SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 24 december 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik de superhandige site van Pino112
http://www.pino112.nl/top2000
zit de stemming er meteen inquote:Op zondag 24 december 2017 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is mijn absolute, ultieme feelgood-nummer. En tevens de ideale opener van een radioprogramma.
Soms probeer ik wel eens aan mensen uit te leggen wat ik zo leuk vind aan het forum. En dan kom ik bijvoorbeeld ook met dit soort voorbeelden van mensen die enthousiast hun kennis en informatie zonder enig voorbehoud delen.quote:Op zondag 24 december 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik de superhandige site van Pino112
http://www.pino112.nl/top2000
Ik laat het aan livelink overquote:Op zondag 24 december 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand nog, voor de eeuwige roem?
Connectie tussen het vorige nummer en dit nummer?
Iets met 10cc?quote:Op zondag 24 december 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand nog, voor de eeuwige roem?
Connectie tussen het vorige nummer en dit nummer?
Warmquote:
Ik kan je niet redden, sorryquote:Op zondag 24 december 2017 18:54 schreef livelink het volgende:
Elf laat mij gewoon zwemmen met mijn linkpogingen
Inmiddels heeft hij gereageerd. Ik zag het te laatquote:
quote:Op zondag 24 december 2017 18:59 schreef just me het volgende:
ik moet me gaan omkleden en er vandoor.
Mooie avond gewenst
Fijne avondquote:Op zondag 24 december 2017 18:59 schreef just me het volgende:
ik moet me gaan omkleden en er vandoor.
Mooie avond gewenst
Wel een mooi nummer!quote:Op zondag 24 december 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Deze show bevat bijna alleen nummers die ten onrechte niet in de Top 2000 staan, met hier en daar een uitstapje buiten dat thema.
Never Ever is het enige nummer van All Saints dat ooit in de Top 2000 stond. Voor het laatst in 2004.
Ik vind het eerlijk gezegd al heel wat dat het er ooit in stond. Ik vind het een heel lekker nummer, daar niet van. Maar geen nummer dat het nou ooit tot de top2000 zou schoppen.quote:Op zondag 24 december 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Deze show bevat bijna alleen nummers die ten onrechte niet in de Top 2000 staan, met hier en daar een uitstapje buiten dat thema.
Never Ever is het enige nummer van All Saints dat ooit in de Top 2000 stond. Voor het laatst in 2004.
Volkomen mee eens!quote:Op zondag 24 december 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Deze van Paolo Conte stond alleen in 2009 en 2012 in de lijst. Moet nodig terug.
Welkomquote:Op zondag 24 december 2017 19:09 schreef peaceman het volgende:
Ook nog even ingeschakeld zo na het eten.
Suggesties zijn welkomquote:Op zondag 24 december 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
englishman in new york - godley & cremequote:Op zondag 24 december 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom
[..]
Suggesties zijn welkom
dat heb je met zo’n naamquote:Op zondag 24 december 2017 18:54 schreef livelink het volgende:
Elf laat mij gewoon zwemmen met mijn linkpogingen
Wat een bazenkeuzequote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
englishman in new york - godley & creme
er is vast een 'mooi' nummer van Bløf of Coldplay voor teruggekomen.quote:Op zondag 24 december 2017 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Sinds 2014 niet meer in de lijst: Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
quote:Op zondag 24 december 2017 19:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is vast een 'mooi' nummer van Bløf of Coldplay voor teruggekomen.
Vast iets van dit album!quote:Op zondag 24 december 2017 19:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is vast een 'mooi' nummer van Bløf of Coldplay voor teruggekomen.
brrrrrr...quote:Op zondag 24 december 2017 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast iets van dit album!
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Walker Brothers heb ik laatst al gedraaid, maar ik zet 'm opnieuw klaar.quote:Op zondag 24 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn de nummers van The Walker Brothers en The Righteous Brothers al voorbij gekomen die er dit jaar gewoon niet meer in staan?
Echt ongelooflijk dat mensen die nummers kunnen vergeten, maar dat die kut meuk van Blof, Kensington, Coldplay enzo er wel in komt.
Ja, dan roep je het over jezelf af.... nutteloze provinciequote:Op zondag 24 december 2017 19:21 schreef ToT het volgende:
@ titel van de show: Somberste decembermaand in jarenJe zult maar in Limboland wonen.
ze staan er gelukkig wel een keer of 3 (of 4) in..quote:Op zondag 24 december 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
The Prodigy staan een paar keer in de lijst, maar niet meer met hun beste nummer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |