quote:Ja...
Op woensdag 23 oktober 2002 22:08 schreef d-faktor het volgende:
arme willow. that's all i can say.
En ik vond het zo'n prachtig mooi stukje als Angel terug kwam in de steeg, waar Darla net weg reed. Dan staat hij echt zo achter te kijken, en dan zegtie: "where are we looking at?" Prachtig
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 23:24]
quote:en kunnen sommige mannen weer bekennen dat ze de serie volgen, zonder scheve blikken te krijgen.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef Neejoh het volgende:
Dit is het moment waar menig man van mening zullen veranderen over Angel
quote:hahaha, inderdaad. die onnozelheid op zijn gelaat alleen al.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef Neejoh het volgende:
En ik vond het zo'n prachtig mooi stukje als Angel terug kwam in de steeg, waar Darla net weg reed. Dan staat hij echt zo achter te kijken, en dan zegtie: "where are we looking at?" Prachtig
quote:en waarom kon dat eerder niet dan?
Op woensdag 23 oktober 2002 23:29 schreef d-faktor het volgende:en kunnen sommige mannen weer bekennen dat ze de serie volgen, zonder scheve blikken te krijgen.
quote:Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen
Op woensdag 23 oktober 2002 23:32 schreef Aero het volgende:[..]
en waarom kon dat eerder niet dan?
Nee, ik vind Angel pas echt goed sinds dit season. Verhaal is gewoon erg sterk
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 23:55]
quote:bij buffy vond ik dat zij wel niet echt leuk tegen spike deed,
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Neejoh het volgende:[..]
Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen
en in angel vond ik het mooiste als Darla zichzelf staked!
* Splackavellie .
Gelieve te contacten via icq oid
Merci alvast!
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 24-10-2002 14:43]
quote:tja, logisch of niet, ik vond het een waardig einde voor darla. en dan te bedenken dat zij in de eerste scene van de eerste aflevering van buffy zat. hopelijk laten ze haar nog eens zien in een flashback.
Op donderdag 24 oktober 2002 09:57 schreef Pleb het volgende:
Dus als je jezelf staked, blijft je baby leven? Um, OK. Eigenlijk wel logisch.
quote:Dan heb ik zeker iets gemist ofzo? Ben hetero en kijk angel vanaf het begin.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Neejoh het volgende:[..]
Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen
quote:Ja de baby werd beschermt door de powers dus daar kon toch niks mee gebeuren alleen wanneer het in darla zou blijven want dan zou het doodgaan.
Op donderdag 24 oktober 2002 09:57 schreef Pleb het volgende:
Dus als je jezelf staked, blijft je baby leven? Um, OK. Eigenlijk wel logisch.
Darla is vampier en kind is een mens.
Dus als darla zichzelf staked verstoft zijn en blijft kind over..
quote:Goh dit noem ik nou een zware bevalling.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:26 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Ja de baby werd beschermt door de powers dus daar kon toch niks mee gebeuren alleen wanneer het in darla zou blijven want dan zou het doodgaan.
Darla is vampier en kind is een mens.
Dus als darla zichzelf staked verstoft zijn en blijft kind over..
quote:ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden
Op donderdag 24 oktober 2002 15:22 schreef Shogo het volgende:[..]
Dan heb ik zeker iets gemist ofzo? Ben hetero en kijk angel vanaf het begin.
Goeie serie gewoon.
quote:Angel is ook erg sterk, denk alleen maar aan de eerste aflevering, Angel springt met een fraaie jump in de auto om de achtervolging in te zetten, zit ie in de foute auto.
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:19 schreef th4_d0n het volgende:[..]
ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden
Doyle wil het hek eruit rijden big hollywood style, hek te stevig, rolde van de bank van het lachen.
quote:bij het lezen van je bericht dacht ik dat ze een of ander rolletje in een flutfilm had, maar niets is minder waar. ze heeft die film geschreven, geproduceerd, geregiseerd en ze speelt de hoofdrol! wow! go amber! ik ben heel erg benieuwd.
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:06 schreef SmashBro het volgende:
Amber Benson (Tara) heeft een film gemaakt, Chance, schijnt best goed te zijn. James Marsters (Spike) speelt er ook in mee. Heeft iemand hier hem al gezien?
p.s. niet alleen james marsters doet mee, maar ook andy hallet, oftewel lorne (the host) uit angel.
quote:Ook ja met buffy dan heb je echt het idee van niet echt bij angel geheel andersom het bestaat wel niet (denk het :p ) zoals die demonen enzo maar het komt erg realistisch over allemaal, dat vindt ik er zelf prachtig aan.
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:19 schreef th4_d0n het volgende:[..]
ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden
quote:Zijn inderdaad erg strakke grappen
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:40 schreef lawsuit het volgende:[..]
Angel is ook erg sterk, denk alleen maar aan de eerste aflevering, Angel springt met een fraaie jump in de auto om de achtervolging in te zetten, zit ie in de foute auto.
Doyle wil het hek eruit rijden big hollywood style, hek te stevig, rolde van de bank van het lachen.
Xander denkt alleen maar aan seks.. En bij cordelia laten ze goed zien dat ze alles zegt wat ze denkt net zoals Anya nu
* WheeleE heeft de Buffy ep. inmiddels gezien, en voelt zich nog steeds vreselijk naief....
quote:3x09, komt omdat Net 5 bij Buffy Once more, with feeling (de musical) er nog even tussendoor heeft gepropt, Buffy loopt nu dus 1 aflevering voor (afgelopen woensdag was aflevering 6x10).
Op zondag 27 oktober 2002 09:00 schreef WheeleE het volgende:
Wie kan mij vertellen welke episode er van Angel werd uitgezonden afgelopen woendag? 3x10? Of loopt de telling van Angel niet gelijk met die van Buffy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |