!
. Gilmore Girls, Meiden van De Wit, nu weer Angel en Buffy... Ik neem tenminste niet aan dat ze meteen doorgaan met S7 en S4, respectievelijk.
quote:Wat, zo weinig? Alle leuke series gaan weer stoppen op Net 5!
Op zondag 5 januari 2003 19:18 schreef d-faktor het volgende:
drie
quote:Haha zo was dat nog nooit tot mij doorgedrongen!
Op maandag 6 januari 2003 01:15 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
nah bekijk het positief:
Season1 -> Buffy red de wereld
Season2 -> Buffy red de wereld
Season3 -> Buffy red de wereld
Season4 -> Buffy red de wereld
Season5 -> Buffy red de wereld (en op dr grafsteen: she saved the world alot)
-edit- Oeps, ging even wat fout. Nu staat Siem's post boven de mijne. .
quote:Ben je weer aan het spelen met je mod-powers?
Op maandag 6 januari 2003 09:00 schreef SmashBro het volgende:
-edit- Oeps, ging even wat fout. Nu staat Siem's post boven de mijne..
quote:Die prutsers hebben dus gewoon de uitzendrechten niet in de gaten gehouden en besluiten daarom halverwege een seizoen te gaan herhalen.
Helaas kan dat niet meer want de uitzendrechten voor deze afleveringen
zijn inmiddels vervallen :-( We waren net te laat.Met vriendelijke groet,
Dik NagtegaalPersvoorlichter V8
SBS Broadcasting BV
www.v8tv.nl
Vanavond komt er bijvoorbeeld een hele goede aflevering, waarin Buffy een heel belangrijke rol speelt.
quote:Kannie wachten!
Op maandag 6 januari 2003 21:45 schreef SuperSiem het volgende:
Ik had vorige week V8 gemaild met de vraag waarom de eerste 5 afleveringen van Angel seizoen 1 niet werden herhaald. Dit kreeg ik als antwoord:
[..]Die prutsers hebben dus gewoon de uitzendrechten niet in de gaten gehouden en besluiten daarom halverwege een seizoen te gaan herhalen.
. Maar goed, op zich leuk dat ze het doen.
Vanavond komt er bijvoorbeeld een hele goede aflevering, waarin Buffy een heel belangrijke rol speelt.
Voor de gene die het nu nóg niet snappen
22:55-23:45 -> V8 -> Angel
quote:Bijna vergeten
Op maandag 6 januari 2003 22:39 schreef Neejoh het volgende:[..]
Kannie wachten!
Voor de gene die het nu nóg niet snappen
22:55-23:45 -> V8 -> Angel
quote:nah dat was mn eigen grapje.. denk niet dat ze het zo bedoeld hebben.
Op maandag 6 januari 2003 09:00 schreef SmashBro het volgende:[..]
Wat, zo weinig? Alle leuke series gaan weer stoppen op Net 5!
. Gilmore Girls, Meiden van De Wit, nu weer Angel en Buffy... Ik neem tenminste niet aan dat ze meteen doorgaan met S7 en S4, respectievelijk.
[..]Haha zo was dat nog nooit tot mij doorgedrongen!
. Echt stoer, al die kleine grapjes en verwijzingen naar andere seizoenen.
-edit- Oeps, ging even wat fout. Nu staat Siem's post boven de mijne.
.
quote:Weet je dat ik nu pas zag dat er een gezicht in je icon stond? Dacht eerst dat het een zwart vlak was
Op maandag 6 januari 2003 22:52 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
nah dat was mn eigen grapje.. denk niet dat ze het zo bedoeld hebben.
Met de brightness op 100% zie ik volgens mij 2pac (zal wel, gezien je sig)?
ik had tijdje mn monitor perongleuk op 50% brightness ofzo.. liet iemand een screenshot van UT2003 zien en ik zag amper wat.. dus ik kwam er ineens op om brightness te checken.. op 100% gezet en ik zie ineens allemaal poppetjes en wapens en hele felle kleuren verschijnen
en ook met films.. als je heel bright zet zie je echt veel meer.. zie je ineens een auto verschijnen en een bosje en lantaarnpaal waar je eerst alleen maar zwart zag..
edit: ietsjes lichter gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 07-01-2003 23:53]
quote:Ogen nakijken is een optie
Op dinsdag 7 januari 2003 23:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
laat je ogen of monitor eens checken.. zo onduidelijk is ie niet
quote:Yep, mooie ep.., voor het eerst gezien..
Op woensdag 8 januari 2003 12:45 schreef Neejoh het volgende:
Gister Hero (1x09) weer gezien van Angel op V8. Mooie ep is dat, vooral hoe ze aan het einde die tape nog eens bekijken
quote:En helemaal jammer is dan dat ze zich ook nog niet eens altijd aan die tijden houden.
Op woensdag 8 januari 2003 13:01 schreef DJKoster het volgende:[..]
Yep, mooie ep.., voor het eerst gezien..
Alleen jammer dat V8 er verschillende uitzendtijden op na houdt..
Eerst Buffy, met een ontzettend coole Evil Willow en de dood van Warren enzo, ik dacht dat het niet spannender kon worden en dan komt Angel er nog even als een vulkaanuitbarsting overheen! Echt niet normaal. Eerst dat beest dat Fred bespringt. . Dan Cordy's nieuwe power!!!
,
! En als klap op de vuurpijl CONNOR TERUG?!?
,
,
!!!
Echt niet normaal dit. Ik heb er geen woorden voor, zit gewoon helemaal te shaken van opwinding. Wat verbijsterend goed. Diep, diep respect. .
Nou, ik ga maar even wat kalmeringspilletjes innemen denk ik. .
Nog even een leuk stukje tussen Groo en Angel aan het begin:
Groo: Angel, you and I have fought side by side on more than one occasion. Fellow warriors...shoulder to shoulder. By now my counsel must assuredly hold weight. So I beseech you to heed my words.
Angel: Okay.
Groo: Pomegranate Mist is the wrong colour for this room.
.
quote:Hahahaha dat was idd een erg mooi stukje, ik dacht echt: Nu gaat het komen!
Op woensdag 8 januari 2003 22:30 schreef SmashBro het volgende:
Nog even een leuk stukje tussen Groo en Angel aan het begin:Groo: Angel, you and I have fought side by side on more than one occasion. Fellow warriors...shoulder to shoulder. By now my counsel must assuredly hold weight. So I beseech you to heed my words.
Angel: Okay.
Groo: Pomegranate Mist is the wrong colour for this room.
.
en angel. jeeez, de bitterheid van wesley. recht uit het hart. ik vond angel zelf opvallend luchtig. beetje te luchtig. grapjes maken, en lachen. en dan ineens: connor, the destroyer!!!
whooohooo!!!
En zoals jullie al zeiden, dit is de top van tv
__Buffy
Willow is zooooo onwijs gaaf in evil form! Die ongehoord mooi/toffe/geile/super uitstraling die ze uitstraalde toen ze in de OK stond om Buffy te saven, en toen ze voor die bus ging springen En uiteraard niet te vergeten dat heerlijk arrogante gedrag: "cute tricks..."
Tjah, en tara dood In het begin vond ik haar maar een beetje een sidekick, die niet veel toevoegde, maar sinds half season 6 heb ik enorm veel respect gekregen voor d'r, erg jammer dat het zo heeft moeten eindigen...
De special effects waren ook erg goed inderdaad (en duur!)
__Angel
*zucht.....* Even op adem komen van net hoor
De aflevering zelf vond ik niet veel speciaals, maar sommige stukjes echt su-per. De manier waarop Wesley nu in de serie zit Ook een mooi stukje dat Cordy het ventieltje van Angel eruit ropt, en andersom
En als de terugkomst van Conner geen cliffhanger is weet ik het ook niet meer!
__Angel2
Ik weet niet of jullie season1 ook weer kijken? Laat op de avond op v8.
Vandaag was de aflevering dat Wesley voor het eerst bij Angel komt Wat is zijn karakter onwijs gegroeit in die 3 / 4 seasons zeg! Heerlijk wat een 'nerd' het nog is hier
Struikeld over zijn eigen benen als hij een mes wil pakken enzo
Echt grappig
Alleen met dat ding dat Warren te voorschijn toverde moest ik wel erg lachen, wel heel erg gejat van de Snitch uit Harry Potter (dat vliegende dingetje met reutelende vleugels)
Wat nou goedpraten, Moral Buffy. "Regels in de mensenwereld zijn anders dan die van demonen", bah! Gewoon villen die kloothommel! Die Warren verdiende niks anders en dit was wel ff lekker snel en goor als slachtafval. Pierce, skin, burn 'em.
Way to go, Willow! En echt kewl dat zwarte haar en outfit, beter dan het suffe ik-mag-geen-magie-gebruiken hippie imago.
quote:Ik heb seizoen 6 allang gezien via slinkse wegen, maar m'n echtgenoot zit iedere week sidderend op de bank. Vorige week verzuchtte hij nog "ben zo blij dat Willow en Tara weer bij elkaar zijn.." Je kunt je voorstellen dat ik, als niet spoiler-achtig type, nogal in de rats zat: en terecht. ("Godverdomme!! Had dat effe gezegd ja!!!") Tara is dood, Willow is evil, maar nogmaals voor alle 'leken' op S6 gebied: you aint seen nothing yet.
Op donderdag 9 januari 2003 01:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zat in het verkeerde topic.Wat nou goedpraten, Moral Buffy. "Regels in de mensenwereld zijn anders dan die van demonen", bah! Gewoon villen die kloothommel! Die Warren verdiende niks anders en dit was wel ff lekker snel en goor als slachtafval. Pierce, skin, burn 'em.
![]()
Way to go, Willow! En echt kewl dat zwarte haar en outfit, beter dan het suffe ik-mag-geen-magie-gebruiken hippie imago.
Wat is het toch een prachtserie, vreselijk gewoon.
Als dit zo doorgaat krijgen we straks Buffy/Angel met special effects in bioscoopfilmkwaliteit..
(maar dit is ook al echt een enorme verbetering vergeleken met de standaard lauwe makeup effectjes van eerst)
quote:Ah, dat ding kwam me al zo erg bekend voor maar ik kon er maar niet opkomen waar ik het eerder had gezien..
Op donderdag 9 januari 2003 00:57 schreef marsterretje het volgende:
Alleen met dat ding dat Warren te voorschijn toverde moest ik wel erg lachen, wel heel erg gejat van de Snitch uit Harry Potter (dat vliegende dingetje met reutelende vleugels)
quote:Haha idd ja, moest ik ook meteen aan denken.
Op donderdag 9 januari 2003 00:57 schreef marsterretje het volgende:
Ik vind het echt stoer dat Cordy er een nieuwe power bij heeft, hoe ze dat beest vasthad en opeens helemaal ging oplichten enzo, echt prachtig. Bij Charmed zijn het ook altijd de coolste afleveringen als een van de drie zusters er een nieuwe power bij krijgt. Geeft een soort mythisch gevoel, ik weet niet.
En hoe Willow Warren martelde met die kogel en die dingen door zijn lippen heen, wow! Ik dacht echt dat zijn lippen zouden scheuren ofzo door het uitschreeuwen van de pijn. Zag er echt pijnlijk uit.
Maar sowieso zijn de afleveringen van gisteren eigenlijk maar in één smiley samen te vatten en dat is deze:
.
had het al gezien maar wou het eigenlijk nog wel een keertje zien.. achja
Maar indaad, dat stuk waar Warren aan de bomen hangt Willow is wel creatief, dat kan je niet ontkennen
Dat met die lippen aan elkaar maken was erg tof gedaan, en iemand nog zin in een stukje vlees? Warren had wat over
Tot dat ook verbrande
Willow, blij jij voortaan maar uit de keuken
Ook cool dat Lorne nu steeds in het hotel is, hij is echt grappig! .
Die hoed die ie gisteren ophad. .
En Cordy's reactie op dat hol onder de vloer van dat nachtclubgedeelte in het hotel (kunnen ze trouwens wel echt een nachtclub van maken, dat zou leuk zijn) waar al die beesten zaten: We have a pool? .
Gelukkig was de kwaliteit van de afleveringen dusdanig hoog dat mijn avond niet totaal verpest was.
En volgende week wordt het nog beter!
.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 09-01-2003 21:56]
quote:Plaatjes doen het bij mij alleen als ik de links kopieër en plak in de adresbalk. Maar het zijn coole plaatjes! En het is neem ik aan geen echte spoiler als ik zeg dat Willow nog meer 'leuke' dingen gaat laten zien.
Op donderdag 9 januari 2003 21:41 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Ik heb me daar idd vreselijk aan gestoord
Op donderdag 9 januari 2003 20:20 schreef SuperSiem het volgende:
Heeft trouwens niemand zich gestoord aan de ondertiteling bij Angel?
Ik kan prima een Engelse serie zonder ondertiteling volgen, maar als ze de ondertiteling van 5 seconden later er al onder hebben staan wordt het je wel erg moeilijk gemaakt om het nog een beetje goed te kunnen volgen
quote:Gefixt.
Op donderdag 9 januari 2003 21:49 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Plaatjes doen het bij mij alleen als ik de links kopieër en plak in de adresbalk. Maar het zijn coole plaatjes!
Anyone else?
Die Warren heeft trouwens wel een afschrikwekkendee hoeveelheid borsthaar zeg.
quote:Ja he!! Eerste wat ik dacht was echt: IEEUUWW!
Op donderdag 9 januari 2003 22:45 schreef SuperSiem het volgende:
Die Warren heeft trouwens wel een afschrikwekkendee hoeveelheid borsthaar zeg.
Warren:
"One down"
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 schreef DaMSWer het volgende:
Au au au wat een pijn!
[afbeelding]
quote:
Floep, die huid heb je toch niet nodig
[afbeelding]
quote:
Koud koud koud
[afbeelding]
quote:
Wat doe je daar WILLOW!!
[afbeelding]
quote:
O niets... kampvuurtje
[afbeelding]
---
De aflevering van Angel van vandaag was ook niet verkeerd...
En Wesley maar lekker stuntelen..
quote:Haha dat is idd in dit geval wel een héél toepasselijke smiley.
Op donderdag 9 januari 2003 23:15 schreef DarkMaxie het volgende:
Warren:
Vette screens trouwens, DaMSWer.
quote:Note ook vooral even de naam van de volgende aflevering
Op donderdag 9 januari 2003 23:15 schreef DarkMaxie het volgende:Ja he!! Eerste wat ik dacht was echt: IEEUUWW!
Maar goed... Willow was toch wel even maasterlijk bezig....
Die kop van Buffy "What have you done" dacht dat ik niet meer bij kwam!Warren:
"One down"
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 10-01-2003 13:45]
quote:Idd, was echt een grappige aflevering. Wesley was toen nog echt grappig, echt een komisch element in de serie. Een klungelige Brit die toch heel stoer probeert te doen (met z'n "rogue demon hunter"
Op donderdag 9 januari 2003 00:43 schreef Neejoh het volgende:
__Angel2
Ik weet niet of jullie season1 ook weer kijken? Laat op de avond op v8.
Vandaag was de aflevering dat Wesley voor het eerst bij Angel komtWat is zijn karakter onwijs gegroeit in die 3 / 4 seasons zeg! Heerlijk wat een 'nerd' het nog is hier
Struikeld over zijn eigen benen als hij een mes wil pakken enzo
Echt grappig
Evil Willow is zo vreselijk vet...gelukkig dat het seizoen nog niet helemaal afgelopen is...
Angel was ook weer leuk, alleen idd lastig met die ondertiteling. Toen "Thoe Destroyer"zou komen dacht ik eerst "Damn, das een groot beest", maar toen ik ineens Connor zag staan was het meer "...ehh...zow...he?..damn..". Was t maar weer woensdag
quote:Normaal heb ik al een hekel aan subs, maar dit sloeg alles
Op zaterdag 11 januari 2003 13:31 schreef WheeleE het volgende:
Damn wat waren de afleveringen vet! Als ik dat had geweten had ik niet tot gisteravond gewacht met het kijken van de videoban.
Evil Willow is zo vreselijk vet...gelukkig dat het seizoen nog niet helemaal afgelopen is...
Angel was ook weer leuk, alleen idd lastig met die ondertiteling.
quote:"Hi dad
Toen "Thoe Destroyer"zou komen dacht ik eerst "Damn, das een groot beest", maar toen ik ineens Connor zag staan was het meer "...ehh...zow...he?..damn..". Was t maar weer woensdag
MAAR EVIL WILLOW ROELEERT DAMN!
quote:En *poef!*, einde aflevering. Dat is nog ees een cliffhanger
Op zaterdag 11 januari 2003 14:29 schreef Neejoh het volgende:
..."Hi dad
"
quote:Verwacht ook niet dat dit de laatste is hoor
Op zaterdag 11 januari 2003 15:05 schreef WheeleE het volgende:[..]
En *poef!*, einde aflevering. Dat is nog ees een cliffhanger
.
quote:Als je niet tegen cliffhangers kan, worden de komende afleveringen van Angel (en Buffy trouwens ook) errug moeilijk voor je.
Op zaterdag 11 januari 2003 20:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
Verwacht ook niet dat dit de laatste is hoor
Overigens ben ik benieuwd wat Net5 over tweeënhalve week gaat doen, dan zijn ze klaar met Buffy seizoen 6, maar van Angel seizoen 3 moet er nog een (Neejoh, hier betekent het dus wel één ) aflevering komen. Misschien gaan ze meteen door met seizoen 7 en 4, maar dat denk ik eigenlijk niet, daar zullen ze wel weer mee wachten tot september.
quote:Jij zet tenminste wel de letters e-e-n daadwerkelijk in je zin
Op zaterdag 11 januari 2003 21:53 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Als je niet tegen cliffhangers kan, worden de komende afleveringen van Angel (en Buffy trouwens ook) errug moeilijk voor je.
Overigens ben ik benieuwd wat Net5 over tweeënhalve week gaat doen, dan zijn ze klaar met Buffy seizoen 6, maar van Angel seizoen 3 moet er nog een (Neejoh, hier betekent het dus wel één
) aflevering komen. Misschien gaan ze meteen door met seizoen 7 en 4, maar dat denk ik eigenlijk niet, daar zullen ze wel weer mee wachten tot september.
En nee, ik denk niet dat net5 al de rechten heeft om season7/4 uit te zenden, anders hadden ze dat ook wel vol trots op de site staan lijkt me. Deden ze wel met season6 van Buffy iig...
Wat een goed Buffy einde zeg.. wowie
quote:GILES IS TRUG!!!!!!!
Op woensdag 15 januari 2003 21:24 schreef FallenAngel666 het volgende:
Maar ik begrijp het niet.
Hoe de fuck deed Giles dat?!
i'll back off after that!
Maar dat betekent zeker dat het na volgende week voorlopig afgelopen is met Buffy, aangezien het dan de laatste van het seizoen is ?
quote:Hoe komt hij in vredesnaam aan zoveel power
Op woensdag 15 januari 2003 21:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
GILES IS TRUG!!!!!!!
i'll back off after that!
quote:is dat zo?
Op woensdag 15 januari 2003 21:29 schreef DaMart het volgende:
Buffy was echt geweldig. Evil Willow rules!Maar dat betekent zeker dat het na volgende week voorlopig afgelopen is met Buffy, aangezien het dan de laatste van het seizoen is ?
quote:ja echt wel!
Op woensdag 15 januari 2003 21:31 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Hoe komt hij in vredesnaam aan zoveel power
Nouja, ik zie het wel
Frustrerend dit zeg
quote:nie zo beetje ook
Op woensdag 15 januari 2003 21:31 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Hoe komt hij in vredesnaam aan zoveel power
Nouja, ik zie het wel
Frustrerend dit zeg
quote:de mooiste season vond ik toch nog met de burgemeester, oei wa een actie zat daarin, met faith, die bruine vampier en alle andere malloten
Op woensdag 15 januari 2003 21:38 schreef FallenAngel666 het volgende:
Buffy is echt binnen 3 afleveringen van oersaai naar mega goed gegaan!
Al dat dramatische gedoe van dit seizoen vond ik meer op GTST gaan lijken eigenlijk.
Maar Buffy is weer helemaal back!
quote:Idd, die was echt tof!
Op woensdag 15 januari 2003 21:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
de mooiste season vond ik toch nog met de burgemeester, oei wa een actie zat daarin, met faith, die bruine vampier en alle andere malloten
quote:ik wouw da faith ook trugkwam,,,,......ik mis dr wel een beetje
Op woensdag 15 januari 2003 22:02 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Idd, die was echt tof!
Faith
quote:Geen idee. Maar als ik het goed heb is volgende week of de week daarop de laatste aflevering te zien. Hopelijk gooien ze het volgende seizoen er meteen achteraan, maar dat wel niet
Op woensdag 15 januari 2003 21:31 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
is dat zo?
![]()
hoe lang komt er dan geen buffy op tv?
en wanneer dan weer wel?
quote:Season 7 wordt zeker niet uitgezonden op de Nedelandse tv voor hij in de VS afgelopen is. Je mag hopen op na de zomer vakanties
Op woensdag 15 januari 2003 22:32 schreef DaMart het volgende:[..]
Geen idee. Maar als ik het goed heb is volgende week of de week daarop de laatste aflevering te zien. Hopelijk gooien ze het volgende seizoen er meteen achteraan, maar dat wel niet
__Angel__________
Ik hoop dat velen van jullie dit toch ook wel gezien hebben? Does TV get any better than this?? Deze ene aflevering is al beter dan verscheidene films die ik gezien heb
Die onwijsssssssss gave actie, het verhaal, de humor, het acteren Dit is zooooo'n goede seirie!
Ik ga snel liggen voor __angel2_____
buffy was machtig. de manier waarop alle lijntjes van het hele seizoen bijeengeknoopt werden. geweldig! en giles, die ouwe knar, saved the day.
evil willow is vanaf nu mijn alltime favorite villain, ook al is ze niet echt de villain. zij is echt helemaal TOP. wie had dat ooit gedacht van dat schuchtere en aandoenlijke meisje dat in seizoen 1 nog vrolijk en nerdie over het scherm huppelde. abracadabra!
angel vond ik ook helemaal super. die eerste minuut! wauw! het leek wel een john woo film, met die slowmotion actie. de special effects waren voor een tv serie zeer knap gedaan. okee, het waren geen starwars sfx, maar voor een serie met zulk een bescheiden budget, petje af hoor.
connor/stephen, zeker een goede aanvulling, qua verhaallijn dan. ik ben benieuwd waar ze daarmee heen gaan. de acteur, daar ben ik nog niet over uit.
en tja, de innerlijke strijd van (brilloze) wesley, ik raak er niet over uitgepraat. die gast verdient een emmy. punt uit.
okee, toch niet zo speachless...
Willow tegen die politie-agent: Take a nap. .
Maar wel lullig dat Willow Dawn wilde vermoorden/terugsturen naar haar oude staat, Dawn is juist altijd lief voor haar enzo! Beetje vaag.
Anya stal ook wel een beetje de show vond ik! Echt leuk was ze in deze aflevering. Eerst dat coole teleporten (erg mooie special effects) en toen weer van die droge opmerkingen enzo, en toen die betovering op Willow... Anya is tof als ze zich niet als normaal mens gedraagt! .
Anya over Andrew: The annoying virgin HAS a point. .
En wat een cliffhanger weer. Giles .
Angel was ook weer cool. Connor is inderdaad net Peter Pan zoals Gunn opmerkte. Ik hoop alleen niet dat ze het heel lang gaan rekken voordat Connor eindelijk verteld hoe het was in die heldimensie, hoe hij zo snel heeft kunnen opgroeien en vooral hoe ze uit die heldimensie ontsnapt zijn. Want daar ben ik erg benieuwd naar.
Ze hebben wel goed naar The Matrix gekeken voor deze aflevering, met die vertraagde beelden en de camera rond laten pannen om gevechten en die houten staken van Connor heen enzo. Je kan echt zien dat ze in vergelijking met de begindagen van deze serie echt veel meer budget hebben gekregen om te besteden voor Angel. Het zag er allemaal weer uit.
Leuk stukje:
Fred: Connor's new to this world, alone, probably scared.
Gunn: Yeah, he looked scared KICKING MY ASS.
.
Zelfs in een groepje vampieren slayen met elkaar is al een tijd niet meer gebeurd...
[Dit bericht is gewijzigd door marsterretje op 16-01-2003 09:17]
quote:Ik vond willow echt superstoer gister, 'take a nap' was erg cool inderdaad, hehehe. , willow ruled wel als ze mega evil is. Volgende week maar weer kijken, zeer goede aflevering.
Op donderdag 16 januari 2003 08:17 schreef SmashBro het volgende:
Buffy was weer erg tof. Stoer hoe ze Willow lieten vliegen enzo en die spreuekn zagen er ook erg mooi uit..
Willow tegen die politie-agent: Take a nap.
.
Maar wel lullig dat Willow Dawn wilde vermoorden/terugsturen naar haar oude staat, Dawn is juist altijd lief voor haar enzo! Beetje vaag.
Maar even recapituleren: op het einde van deze aflevering komt Giles opeens terug. Waar istie geweest (heb ik even gemist). En heeft hij nu ook Magix? Ik meen dat hij de aandacht trok van willow dmv een bolt, of heb ik het dan mis?
Giles
Evil Willow
En Wesley is ook geweldig...zo bitter
quote:uh, heeft iemand pics van evil willow toevallig ?
Op donderdag 16 januari 2003 11:24 schreef ElCondor het volgende:
Dat gevecht tussen die twee was echt VET. Willow heeft goed getraind. altijd wel geweten dat er onder dat schuschtere uiterlijk een BEEST verscholen ging. Dat bewezen de foto's in de FHM wel!Met die koolzwarte ogen ziet ze er ook zo goed uit!
quote:ehh... elders in topic???
Op donderdag 16 januari 2003 12:52 schreef safumufh het volgende:[..]
uh, heeft iemand pics van evil willow toevallig ?
loop me rot te zoeken en kan niets vinden
quote:nou, niet helemaal, ik bedoelde eigenlijk een pic waar je ook mooi die blauwe streepjes op dr gezicht kan zien enzo, degene die in dit topic staan is alleen met zwarte ogen
Op donderdag 16 januari 2003 12:56 schreef marsterretje het volgende:[..]
ehh... elders in topic???
Giles is nog steeds mijn all-time-favourite, dus ik was helemaal blij toen hij bij de cliffhanger in de deuropening stond Giles =
Allison Hanigan heeft zichzelf echt overtroffen, geniale acteer prestaties, geeft ook maar weer aan dat ze gewoon heel veel in haar mars heeft
quote:Hier staan er een hoop.
Op donderdag 16 januari 2003 13:08 schreef safumufh het volgende:[..]
nou, niet helemaal, ik bedoelde eigenlijk een pic waar je ook mooi die blauwe streepjes op dr gezicht kan zien enzo, degene die in dit topic staan is alleen met zwarte ogen
Ik ben trouwens benieuwd of Wesley het aanbod van Lilah gaat aannemen. Ik vond wel dat ze een beetje doordraafde over hem, met dat "verraders krijgen de ergste plek in de hel" enzo, hij is toch niet echt een verrader? Hij deed het om Connor te redden, het was allemaal goed bedoeld.
quote:Idd, en je ziet ook dat ze er echt van geniet. Die line Come on. This is a huge deal for me. Six years as a side man, and now I get to be the Slayer. was echt dubbelzinnig/met een knipoog bedoeld volgens mij.
Op donderdag 16 januari 2003 14:27 schreef Faithy het volgende:
Allison Hanigan heeft zichzelf echt overtroffen, geniale acteer prestaties, geeft ook maar weer aan dat ze gewoon heel veel in haar mars heeft
Oh, Buffy. You really need to have every square inch of your ass kicked. vond ik ook een erg stoere uitspraak. . En hoe ze vocht met Buffy... Wow! Echt goed.
.
Ik lees trouwens net dat ze in Amerika deze aflevering en de finale achter elkaar hebben uitgezonden, dat had ook wel cool geweest zeg! Een hele avond Buffy (en dan ook nog zulke spetterende afleveringen... ).
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 16-01-2003 15:09]
quote:Ik denk dat Lilah dit deed om te intimideren. Ze wil dat Wesley bij haar komt werken en ze weet dat hij dit uit principe niet zal doen, dus werkt ze een beetje op Wesley in en ondertussen geeft ze hem een zeldzaam boek om te laten zien wat ze allemaal te bieden heeft. En het is natuurlijk niet Lilah's stijl om begripvol te zijn tegenover Wesley.
Op donderdag 16 januari 2003 14:37 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik ben trouwens benieuwd of Wesley het aanbod van Lilah gaat aannemen. Ik vond wel dat ze een beetje doordraafde over hem, met dat "verraders krijgen de ergste plek in de hel" enzo, hij is toch niet echt een verrader? Hij deed het om Connor te redden, het was allemaal goed bedoeld.
Ik keek gisteren Two to go voor de derde keer en ik vond hem nog steeds geweldig. Duidelijk te zien dat er voor de aflevering een groot budget beschikbaar was: Heel politiebureau met allerlei agenten, achtervolging op een snelweg, allerlei special effects; het kon niet op.
Wat me nu wel opviel was dat ze wegvluchten bij de gevangenis, dan vervolgens over een snelweg rijden en dan in een keer aankomen bij de Magic Box. Als je er van uitgaat dat die gevangenis in Sunnydale lag ( en dat is wel waarschijnlijk) is het een beetje vreemd dat ze dan over een snelweg naar de winkel reden. Ach, boeit niet, het blijft een goede aflevering.
Ook aan Angel was af te zien dat er flink veel geld beschikbaar was. Die Matrixlike-actiescene in het begin was echt zo goed en ook die bestorming van de politie op die kamer zag er prachtig uit met al die ronddwarrelende kogels en stukken karton of iets anders wat daarop lijkt.
quote:Hij was terug naar Engeland. Hoe hij te weten was gekomen dat Willow was doorgedraaid vraag ik me af, maar dat zullen we volgende week wel horen.
Op donderdag 16 januari 2003 11:24 schreef ElCondor het volgende:
Maar even recapituleren: op het einde van deze aflevering komt Giles opeens terug. Waar istie geweest (heb ik even gemist).
Kan iemand me trouwens vertellen of Oz nog een keertje terug komt ?
quote:Als je alles wilt weten http://www.upn.com/shows/buffy/
Op donderdag 16 januari 2003 15:27 schreef Solomon het volgende:
Fantastissscch, dat stukje met Giles![]()
![]()
Kan iemand me trouwens vertellen of Oz nog een keertje terug komt
?
quote:Staat daar ook of Oz terugkomt? Ik heb er in ieder geval nog niks over gelezen op andere sites.
Op donderdag 16 januari 2003 15:46 schreef Doopey het volgende:[..]
Als je alles wilt weten http://www.upn.com/shows/buffy/
Er komt wel een ander bekend karakter nog terug in seizoen 7.
Ik heb seizoen 2 nog niet gzien en die zou ik graag willen volgen!
quote:Volgens tvgids.nl komt vanavond 1x15 - The Prodigal. Ik moet dus volgende week woensdag en donderdag niet vergeten te kijken, want 1x18 en 1x19 zijn erg mooi/goed.
Op donderdag 16 januari 2003 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond komt Angel weer op V8. bij welke aflevering zijn ze nou al?Ik heb seizoen 2 nog niet gzien en die zou ik graag willen volgen!
En Angel; owh dear, als Wesley echt bij Wolfram en Hart gaat werken heeft angel er wel een hele krachtige tegenstander bij en dan te bedenken dat Wes begon met "rogue demon hunter"
quote:
Angel: Season 1 Volume 1(3 Discs)
Angel: Season 1 Volume 2(3 Discs)
Angel: Season 2 Volume 1(3 Discs)
Angel: Season 2 Volume 2(3 Discs)
quote:Eigenlijk begon Wesley als Watcher (van Faith en Buffy in seizoen 3) en werd hij pas dáárna 'rogue demon hunter' ('What's a rogue demon?'
Op donderdag 16 januari 2003 21:12 schreef MariahCareyLover het volgende:
OMG!! Ripper! Natuurlijk, hij is de enige die weerstand kan bieden aan WillowEn Angel; owh dear, als Wesley echt bij Wolfram en Hart gaat werken heeft angel er wel een hele krachtige tegenstander bij en dan te bedenken dat Wes begon met "rogue demon hunter"
quote:Op volume 1 van ieder seizoen staan afleveringen 1 t/m 11, op volume 2 de afleveringen 12 t/m 22. Dat is het verschil.
Op donderdag 16 januari 2003 21:28 schreef schatje het volgende:
Ik wil seizoen een en twee op DVD bestellen, bij CDWOW staat er ook volume een en twee bij.Wat is nu eigenlijk het verschil??
[..]
quote:Oke, bedankt, dan maar twee bestellen.
Op donderdag 16 januari 2003 21:31 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Op volume 1 van ieder seizoen staan afleveringen 1 t/m 11, op volume 2 de afleveringen 12 t/m 22. Dat is het verschil.
Je hebt ze dus alle vier nodig om de twee seizoenen compleet te hebben.
quote:en kijk ook ff op Babes & Hunks forum. Zoek op: Alyson Hannigan (Willow)
Op donderdag 16 januari 2003 14:37 schreef SmashBro het volgende:[..]
Hier staan er een hoop.
.
quote:Wellicht snapte je dit al: maar het is denk ik: Rogue demonhunter. Dus hij is niet goedgekeurd demon hunter? Of praat ik nu poep?
Op donderdag 16 januari 2003 21:29 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Eigenlijk begon Wesley als Watcher (van Faith en Buffy in seizoen 3) en werd hij pas dáárna 'rogue demon hunter' ('What's a rogue demon?'
).
quote:Ik snapte hem al wel, die tweede zin tussen haakjes was een quote van Cordelia. Zíj snapte het namelijk niet en dacht het 'rogue demons' waren en niet dat Wesley 'rogue' was en demons huntte (volg je het nog?
Op donderdag 16 januari 2003 22:38 schreef ElCondor het volgende:[..]
Wellicht snapte je dit al: maar het is denk ik: Rogue demonhunter. Dus hij is niet goedgekeurd demon hunter? Of praat ik nu poep?
En rogue betekent volgens mijn woordenboek 'schuit' en 'gladjanus' en niet 'afgekeurd'.
Ik moet toegeven, ik volg Angel niet zo.. Meer een Buffy fan
quote:En dan te bedenken dat ze in de volgende aflevering gewoon nog gavere quotes heeft
Op donderdag 16 januari 2003 14:51 schreef SmashBro het volgende:
Idd, en je ziet ook dat ze er echt van geniet. Die line Come on. This is a huge deal for me. Six years as a side man, and now I get to be the Slayer. was echt dubbelzinnig/met een knipoog bedoeld volgens mij..
Oh, Buffy. You really need to have every square inch of your ass kicked. vond ik ook een erg stoere uitspraak.
. En hoe ze vocht met Buffy... Wow! Echt goed.
.
Evil Willow is gewoon zó gaaf.
Nog een heerlijk kwootje:
Buffy, I gotta tell ya - I get it now. The Slayer thing really isn't about the violence. It's about the POWER!
Oe en bijna vergeten:
Get off, superbitch!
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 17-01-2003 12:53]
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:30 schreef RickN het volgende:[..]
En dan te bedenken dat ze in de volgende aflevering gewoon nog gavere quotes heeft
Evil Willow is gewoon zó gaaf.
Nog een heerlijk kwootje:
Buffy, I gotta tell ya - I get it now. The Slayer thing really isn't about the violence. It's about the POWER!
Oe en bijna vergeten:
Get off, superbitch!
quote:En ik durf mijn DVDboxen er op te *kruist vingers* verwedden dat als je Season3 van Angel volgt -vooral het 2e deel-, je he-le-maal verslaafd bent...
Op vrijdag 17 januari 2003 00:01 schreef ElCondor het volgende:
Heeeej, duidelijk!Ik moet toegeven, ik volg Angel niet zo.. Meer een Buffy fan
quote:1e deel van seizoen 3 is ook goed!
Op vrijdag 17 januari 2003 17:42 schreef Neejoh het volgende:[..]
En ik durf mijn DVDboxen er op te *kruist vingers* verwedden dat als je Season3 van Angel volgt -vooral het 2e deel-, je he-le-maal verslaafd bent...
Over dvd-boxen (en andere Buffy/Angel gerelateerde merchandise) gesproken: Na een geslaagde samenwerking tussen cd-wow, de Zweedse posterijen (mijn vorige cd-wowbestelling kwam uit Hongkong ) en TNT-Post belandde vandaag de Musicalsoundtrack op mijn deurmat. En als het goed is valt een dezer dagen ook nog de dvd-box van Buffy seizoen 3 door de brievenbus.
quote:Ik werd eigenlijk nog meer fan van angel toen ik seizoen 1 ging downloaden.. kan sindsdien het intromuziekje dromen
Op vrijdag 17 januari 2003 17:42 schreef Neejoh het volgende:[..]
En ik durf mijn DVDboxen er op te *kruist vingers* verwedden dat als je Season3 van Angel volgt -vooral het 2e deel-, je he-le-maal verslaafd bent...
quote:dude, hier in eindhoven staat once more with feeling gewoon in de bakken bij van leest, hoor. van de week nog gezien. nog geen 20 eurootjes, geloof ik.
Op vrijdag 17 januari 2003 18:41 schreef SuperSiem het volgende:
Na een geslaagde samenwerking tussen cd-wow, de Zweedse posterijen (mijn vorige cd-wowbestelling kwam uit Hongkong) en TNT-Post belandde vandaag de Musicalsoundtrack op mijn deurmat. En als het goed is valt een dezer dagen ook nog de dvd-box van Buffy seizoen 3 door de brievenbus.
quote:Bij cd-wow kostte die cd slechts 8 pond 99, dat komt neer op zo'n 14 euro. En daarvoor wordt ie ook nog eens gratis bezorgd. Tja, dan kan ik wel naar Van Leest fietsen en de cd daar voor 6 euro meer kopen, maar behalve de lokale economie ondersteunen kan ik daar geen goede reden voor bedenken.
Op vrijdag 17 januari 2003 19:55 schreef d-faktor het volgende:[..]
dude, hier in eindhoven staat once more with feeling gewoon in de bakken bij van leest, hoor. van de week nog gezien. nog geen 20 eurootjes, geloof ik.
En bij cd-wow kosten de boxen van een heel seizoen slechts 30 pond, dat komt neer op 45 euro. Scheelt toch meer dan de helft.
quote:Maar je kan ze ook in 1 bestellen, net zoals de buffy box!
Op donderdag 16 januari 2003 21:35 schreef schatje het volgende:[..]
Oke, bedankt, dan maar twee bestellen.
[Dit bericht is gewijzigd door charmed_angel op 17-01-2003 20:47]
quote:Bij CDWOW zouden beide seizoenen iets meer dan 160 kosten, of kan het nog goedkoper ofzo??
Op vrijdag 17 januari 2003 20:42 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Maar je kan ze ook in 1 bestellen, net zoals de buffy box!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-01-2003 20:54]
quote:En waar besteld of gekocht??
Op vrijdag 17 januari 2003 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb seizoen 1 voor 100 euroSeizoen 2 ga ik binnenkort ook kopen voor 100 euro
1 seizoen in 1 box!
Maar ik heb hem gehaald in de winkel! Rodisc te Rotterdam!
Ik zal even die site opzoeken voor je!
Alleen is hij nu wel 134 euro....dat is in ieder geval goedkoper dan 160 euro!
Je kan ze wel mailen en vragen of hij toevallig nog in de aanbieding komt. Ik dnek het wel hoor en dan kost hij 100 euro!
quote:Oke, bedankt hoor.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.rodirect.nl/displayers/index.aspAlleen is hij nu wel 134 euro....dat is in ieder geval goedkoper dan 160 euro!
Je kan ze wel mailen en vragen of hij toevallig nog in de aanbieding komt. Ik dnek het wel hoor en dan kost hij 100 euro!
quote:En zojuist heb ik hem ontvangen!
Op vrijdag 17 januari 2003 18:41 schreef SuperSiem het volgende:
En als het goed is valt een dezer dagen ook nog de dvd-box van Buffy seizoen 3 door de brievenbus.
quote:Bij van Leest is ie 99,99 euro, alleen niet voorradig.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.rodirect.nl/displayers/index.aspAlleen is hij nu wel 134 euro....dat is in ieder geval goedkoper dan 160 euro!
quote:De film is helemaal geniaal
Op zaterdag 18 januari 2003 12:57 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb zojuist de film "Jay and silent Bob strike back"zitten kijken, en wat schetst mijn verbazing tijdens de aftiteling: zowel Marc Blucas en Eliza Dushku (Riley & Faith) spelen er in mee! Weliswaar kleine rolletjes, maar toch grappig.
quote:Inderdaad. Dat viel me op toen ik de aftiteling zat te kijken. Eerst had ik het eigenlijk niet door. Zo af en toe wel "Hee volgens mij ken ik die".
Op zondag 19 januari 2003 13:51 schreef Neejoh het volgende:
DVDbox van Angel is toch veel goedkoper
Play.com -> ¤89,85 (R2 - 6 discs)
DVDcrave -> ¤35.03 (R4 Deel 1 3discs)
DVDcrave -> ¤35.03 (R4 Deel 2 3discs)
--> Totaal van ¤70.
[..]De film is helemaal geniaal
Spelen onwijs veel 'grote sterren' in mee.
quote:Ik denk dat ik ze allemaal wel kende, vooral dat Sean William Scott (Stiffler uit American Pie) erin meespeelt vind ik gaaf
Op zondag 19 januari 2003 13:55 schreef WheeleE het volgende:[..]
Inderdaad. Dat viel me op toen ik de aftiteling zat te kijken. Eerst had ik het eigenlijk niet door. Zo af en toe wel "Hee volgens mij ken ik die".
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:13 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik denk dat ik ze allemaal wel kende, vooral dat Sean William Scott (Stiffler uit American Pie) erin meespeelt vind ik gaaf
Die vent in dat busje waar ze het over schapen neuken hebben
quote:Je hebt helemaal gelijk, complete box is dus altijd duurder.En bedankt voor de links.
Op zondag 19 januari 2003 13:51 schreef Neejoh het volgende:
DVDbox van Angel is toch veel goedkoper
Play.com -> ¤89,85 (R2 - 6 discs)
DVDcrave -> ¤35.03 (R4 Deel 1 3discs)
DVDcrave -> ¤35.03 (R4 Deel 2 3discs)
--> Totaal van ¤70.
[..]
quote:Yep, want DVDboxen hebben niets met die serie te maken
Op zondag 19 januari 2003 17:13 schreef Capetown het volgende:
Dit Buffy-topic is weer aan het verzanden in off-topic gewauwel.
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:36 schreef Neejoh het volgende:
Yep, want DVDboxen hebben niets met die serie te maken
anyway, ik zat net even in de veronica gids te kijken bij 'tv volgende week', en tot mijn verbazing staat daar gewoon buffy op de woensdagavond!
what's up with that? vergissing, herhaling, of zou net5 misschien toch meteen doorgaan met seizoen 7?
quote:
Op zondag 19 januari 2003 19:58 schreef Outs het volgende:
Lees net ergens dat dvd.co.uk buffy/angel dvd box sets voor de helft van de prijs hebben omdat er teveel waren geleverd of iets dergelijks :-)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-01-2003 21:22]
quote:Ik weet niet hoe ver de Veronicagids doorgaat, maar als het over aanstaande woensdag gaat klopt het dat Buffy komt, dan is Grave, de laatste aflevering van seizoen. Als het over de week erna gaat, is het inderdaad opmerkelijk.
Op zondag 19 januari 2003 19:53 schreef d-faktor het volgende:[..]
anyway, ik zat net even in de veronica gids te kijken bij 'tv volgende week', en tot mijn verbazing staat daar gewoon buffy op de woensdagavond!
what's up with that? vergissing, herhaling, of zou net5 misschien toch meteen doorgaan met seizoen 7?
quote:Wat ik erover heb gelezen is dat ze een deal hadden gemaakt met Fox en dus Buffy- en Angelboxen voor de helft van de prijs verkochten. Helaas verzenden ze alleen naar adressen in het Verenigd Koninkrijk, want het was echt wel goedkoop.
Op zondag 19 januari 2003 19:58 schreef Outs het volgende:
Lees net ergens dat dvd.co.uk buffy/angel dvd box sets voor de helft van de prijs hebben omdat er teveel waren geleverd of iets dergelijks :-)
quote:Sorry
Op zondag 19 januari 2003 17:13 schreef Capetown het volgende:
Dit Buffy-topic is weer aan het verzanden in off-topic gewauwel.
quote:voor alle duidelijkheid, ik had het niet over aanstaande woensdag, maar echt over de week erna.
Op zondag 19 januari 2003 21:10 schreef SuperSiem het volgende:
Ik weet niet hoe ver de Veronicagids doorgaat, maar als het over aanstaande woensdag gaat klopt het dat Buffy komt, dan is Grave, de laatste aflevering van seizoen. Als het over de week erna gaat, is het inderdaad opmerkelijk.
voorlopig ga ik er gewoon vanuit dat het een vergissing is van de samenstellers van de veronica gids.
[Dit bericht is gewijzigd door d-faktor op 19-01-2003 21:56]
quote:Als je naar de topictitel kijkt staat er Buffy S6 / Angel S3, dus om ontopic te blijven, moet je het daarover hebben. Probleem is dat er geen algemeen Buffy (en Angel) topic meer is, want daarin zou praten over ex-acteurs en boxsets in mijn ogen niet offtopic zijn. En ik vrees dat Mike nóg een Buffytopic absoluut niet weet te waarderen.
Op zondag 19 januari 2003 21:11 schreef WheeleE het volgende:[..]
Sorry
.
Ik vond praten over ex-acteurs niet helemaal off-topic..
quote:Ah, dat is wel goed nieuws (als de Veronicagidsmakers geen fout hebben gemaakt dan)! Staat er ook iets over Angel? Blijkbaar verwacht Net5 dat seizoen 7 het laatste seizoen wordt (of ze hebben er totaal niet over nagedacht en doen maar gewoon wat, ook een optie
Op zondag 19 januari 2003 21:54 schreef d-faktor het volgende:[..]
voor alle duidelijkheid, ik had het niet over aanstaande woensdag, maar echt over de week erna.
voorlopig ga ik er gewoon vanuit dat het een vergissing is van de samenstellers van de veronica gids.
quote:helemaal mee eens. daarom beschouw ik dit topic ook min of meer als een algemeen topic, zolang er maar geen spoilers vermeld worden over gebeurtenissen die nog niet door net5 zijn uitgezonden. dus alles (ook ex acteurs en dvd boxen) tot aan het huidige uitzendschema is bespreekbaar. that's my point of view.
Op zondag 19 januari 2003 21:55 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Als je naar de topictitel kijkt staat er Buffy S6 / Angel S3, dus om ontopic te blijven, moet je het daarover hebben. Probleem is dat er geen algemeen Buffy (en Angel) topic meer is, want daarin zou praten over ex-acteurs en boxsets in mijn ogen niet offtopic zijn. En ik vrees dat Mike nóg een Buffytopic absoluut niet weet te waarderen.
quote:Het zou leuk zijn als ze direct doorgingen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het foutje is van de tiepmiep die het heeft ingevoerd ofzo
Op zondag 19 januari 2003 21:59 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ah, dat is wel goed nieuws (als de Veronicagidsmakers geen fout hebben gemaakt dan)! Staat er ook iets over Angel? Blijkbaar verwacht Net5 dat seizoen 7 het laatste seizoen wordt (of ze hebben er totaal niet over nagedacht en doen maar gewoon wat, ook een optie
).
quote:angel ligt sowieso 1 aflevering achter, dus dat die bij 'tv volgende week' staat, daar kijk ik niet van op.
Op zondag 19 januari 2003 21:59 schreef SuperSiem het volgende:
Staat er ook iets over Angel?
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:01 schreef d-faktor het volgende:[..]
helemaal mee eens. daarom beschouw ik dit topic ook min of meer als een algemeen topic, zolang er maar geen spoilers vermeld worden over gebeurtenissen die nog niet door net5 zijn uitgezonden. dus alles (ook ex acteurs en dvd boxen) tot aan het huidige uitzendschema is bespreekbaar. that's my point of view.
quote:Oh ja, tuurlijk. Dat was ik ff vergeten.
Op zondag 19 januari 2003 22:04 schreef d-faktor het volgende:[..]
angel ligt sowieso 1 aflevering achter, dus dat die bij 'tv volgende week' staat, daar kijk ik niet van op.
quote:gek.... en ik zie maar dat net 5 logo in beeld... hmmm
Op maandag 20 januari 2003 08:03 schreef ElCondor het volgende:
De programmering voor volgende week is bijna altijd onder voorbehoud. Volgens mij kijken ze helemaal niet zorgvuldig zo ver vooruit...
Tsja... het blijft Veronica hè?
(en anders het V8 logo bij de herhalingen van Angel )
quote:Gaat alleen maar over de gids Aero
Op maandag 20 januari 2003 09:58 schreef Aero het volgende:[..]
gek.... en ik zie maar dat net 5 logo in beeld... hmmm
(en anders het V8 logo bij de herhalingen van Angel
)
__edit_______
Nope, tvgids.nl kijkt niet zover vooruit
Ik heb een mail naar net5 gestuurd met de vraag wat er over anderhalve week op de woensdag avond komt. Hoop dat ik snel antwoord heb.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 20-01-2003 11:50]
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:32 schreef Neejoh het volgende:
En SuperSiem had eigelijk ook wel een 'beetje' gelijk, de week begint oficieel pas op maandag
quote:herhalingen op prime-time? lijkt me sterk. ik blijf bij de veronica vergissing hypothese.
