abonnement Unibet Coolblue
pi_180021945
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 17:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Toch heel gek, overal berichten in de media dat men schreeuwt om mensen in de elektrotechniek.
En als je gericht gaat zoeken op vacatures; dan is het vrijwel allemaal op detachering/uitzendbasis met misschien ooit zicht op een vaste betrekking bij het bedrijf in kwestie. :')

Maar echt heel boeiende vacatures schrijft men niet uit hier in de regio... :%
Ben je opzoek naar wat anders dan?

Iets voor jezelf beginnen behoort niet tot de opties?
pi_180022139
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Nou, voor een leek klinkt dat best heul lang ! ;)
Studs hier zijn 2.4 meter.. en hier staat een slagroomkloppertje in :+

Helemaal als je bedenkt dat deze qua tonnage de grootste in de vloot is..
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 21:03:13 #203
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_180022194
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 20:52 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Ben je opzoek naar wat anders dan?
Iets voor jezelf beginnen behoort niet tot de opties?
Mwah, ik ben niet direct ontevreden over waar ik werk of met de werkzaamheden die ik doe.
Maar je ogen open houden in deze tijd; kan geen kwaad. Je zult dus denken dat de baantjes voor het oprapen liggen als je de berichtgeving allemaal zo volgt.

Maar je struikelt over van die lok vacatures van diverse uitzendbureau's en detachering organisaties waarvan ik betwijfel of er überhaupt echt werk "werk" achter zit ;) Als je snapt wat ik bedoel.

Ik heb trouwens helemaal totaal geen enkele ambitie om voor mijzelf te beginnen :)
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 00:55:58 #204
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_180050293
Korte vraag
heb een ijzeren holle paal (hier hangt een poort aan) nu wil ik daar een ijzeren plaat aan bevestigen.
hoe doe ik dat?

ik zat zelf te denken aan boren met maat-1 en dan maat schroef erin doen? of moet ik echt gaan tappen etc?

nee hij kan er niet helemaal door heen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Knikkerking dinsdag 26 juni 2018 @ 06:09:39 #205
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_180051741
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 00:55 schreef Geckoo het volgende:
Korte vraag
heb een ijzeren holle paal (hier hangt een poort aan) nu wil ik daar een ijzeren plaat aan bevestigen.
hoe doe ik dat?

ik zat zelf te denken aan boren met maat-1 en dan maat schroef erin doen? of moet ik echt gaan tappen etc?

nee hij kan er niet helemaal door heen.
Ligt eraan hoe dikwandig die paal is...

Is er genoeg "vlees" voor een schroef? Zonee, dan heeft draadtappen ook weinig zin denk ik. Misschien met een popnagelverbinding? Of anders lassen?

[edit] je schrijft dat hij er niet helemaal doorheen kan, maar kun je er ook niet tijdelijk doorheen om een moer vast te maken aan de binnenkant? Dus even een groter gat maken aan de "overkant" om daar met een dopsleutel in te kunnen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 06:11:59 #206
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_180051755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 00:55 schreef Geckoo het volgende:
Korte vraag
heb een ijzeren holle paal (hier hangt een poort aan) nu wil ik daar een ijzeren plaat aan bevestigen.
hoe doe ik dat?

ik zat zelf te denken aan boren met maat-1 en dan maat schroef erin doen? of moet ik echt gaan tappen etc?

nee hij kan er niet helemaal door heen.
zelfborende en zelftappende schroef
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:38:03 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_180052844
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 21:03 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Mwah, ik ben niet direct ontevreden over waar ik werk of met de werkzaamheden die ik doe.
Maar je ogen open houden in deze tijd; kan geen kwaad. Je zult dus denken dat de baantjes voor het oprapen liggen als je de berichtgeving allemaal zo volgt.

Maar je struikelt over van die lok vacatures van diverse uitzendbureau's en detachering organisaties waarvan ik betwijfel of er überhaupt echt werk "werk" achter zit ;) Als je snapt wat ik bedoel.

Ik heb trouwens helemaal totaal geen enkele ambitie om voor mijzelf te beginnen :)
er is werk zát.

Ik zit als inhoer bij een bedrijf, wil vrijdagmiddag vrij, bel de planning; ik kom vrijdag al 8 man te kort.

En het is echt overal zo in mijn branche..

Probleem is een beetje dat heel veel bedrijven in de loop van de crisis heel erg in de prijzen zijn gaan hakken. Dat heeft zo zijn invloed op wat ze kunnen/willen uitgeven aan personeel. Je weet zelf dat klanten heel gevoelig zijn voor prijzen, en dus kunnen ze nu de vraag weer toeneemt niet zomaar even plompverloren de prijzen weer opkrikken naar het niveau van net na de eeuwwisseling omdat personeel nu een beetje meer te vertellen krijgt ivbm schaarste, dus het is een beetje rommelpotten. Je kunt overal werken, maar niet voor de dikke vette hoofdprijs, nóg niet.. Volgend jaar is het nog weer een stapje gekker, dan kan er al meer denk ik als het zo door blijft gaan. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_180053049


Doei salaris correctie :@
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 18:59:58 #209
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_180063168
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:38 schreef Sounddragon het volgende:
er is werk zát.

Ik zit als inhoer bij een bedrijf, wil vrijdagmiddag vrij, bel de planning; ik kom vrijdag al 8 man te kort.

En het is echt overal zo in mijn branche..
Maar men loopt niet bepaald te koop met al die vacatures hier in het oosten van het land. Behalve die bedrijven die altijd al adverteerden met allerlei vacatures; ook midden in de crisis ;)

In wat voor branche ben jij dan werkzaam als ik vragen mag ?

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:38 schreef Sounddragon het volgende:
Probleem is een beetje dat heel veel bedrijven in de loop van de crisis heel erg in de prijzen zijn gaan hakken. Dat heeft zo zijn invloed op wat ze kunnen/willen uitgeven aan personeel. Je weet zelf dat klanten heel gevoelig zijn voor prijzen, en dus kunnen ze nu de vraag weer toeneemt niet zomaar even plompverloren de prijzen weer opkrikken naar het niveau van net na de eeuwwisseling omdat personeel nu een beetje meer te vertellen krijgt ivbm schaarste, dus het is een beetje rommelpotten. Je kunt overal werken, maar niet voor de dikke vette hoofdprijs, nóg niet.. Volgend jaar is het nog weer een stapje gekker, dan kan er al meer denk ik als het zo door blijft gaan. :P
Ik mag hopen dat die tijden nog komen gaan; maar ik weet het zo net nog niet.
Zelf ben ik werkzaam ben als multifunctioneel eerste monteur in de woningbouw, utiliteit en industrie en heb ik redelijk wat kastpaneelbouw ervaring. Momenteel ook werkzaam als "inhoer" ;)
pi_180064501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:59 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Maar men loopt niet bepaald te koop met al die vacatures hier in het oosten van het land. Behalve die bedrijven die altijd al adverteerden met allerlei vacatures; ook midden in de crisis ;)

In wat voor branche ben jij dan werkzaam als ik vragen mag ?

[..]

Ik mag hopen dat die tijden nog komen gaan; maar ik weet het zo net nog niet.
Zelf ben ik werkzaam ben als multifunctioneel eerste monteur in de woningbouw, utiliteit en industrie en heb ik redelijk wat kastpaneelbouw ervaring. Momenteel ook werkzaam als "inhoer" ;)
Over het algemeen is er meer dan genoeg werk in de techniek, mischien dat niet alle bedrijven lopen te zeuren om personeel. Een andere optie is om bedrijven waar jij graag wil werken een open brief te sturen.
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 20:07:36 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180064754
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 00:55 schreef Geckoo het volgende:
Korte vraag
heb een ijzeren holle paal (hier hangt een poort aan) nu wil ik daar een ijzeren plaat aan bevestigen.
hoe doe ik dat?

ik zat zelf te denken aan boren met maat-1 en dan maat schroef erin doen? of moet ik echt gaan tappen etc?

nee hij kan er niet helemaal door heen.
Dan zul je toch moeten tappen. Wat is de wanddikte en welke dikte bout wil je gaan gebruiken.

Of lassen ;)

Die 'holle paal' heet overigens een koker als hij rechthoekig is of een buis als hij rond is :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 20:10:51 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180064832
Bedrijven zijn denk ik ook niet altijd expliciet op zoek. Kost geld, kan eventueel voor 'onrust' zorgen. Maar denk dat als je bedrijven je CV stuurt, er een aantal wel happen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180066073
Vonk, ik ken wel een recruiter in jouw regio die je eventueel kan contacten? :)
pi_180071018
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik mag hopen dat die tijden nog komen gaan; maar ik weet het zo net nog niet.
Zelf ben ik werkzaam ben als multifunctioneel eerste monteur in de woningbouw, utiliteit en industrie en heb ik redelijk wat kastpaneelbouw ervaring. Momenteel ook werkzaam als "inhoer" ;)
En als storingsmonteur of E/I technicus bij de technische dienst van een fabriek.
Is dat niet wat voor je ?
  woensdag 27 juni 2018 @ 20:38:01 #215
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_180088052
G$dver krijg ik mijn nieuwe Bosch machine thuis... L-boxx beschadigd, zegels verbroken, machine tikt en rammelt... Schakelaar wekt weinig vertrouwen.

Daar betaal je iets te veel voor. En weer klacht indienen.... ;(
Laat die handjes wapperen!
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 20:42:43 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180088161
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:38 schreef Gieliovd het volgende:
G$dver krijg ik mijn nieuwe Bosch machine thuis... L-boxx beschadigd, zegels verbroken, machine tikt en rammelt... Schakelaar wekt weinig vertrouwen.

Daar betaal je iets te veel voor. En weer klacht indienen.... ;(
Waar moeten we niet bestellen? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 27 juni 2018 @ 20:44:45 #217
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_180088222
Mja ik ben anders gewend van Toolstation.
Laat die handjes wapperen!
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 22:08:33 #218
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_180090490
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:10 schreef derLudolf het volgende:
Bedrijven zijn denk ik ook niet altijd expliciet op zoek. Kost geld, kan eventueel voor 'onrust' zorgen. Maar denk dat als je bedrijven je CV stuurt, er een aantal wel happen ;)
Een vacature op een eigen website is natuurlijk ook al een vorm van werven ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En als storingsmonteur of E/I technicus bij de technische dienst van een fabriek.
Is dat niet wat voor je ?
De enige grootte fabriek hier in de directe omgeving is een vestiging van friesland campina, en die werken weer vrijwel allemaal met externe contracters; bij één van de grotere partijen die dat doen ben ik al wezen solliciteren. Helaas afgewezen. Waren denk ik op zoek naar de kip met de gouden eieren.

Waarschijnlijk iets in de vorm van 18 jaar oud met 40 jaar ervaring :')
Kom je in het vicieuze cirkeltje terecht van omdat je niet genoeg ervaring hebt kom je er niet in voor aanmerking, doordat je op die manier nergens echt een kans krijgt; krijg je ook nooit de ervaring :%

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:52 schreef Puala het volgende:
Vonk, ik ken wel een recruiter in jouw regio die je eventueel kan contacten? :)
DM of PM mag natuurlijk altijd. ^O^
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 22:09:13 #219
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_180090506
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 20:38 schreef Gieliovd het volgende:
G$dver krijg ik mijn nieuwe Bosch machine thuis... L-boxx beschadigd, zegels verbroken, machine tikt en rammelt... Schakelaar wekt weinig vertrouwen.

Daar betaal je iets te veel voor. En weer klacht indienen.... ;(
Gewoon echt een schadegevalletje of zat ie gewoon zo in de doos ? :{ :?
pi_180091837
Die melkfabriek in Borculo ?
Ik heb daar een jaar of 12 terug nog eens een klus gedaan.
Was toen wel goed geregeld, maar tijden veranderen natuurlijk....
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 23:00:00 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180091873
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:58 schreef bluemoon23 het volgende:
Die melkfabriek in Borculo ?
Ik heb daar een jaar of 12 terug nog eens een klus gedaan.
Was toen wel goed geregeld, maar tijden veranderen natuurlijk....
Lochem zit FC ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180095644
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:09 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Gewoon echt een schadegevalletje of zat ie gewoon zo in de doos ? :{ :?
Zo in de doos..
Laat die handjes wapperen!
pi_180095646
Ook 1x gehad.. werd keurig opgelost.
  Moderator donderdag 28 juni 2018 @ 06:23:43 #224
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_180095651
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 06:19 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Zo in de doos..
De aftersales van Toolstation heb ik als goed ervaren. Dus dat zal het probleem wel niet worden :)

Erg vervelend is het natuurlijk wel !
pi_180232164
Mijn bijkeuken is ineens bloedheet terwijl dit normaal een van de wat koelere ruimtes was in huis, maar ja het is heet weer. Kan toch? Zie ik vanmorgen dat mijn buitenmuur donkergrijs is geverfd door de buren }:| Hij was wit, dus dat was prima. En ik moest nog wel het stukje van de bijkeuken opmetselen schilderen bij ze en ik heb gezegd dat als het te lang duurde voor ik het deed ze ook zelf bij mij de emmer verf konden komen halen. Maar hier ben ik echt niet blij mee. Ik zag ook dat ze rekken klaar hebben staan voor klimplanten er tegenaan. Het is een halfsteens kalkmuur, dus totaal niet handig om dat op te gaan sluiten met groen er voor.

Dit gaat een prettig gesprek worden 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180233338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:31 schreef Puala het volgende:
Mijn bijkeuken is ineens bloedheet terwijl dit normaal een van de wat koelere ruimtes was in huis, maar ja het is heet weer. Kan toch? Zie ik vanmorgen dat mijn buitenmuur donkergrijs is geverfd door de buren }:| Hij was wit, dus dat was prima. En ik moest nog wel het stukje van de bijkeuken opmetselen schilderen bij ze en ik heb gezegd dat als het te lang duurde voor ik het deed ze ook zelf bij mij de emmer verf konden komen halen. Maar hier ben ik echt niet blij mee. Ik zag ook dat ze rekken klaar hebben staan voor klimplanten er tegenaan. Het is een halfsteens kalkmuur, dus totaal niet handig om dat op te gaan sluiten met groen er voor.

Dit gaat een prettig gesprek worden 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens eigendom is de muur? Staat hij op jouw grond, of is het een gedeelde erfscheiding?

https://www.arag.nl/parti(...)ing/regels-tuinmuur/
pi_180233872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:17 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Wiens eigendom is de muur? Staat hij op jouw grond, of is het een gedeelde erfscheiding?

https://www.arag.nl/parti(...)ing/regels-tuinmuur/
Op de tekening van het kadaster is het 1 rechte lijn naar achter vanaf mijn voorgevel tot aan de schuur. Echter verspringt de keukenmuur 15 á 20 cm naar achter tov de muur van het woonhuis. Daardoor durf ik wel 100% zeker te zeggen dat het mijn muur is en dat het strookje wat ze voor de beplanting willen gebruiken ook mijn grond is. En dat de schutting die we samen hebben geplaatst ook op mijn grond staat.

En de muur is onderdeel van mijn keuken & bijkeuken, dus volgens jouw linkje ook mijn muur dan toch?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2018 @ 13:19:19 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180256345
Heeft iemand toevallig tips voor een houthandel in Gelderland (liefs omgeving Geldermalsen/Tiel). Binnenkort wil ik een houten vlonder/terras bouwen in de tuin en zoek nog een houthandel.

Al die online houthandel bedrijfjes zijn echt 10x niks volgens mij en de prijzen zijn ook altijd te hoog voor wat je krijgt. Bijna net zo erg als de bouwmarkten.

Zal eens kijken of ik er een leuk project topic van kan openen in het weekend. Nu ligt bij ons overal van die kleine rode klinkers en je kan gewoon niet tegen alle onkruid op. Die ben ik er nu aan het uithalen. Helft van de tuin wordt gras. Waarop een schommel + zandbak komt voor ons dochtertje van bijna 2. Andere helft wordt grootendeels een houtenterras met een simpele pergola. Paar druiven er bij voor een mooie groen dakje later en we zijn weer blij :D
pi_180257958
van der Leeden, Leerdam O+ :Y

Ze bezorgen, maar het is denk ik makkelijker om zelf daar een aanhanger te lenen en het zelf thuis te bezorgen. Ze hebben tegenwoordig prijzen online staan, maar als je ze belt of mailt krijg je een offerte op maat. Alles wat ik daar heb gehaald was recht, goede kwaliteit en niet duur. Nette service en prima advies.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2018 @ 15:18:04 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180258310
Dank, ga ik checken :)
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:09:53 #231
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_180375845
Nou mijn bubbelbadmomentje (Guido W.) is een koud bad...

Nieuwe bestelde Bosch machine was niet goed, teruggestuurd... kwijtgeraakt, moeilijk moeilijk en weken later is er eindelijk een nieuwe onderweg.

Hopelijk morgen weer bubbelbadmomentje met mijn nieuwe speelgoed ^O^

Moest ik ff kwijt.
Laat die handjes wapperen!
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:45:03 #232
240593 StupidDutch
Is Nederlander
pi_180395151
Afgelopen maandag was er voor ¤48.000,- aan gereedschap gestolen uit een vrachtwagen, Je kan zeggen wat je wil maar die lui hadden wel een goede smaak qua gereedschap

pi_180395360
Daarom was mn afkortzaag vertraagd :9
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:59:02 #234
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_180396471
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:45 schreef StupidDutch het volgende:
Afgelopen maandag was er voor ¤48.000,- aan gereedschap gestolen uit een vrachtwagen, Je kan zeggen wat je wil maar die lui hadden wel een goede smaak qua gereedschap

[ afbeelding ]
schijnt dat Festool hun spullen niet meer aankondigen en onvoorspelbaar leveren omdat hun trucks om de haverklap leeggeroofd werden... tuig.
pi_180632662
Ik was juist de Bosch actie van de lampen aan het bekijken en volgens mij klopt er iets niet helemaal op de pagina waar je je bedrag kan besteden. De GLI 18V-300 en 1900 staan er voor de prijs vermeld in de flyer op en de Variled staat er op voor het bedrag op de flyer met daarbovenop de btw. Was dit bij andere deelnemers hier ook zo? Of is dit pas recent gewijzigd?
pi_180633637
Inbraak bij Atmoz in de schuur ?
pi_180633663
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:36 schreef bluemoon23 het volgende:
Inbraak bij Atmoz in de schuur ?
_O-
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:03:30 #238
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_180639012
Hahaha ja echt hè. Wat heeft die vent een stapels.

Ik heb 3 boxen :9
Laat die handjes wapperen!
  Moderator zaterdag 21 juli 2018 @ 23:40:46 #239
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 12 augustus 2018 @ 20:41:54 #240
74056 crew  ToT
pi_181138095
:') Pluggen in de hardhouten kozijnen hier, echt.....

De broer van de vorige eigenaar vertelde me dat de kozijnen ZO hard waren dat er geen schroef in te krijgen was, en dat je wel moest boren.
Ja sorry hoor, maar zelfs met m'n Bosch IXO kan ik er gewoon schroeven in krijgen. (Uiteraard wel met goed passende, fatsoenlijke bitjes.)

Vandaag de luxaflex in de keuken verwijderd en rolgordijnen opgehangen. Nu heb ik knalrode, dikke plastic pluggen in het zicht omdat die vorige bewoner overal heeft zitten boren met een dikke boor i.p.v. gewoon een dun boortje te gebruiken om daarna er een schroef in te draaien.

Echt, sommige mensen moeten gewoon ver weg van klusjes in het huis blijven. :X
Dat wordt dus pluggen er uit trekken / uitboren, gaten opvullen en de boel overschilderen. -O-
pi_181166513
Worden jullie tijdens het klussen ook wel eens moe van die slecht getimede tegenvallers?
Wil ik het laatste deurtje van mijn nieuwe wandkast gaan ophangen en wil nog even het (moeilijk bereikbare) kraantje van de wasmachine checken. Uiteraard blijkt deze te lekken en kan ik de halve kast weer demonteren om het kraantje fatsoenlijk te kunnen vervangen. :(
pi_181170587
Herkenbaar.... Even dit of dat doen wordt soms een hele dag.
Laat die handjes wapperen!
pi_181257501
\

Het jeukte even enorm.. Maar ik heb de helft van de inhoud al :')
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:08:41 #244
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_181258805
1500 euro valt nog best mee. Die dingen kosten bij Gedore, Facom of Snap-on al gauw het dubbele :P .

edit: oh wacht, zoveel krijg je er ook weer niet bij...

[ Bericht 14% gewijzigd door bleiblei op 17-08-2018 18:18:01 ]
pi_181259089
Die is mooi!

Ik heb er ook eentje meegenomen gisteren haha. Gevalletje Postnl heeft hem laten vallen van de pallet en ziet er niet meer uit. Maar ja 60 procent korting een ik geef er niet om. Als hij maar werkt.

Klein ding maar handig voor erbij. Op de werkbank ofzo.


Laat die handjes wapperen!
pi_181277082
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:08 schreef bleiblei het volgende:
1500 euro valt nog best mee. Die dingen kosten bij Gedore, Facom of Snap-on al gauw het dubbele :P .

edit: oh wacht, zoveel krijg je er ook weer niet bij...
Daarom. En wat er in zit heb ik zowat allemaal al ;)
pi_181277095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:18 schreef Gieliovd het volgende:
Die is mooi!

Ik heb er ook eentje meegenomen gisteren haha. Gevalletje Postnl heeft hem laten vallen van de pallet en ziet er niet meer uit. Maar ja 60 procent korting een ik geef er niet om. Als hij maar werkt.

Klein ding maar handig voor erbij. Op de werkbank ofzo.


[ afbeelding ]
Hij is heel mooi, dat was ook de enige reden geweest :7

Ik heb er 1 bij Datona besteld.. Btwvrij actie scheelde ineens bijna 200 euro :+ werd het wel heel interessant zo ;)

Pics komen vanzelf.
pi_181277127
Deze week de zaag in mn op maat gemaakte vensterbankblad zetten :')

Moeten nog twee sparingen uit. Ik knijp 'm best wel haha.. Ding kostte 200-250 euro :7 Toch maar even de geleideplaat adapter bestellen voor de Carvex :+
pi_181280817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week de zaag in mn op maat gemaakte vensterbankblad zetten :')

Moeten nog twee sparingen uit. Ik knijp 'm best wel haha.. Ding kostte 200-250 euro :7 Toch maar even de geleideplaat adapter bestellen voor de Carvex :+
Jij hebt een carvex? een 420?
bevalt deze een beetje?
zit er ook al een tijdje over na te denken...
pi_181281571
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 19:45 schreef akatar het volgende:

[..]

Jij hebt een carvex? een 420?
bevalt deze een beetje?
zit er ook al een tijdje over na te denken...
Yep! heb hem alleen nog niet zoveel gebruikt als ik zou willen :+ Tot nu toe bevalt ie :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')