IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.quote:Op zondag 24 december 2017 17:16 schreef 99.999 het volgende:
Dat tweakers gaat toch alleen maat over computers en zo?
quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.
En daar modereert men gewoon op deze wijze. Zouden ze op Fok ook moeten doen in plaats van topics laten vervallen in dumps van tweets, 'lollige' plaatjes, loze oneliners en gebagger en getroll.
Vermoeiende figuren wel daarquote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.
En daar modereert men gewoon op deze wijze. Zouden ze op Fok ook moeten doen in plaats van topics laten vervallen in dumps van tweets, 'lollige' plaatjes, loze oneliners en gebagger en getroll.
Jouw posts buiten de SC zouden er wel weggemodereerd worden ja.quote:Op zondag 24 december 2017 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vermoeiende figuren wel daar.
Geloof dat het door het type bezoekers voor mij geen redelijk alternatief zou zijn.
Eerlijk gezegd zouden jouw vermakelijkste bijdragen ook niet blijven staanquote:Op zondag 24 december 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw posts buiten de SC zouden er wel weggemodereerd worden ja.
Alleen het eten wat bij de traditie hoortquote:
Waarom ga jij niet naar tweakers dan als het daar beter is ? Niemand die jou tegenhoudt hoorquote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelijk ook even BNW verwijderen en al het BNW/fake news-volk voor eeuwig verbannen.quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar die staan hier ook enkel omdat fatsoenlijke moderatie afwezig is.quote:Op zondag 24 december 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zouden jouw vermakelijkste bijdragen ook niet blijven staan
Altijd maar dat negatieve nieuws. De NOS moet eens wat leuke dingen gaan verspreiden.quote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van de NOS.
Zijn ze vast heel blij mee in NWS.
Wel mooi dat ze met een positieve noot afsluiten.quote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van de NOS.
Zijn ze vast heel blij mee in NWS.
Ik heb nog geen chromecast, dus ik zal het moeten doen met wat er uitgezonden wordt, dus dat beperkt de mogelijkheden watquote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Welke kerstfilm gaat het vanavond worden?
Elf denk ik.quote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Mevrouw Perrin gaat Robert ten Brink kijken, vrees ik.quote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat net al even te kijken wat er op is vanavond en tot mijn verbazing amper kerstfilms...quote:Op zondag 24 december 2017 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen chromecast, dus ik zal het moeten doen met wat er uitgezonden wordt, dus dat beperkt de mogelijkheden wat
Ik kijk wel gewoon Midsomer Murders op BBC First denk ikquote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat net al even te kijken wat er op is vanavond en tot mijn verbazing amper kerstfilms...
Daarom wordt het hier een keuze tussen een paar christmas carol films, home alone of polar express.
Ik zou de echtscheidingspapieren even afstoffen.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mevrouw Perrin gaat Robert ten Brink kijken, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |