abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6436640
And there was much rejoicing.
pi_6437373
arme willow. that's all i can say.
Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
pi_6437501
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:08 schreef d-faktor het volgende:
arme willow. that's all i can say.
Ja...
pi_6438491
Er is iets kapot gegaan geloof ik..
pi_6438829
omg! sterke angel episode.
Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
pi_6438971
Angel heeft inderdaad een ijzersterk verhaal!! Dit is het moment waar menig man van mening zullen veranderen over Angel

En ik vond het zo'n prachtig mooi stukje als Angel terug kwam in de steeg, waar Darla net weg reed. Dan staat hij echt zo achter te kijken, en dan zegtie: "where are we looking at?" Prachtig

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 23:24]

pi_6439254
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef Neejoh het volgende:
Dit is het moment waar menig man van mening zullen veranderen over Angel
en kunnen sommige mannen weer bekennen dat ze de serie volgen, zonder scheve blikken te krijgen.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef Neejoh het volgende:
En ik vond het zo'n prachtig mooi stukje als Angel terug kwam in de steeg, waar Darla net weg reed. Dan staat hij echt zo achter te kijken, en dan zegtie: "where are we looking at?" Prachtig
hahaha, inderdaad. die onnozelheid op zijn gelaat alleen al.
pi_6439317
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:29 schreef d-faktor het volgende:

en kunnen sommige mannen weer bekennen dat ze de serie volgen, zonder scheve blikken te krijgen.

en waarom kon dat eerder niet dan?
pi_6439608
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:32 schreef Aero het volgende:

[..]

en waarom kon dat eerder niet dan?

Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen

Nee, ik vind Angel pas echt goed sinds dit season. Verhaal is gewoon erg sterk

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 23:55]

donderdag 24 oktober 2002 @ 09:21:54 #10
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_6442793
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen

bij buffy vond ik dat zij wel niet echt leuk tegen spike deed,

en in angel vond ik het mooiste als Darla zichzelf staked!

* Splackavellie .

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_6442897
Gvd! Weer vergeten een videoband in de recorder te doen. Is er iemand die zowel van Buffy als van Angel een goeie versie heeft? En die ik mag hebben? Ik kan wel via de bekende wegen gaan zoeken maar dat duurt zo lang :S

Gelieve te contacten via icq oid

Merci alvast!

[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 24-10-2002 14:43]

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 24 oktober 2002 @ 09:57:59 #12
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_6442981
Dus als je jezelf staked, blijft je baby leven? Um, OK. Eigenlijk wel logisch.
[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
pi_6446426
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:57 schreef Pleb het volgende:
tja, logisch of niet, ik vond het een waardig einde voor darla. en dan te bedenken dat zij in de eerste scene van de eerste aflevering van buffy zat. hopelijk laten ze haar nog eens zien in een flashback.
pi_6447206
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Dan heb ik zeker iets gemist ofzo? Ben hetero en kijk angel vanaf het begin. Goeie serie gewoon.
pi_6447287
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:57 schreef Pleb het volgende:
Ja de baby werd beschermt door de powers dus daar kon toch niks mee gebeuren alleen wanneer het in darla zou blijven want dan zou het doodgaan.

Darla is vampier en kind is een mens.
Dus als darla zichzelf staked verstoft zijn en blijft kind over..

pi_6447468
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:26 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ja de baby werd beschermt door de powers dus daar kon toch niks mee gebeuren alleen wanneer het in darla zou blijven want dan zou het doodgaan.

Darla is vampier en kind is een mens.
Dus als darla zichzelf staked verstoft zijn en blijft kind over..

Goh dit noem ik nou een zware bevalling.
pi_6479377
Amber Benson (Tara) heeft een film gemaakt, Chance, schijnt best goed te zijn. James Marsters (Spike) speelt er ook in mee. Heeft iemand hier hem al gezien?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6480970
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:22 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dan heb ik zeker iets gemist ofzo? Ben hetero en kijk angel vanaf het begin. Goeie serie gewoon.

ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden
..!
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:40:27 #19
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_6481257
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:19 schreef th4_d0n het volgende:

[..]

ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden

Angel is ook erg sterk, denk alleen maar aan de eerste aflevering, Angel springt met een fraaie jump in de auto om de achtervolging in te zetten, zit ie in de foute auto.

Doyle wil het hek eruit rijden big hollywood style, hek te stevig, rolde van de bank van het lachen.

Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
pi_6482160
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:06 schreef SmashBro het volgende:
Amber Benson (Tara) heeft een film gemaakt, Chance, schijnt best goed te zijn. James Marsters (Spike) speelt er ook in mee. Heeft iemand hier hem al gezien?
bij het lezen van je bericht dacht ik dat ze een of ander rolletje in een flutfilm had, maar niets is minder waar. ze heeft die film geschreven, geproduceerd, geregiseerd en ze speelt de hoofdrol! wow! go amber! ik ben heel erg benieuwd.

p.s. niet alleen james marsters doet mee, maar ook andy hallet, oftewel lorne (the host) uit angel.

pi_6483350
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:19 schreef th4_d0n het volgende:

[..]

Ook ja met buffy dan heb je echt het idee van niet echt bij angel geheel andersom het bestaat wel niet (denk het :p ) zoals die demonen enzo maar het komt erg realistisch over allemaal, dat vindt ik er zelf prachtig aan.
pi_6483984
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:40 schreef lawsuit het volgende:

[..]

Angel is ook erg sterk, denk alleen maar aan de eerste aflevering, Angel springt met een fraaie jump in de auto om de achtervolging in te zetten, zit ie in de foute auto.

Doyle wil het hek eruit rijden big hollywood style, hek te stevig, rolde van de bank van het lachen.

Zijn inderdaad erg strakke grappen Errug tof
pi_6485685
Lol xit 3x18 earshot te kijken, dat buffy gedachten kan lezen..

Xander denkt alleen maar aan seks.. En bij cordelia laten ze goed zien dat ze alles zegt wat ze denkt net zoals Anya nu

pi_6486203
Wie kan mij vertellen welke episode er van Angel werd uitgezonden afgelopen woendag? 3x10? Of loopt de telling van Angel niet gelijk met die van Buffy.

* WheeleE heeft de Buffy ep. inmiddels gezien, en voelt zich nog steeds vreselijk naief....

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_6486457
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 09:00 schreef WheeleE het volgende:
Wie kan mij vertellen welke episode er van Angel werd uitgezonden afgelopen woendag? 3x10? Of loopt de telling van Angel niet gelijk met die van Buffy.
3x09, komt omdat Net 5 bij Buffy Once more, with feeling (de musical) er nog even tussendoor heeft gepropt, Buffy loopt nu dus 1 aflevering voor (afgelopen woensdag was aflevering 6x10).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')