abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2003 @ 21:21:18 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10282338
Zo.
Even wat (oude) offtopics posts verwijderd.
Sunset, je kunt hier je vraag stellen.
En mopperen doe je maar in het moderatietopic, niet hier aub.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-05-2003 21:30]

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_10995990
Oooooo, ik heb vandaag 1 jaar lang verkering

Maar wat, o wat moet ik mijn lief geven, en wat moet ik aanstaande vrijdag (dan doen we vieren) geven?

Ring heeft ze al gehad...cd's en troep eindeloos...
Bos rozen met kaartje vind ik goed idee...maar d'r moet nog wat bij...kheb egt wanhopeloos

Ik ben gek :)
pi_10996534
Is een t-shirt (2 dan ) laten bedrukken met iets een goed idee?
Ik ben gek :)
  maandag 9 juni 2003 @ 23:32:29 #29
50430 Yuki
Student Midwife
pi_10996815
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:02 schreef -RuTgeR- het volgende:
Oooooo, ik heb vandaag 1 jaar lang verkering

Maar wat, o wat moet ik mijn lief geven, en wat moet ik aanstaande vrijdag (dan doen we vieren) geven?

Ring heeft ze al gehad...cd's en troep eindeloos...
Bos rozen met kaartje vind ik goed idee...maar d'r moet nog wat bij...kheb egt wanhopeloos

gefeli
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:21 schreef -RuTgeR- het volgende:
Is een t-shirt (2 dan ) laten bedrukken met iets een goed idee?
hmm... als t dan maar niet zo iets word met zo'n pijl

My Girlfriend --> <-- My Boyfriend

♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:30:00 #30
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11365260
schopje voor het overzicht
pi_11365446
Mijn broer gaat 1 aug trouwen en wil graag geld.
Aan welk geldbedrag moet ik dan denken?
pi_11417578
Misschien dat dit voor sommige mensen een goed idee is:

Bij de hema kan je badverf kopen, soort zeep waarmee je het bad kan schilderen maar ook elkaar
Leuk als je samen in bad gaat, lekker kliederen ghehe...

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  Redactie Frontpage maandag 30 juni 2003 @ 19:58:57 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11470358
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef swenshady het volgende:
Lezen suchaser over een maand 2 jaar verkering ben je dom ofzo
Wie plant er nou al 2 maanden voor een jubileum een verrassing? De relatie kan nog alle kanten op!
pi_12362897
ik ben bijna jarig, maar ik weet geen kado!! stom he.. het kan toch niet zo zijn dat ik alles al heb?? Iemand ideeen???
  Redactie Frontpage maandag 11 augustus 2003 @ 19:32:35 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12362913
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:31 schreef Marliesjuh het volgende:
ik ben bijna jarig, maar ik weet geen kado!! stom he.. het kan toch niet zo zijn dat ik alles al heb??
Heb je al zo'n lekkere grote zwarte kunstpik?
pi_12363725
Ik geef dus *nooit* waar mensen om vragen, denk dan bij mijzelf dat ze dat wel van anderen zullen krijgen en ga dan op zoek naar toepasselijke leuke kado's.

Waar ik meestal wel leuke reacties over krijg zijn mijn pakketcadeautjes bijv:
-Een fles port, plus kristallen glas plus verschillende goede kazen en wat stokbrood.
-Een fles wijn, een half witbrood, een potje cranberrysaus en 2 kleine camemberts (voor iemand die verschrikkelijk veel hield van geroosterde camembert met cranberrysaus en diep bedroefd was toen dat van het menu in de kroeg verdween. Probeer in juni maar eens aan de cranberrysaus te komen.)
-Grote stevige neutraal gekleurde koffiemok en een selectie speciale koffiesoorten.
-Winteravond op de bank overlevingspakket met fleecedeken, boek, beker, cacaopoeder, slagroom en melk

In principe kan je zo voor vrij weinig geld een redelijk uniek kado samenstellen toegespitst op de ontvanger, wel zorgen dat er altijd wel wat van overblijft, een bord, mok of vaas ofzo.

Marliesjuh, vraag bordspelletjes als Kolonisten van Catan of Carcassone ofzo, tegenwoordig weer veel goede keus en altijd handig voor een verdwaalde winteravond. Prijzen lopen ook redelijk sterk uiteen dus op zich haalbaar voor de meeste budgetten.

pi_12367469
tjsa.. kolonisten van catan is super gaaf, maar heeft mijn vriend al. Dat andere spel ken ik niet?? Wel goed idee ja om zo iets te vragen. Thanks!!
pi_12370566
De uitbreidingssets van Catan zijn ook haalbaar voor de kleinere budgetten dus dat komt mooi uit

Carcassone is een van de populairste spelletjes op dit moment.

pi_12379025
hee ik heb eens ff gekeken, maar dat lijkt me een leuk spel. Alleen 1 vraag: Met hoeveel spelers moet je dat spelen??
pi_12379062
sorry keb het al gevonden 2 tot 5 spelers
pi_12597905
Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn vriendin omdat we morgen alweer 5 jaar bij elkaar zijn.

In die tijd heb ik al een heleboel gegeven en het wordt dus steeds moeilijker om een beetje orgineel cadeau te vinden.

Het moet wel iets zijn wat toch enige 'romantiek' uitstraalt.

Heb je nog een idee voor mij, dan hoor ik dat graag!

pi_12599902
Iemand?
pi_13378886
Hey mensen,
K ben al vroeg maar nog 3 maandjes en dan is het alweer kerstmis ,
k heb nog geen enkel id wat ik hem kan geven,
we gaan binnekort samen vriendsschapsringen uitzoeken voor kerstmis
(vind ie heel leuk)
daar moet ik nog een gravering voor bedenken dus roep maar,

maar wil m nog meer leuke dingen geven buiten die vriendsschapsringen,

iemand n idee?

groetjes Little_angel

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:08:07 #44
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13379289
Waarom zou een ander de gravering/verrassing/whatever moeten bedenken voor jou liefje?

Sorry hoor, maar met een beetje nadenken moet je daar echt zelf wel uit kunnen komen, jij bent tenslotte degene die die persoon kent,wij niet.

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13383774
Weet iemand nog maar cadeautjes voor je vriend.. ik weet namelijk ook echt niks vind het echt moeilijk. hij weet zelf namelijk ook niet wat hij wilt.iemand nog leuke tips?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_13385334
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:08 schreef GM het volgende:
Waarom zou een ander de gravering/verrassing/whatever moeten bedenken voor jou liefje?

Sorry hoor, maar met een beetje nadenken moet je daar echt zelf wel uit kunnen komen, jij bent tenslotte degene die die persoon kent,wij niet.

ik heb er zelf al wat bed8 maar d8 dat misschien nog iemand een id had, vind het namelijk erg moeilijk
pi_13385795
Ik vind het voor mijn vriend ook altijd zo moeilijk
hi lieffie

Wat ga je laten ingraveren? Of weet je dat nog niet. Misschien gewoon de datum dat jullie verkering kregen? Of juist de plek waar dat gebeurde.

Verder cadeautjes? Uhm... vliegen!! Op Rotterdam Airport is een vliegclub (Vliegclub Rotterdam) waar je proeflessen en proefvluchten kunt maken. Kost wel wat maar is ontzettend leuk kan ik je uit ervaring vertellen. Je vriend moet dat natuurlijk wel echt leuk vinden.
Of misschien een motorrijles (moet ie wel oud genoeg zijn en zijn rijbewijs nog niet hebben ).
Ballonvaart, paragliden of andere spannende dingen.

pi_13399415
datum van onze verkering wilde ik sowieso doen,
maar dan een lief kort tekstje
tekst die ik wilde is te lang, te veel lettertekens dus weer verderzoeken vandaar die vraag,
ik geef m ook praktische dingen EDIT, ...
maar ja das zo saai,
d8 eraan om bijvoorbeeld waardebon te maken om in antwerpen een keer naar de bios te gaan en daar ook uit eten dan van tevoren,

maar ja weet t gewoon niet,

x Little Angel

mijn vriend zit nu ook op fok

[Dit bericht is gewijzigd door Little_angel_nr1 op 24-09-2003 17:20]

pi_13403044
Kan dat? Voor verjaardag van je vriend een kettingske kopen met *iets* aan? (zo ja, wat kan daar zoal aanhangen voor een jongen?) Alst nie gaat, mogen er gerust andere ideeën komen se...

Btw, hij wordt 23

pi_13403291
Ik zou niet moeten aankomen met een kettinkje voor mijn vriend. Die zou dat niet dragen en naar me kijken alsof hij water ziet branden denk ik Ik vind het ook eigenlijk niks, om eerlijk te zijn.

Little Angel: wat voor lieve tekst had je in je hoofd dan? Kun je dat niet afkorten? En hoeveel letter heb je eigenlijk tot je beschikking? Misschien moet je ook gewoon niet te veel willen, de datum zegt voor jullie eigenlijk al genoeg en misschien moet je de tekst die je er eigenlijk in wil hebben wel op een kaartje schrijven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')