Ben wel erg benieuwd hoe ze het gaan doen. Zelf denk ik aan herhalingen.
quote:had ik ook al gekeken. heeft iemand hier een andere gids, die ook een 'volgende week' bevat?
quote:
Ik heb een mail naar net5 gestuurd met de vraag wat er over anderhalve week op de woensdag avond komt. Hoop dat ik snel antwoord heb.
quote:Echt vervelend dat tvgids.nl niet zo ver gaat. Er is volgens mij geen één onlinegids die verder kijkt dat twee, drie dagen. Zal wel met rechten ofzoiets te maken hebben.
Op maandag 20 januari 2003 11:32 schreef Neejoh het volgende:
__edit_______
quote:volgens mij ook, en omdatik dacht da de afleveringne waren afgelopen heb ik bargaining dus gemist.....
Op dinsdag 21 januari 2003 14:20 schreef d-faktor het volgende:
er staat me iets van bij dat net5 het al eens geflikt heeft om bij 1/andere serie de eerste aflevering van het nieuwe seizoen direct na het voorgaande seizoen uit te zenden, vervolgens een stop te houden van een half jaar, en dan weer vrolijk doorgaan met aflevering 2 van dat nieuwe seizoen.
volgens mij was dat zelfs buffy seizoen 6, maar dat weet ik niet zeker.
quote:29 januari dus
20.30 Buffy: musical
21:25 Angel: "Tomorrow"
22.20 Alias: "Mea culpa"
Veronica-gids
quote:Nog een keer de musical: Da's alleen meer mooi toch? Dan snap ik alleen niet waarom ze er de eerste keer zo moeilijk over deden dat hij langer was, als ze hem nu wel gewoon uitzenden. Of zou dit de geknipte versie zijn?
Op dinsdag 21 januari 2003 14:43 schreef ElCondor het volgende:
Als da ze da flikken dan gaan we ze met zun alluh spammuh
quote:ik hoop het nie zeg!
Op dinsdag 21 januari 2003 14:58 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Nog een keer de musical: Da's alleen meer mooi toch? Dan snap ik alleen niet waarom ze er de eerste keer zo moeilijk over deden dat hij langer was, als ze hem nu wel gewoon uitzenden. Of zou dit de geknipte versie zijn?
21.25 - 22.20 Net 5 Angel 3.22 Tomorrow *SEASON FINALE* Serie Fantasy
22.20 - 23.15 Net 5 Alias 1.09 Mea Culpa
Dan is het 45 min. incl. reclame, dat wordt de geknipte versie.
quote:Hm, die heb ik nog nooit gezien, is misschien ook wel eens aardig om te kijken.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:01 schreef CrazyCavia het volgende:
Dan is het 45 min. incl. reclame, dat wordt de geknipte versie.
Ik zou het neit erg vinden als ze OMWF nog een keer uitzenden, maar zou zonde zijn als het de verkorte is.....
Ben toch ook wel benieuwd wat ze de woensdagavonden daarna uit gaan zenden...
quote:WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Op dinsdag 21 januari 2003 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Net 5 heeft Seizoen 7 aangekocht, en zal deze na seizoen 6 uitzenden. Ze zullen beginnen in maart.
Zo snel al?!? Hoe weet je dat?
quote:SUPER! althans, als het maart 2003 is
Op dinsdag 21 januari 2003 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Net 5 heeft Seizoen 7 aangekocht, en zal deze na seizoen 6 uitzenden. Ze zullen beginnen in maart.
ik heb trouwens ook een site gezien met sueprtegekgave quotes van buffy en the gang uit eerdere seasons (is geen spoilersgedoe, maar wel grappig om terug te lezen)
quote:Mail van net5 gehad
Op dinsdag 21 januari 2003 19:32 schreef SmashBro het volgende:[..]
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Zo snel al?!? Hoe weet je dat?
quote:bedankt voor t goeie nieuws!!!!!!!!!
Op dinsdag 21 januari 2003 19:38 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Mail van net5 gehad
alleen die musical..
toen ze het dus netjes op volgorde de eps zenden ze m belachelijk laat uit..
en nu zenden ze m op normale tijd is het seizoen al afgelopen..
quote:Dat vind ik inderdaad ook zo irritant. Zend _of_ het hele seizoen uit, _of_ wacht tot na de zomerstop, maar half-half is niks, dan raak je de draad kwijt...
Op dinsdag 21 januari 2003 22:15 schreef SuperSiem het volgende:
Da's goed nieuws. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk niet zullen doorgaan met uitzenden in de zomermaanden en je dus een tijdje moet wachten op de laatste paar afleveringen.
quote:Misschien dat dit je kan opvrolijken. Alyson Hannigan in actie
Op dinsdag 21 januari 2003 23:01 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dat vind ik inderdaad ook zo irritant. Zend _of_ het hele seizoen uit, _of_ wacht tot na de zomerstop, maar half-half is niks, dan raak je de draad kwijt...
quote:bwaaahahahahahaha,
Op woensdag 22 januari 2003 09:23 schreef SuperSiem het volgende:
Misschien dat dit je kan opvrolijken. Alyson Hannigan in actie:
[afbeelding]
alyson, MARRY ME!
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:23 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Misschien dat dit je kan opvrolijken. Alyson Hannigan in actie
:
[afbeelding]
Quiet frankly I'm not very impressed. Ik vond het een mooie aflevering, maar een beetje kort door de bocht allemaal...
quote:My thoughts exactly...
Op woensdag 22 januari 2003 21:25 schreef Jerruh het volgende:
beetje bleu einde, ik had wel gehoopt op een zinderende finale a la graduation day! maar evil willow was om van te genieten!
Maaruh... Tara komt niet terug? Jammer hoor.. Was ook een schone dame vond ik....
[Dit bericht is gewijzigd door ElCondor op 22-01-2003 21:33]
"Remember that little spat we had just before you left? You called me a rank, arrogant amateur......Well buckle up Rupert..........'CAUSE I'VE TURNED PRO!!!"
quote:als er al een schone dame trug komen moet dan ist faith wel
Op woensdag 22 januari 2003 21:27 schreef ElCondor het volgende:[..]
My thoughts exactly...
Maaruh... Tara komt niet terug? Jammer hoor.. Was ook een schone dame vond ik....
quote:man ik krijg nu al heimwee naar evil willow *bored now!*
Op woensdag 22 januari 2003 21:35 schreef RickN het volgende:
Tja, einde een beetje lame. Maar evil Willow was weer heerlijk Coby!"Remember that little spat we had just before you left? You called me a rank, arrogant amateur......Well buckle up Rupert..........'CAUSE I'VE TURNED PRO!!!"
![]()
quote:Ik geloof dat dit de laatste was, maar als je paar pagina's trugkijkt, zie je da iemand heeft verteld wanneer nieuwe season op net5 komt
Op woensdag 22 januari 2003 21:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
het was extreem stoer!!!
hee weet er iemand wanneer de serie ophoudt? en weer verder gaat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |