Nee joh geeft niet, ik hecht ook helemaal geen waarde aan je mening.quote:Op maandag 25 december 2017 08:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, moet confronterend voor je zijn. Sorry.

Doet niemandquote:Op maandag 25 december 2017 09:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh geeft niet, ik hecht ook helemaal geen waarde aan je mening.

Zijn gewoon logische vragen, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 24 december 2017 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb dat interview met Joep gezien.
Joep: Ik heb 4 dingen
1. Komt Van Persie nog?
2. Komt Clasie?
3. Blijft Gio?
4. Blijf je zelf?
Walgelijk interview

Er wordt net gedaan of Martin niks wilde zeggen maar wel op twee namen wilde ingaan, terwijl dat gewoon vragen waren die in zijn mond werden neergelegd.quote:Op maandag 25 december 2017 10:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn gewoon logische vragen, wat is daar mis mee?

Spelers te snel terughalen ben ik geen voorstander van, de swoong is dan weg en vaak betaal je dan een te hoge prijs voor de huidige kwaliteiten.quote:Op zondag 24 december 2017 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik hoef Clasie niet terug eerlijk gezegd. Is op dit moment geen vacatures op zijn positie.

Eigenlijk is deze opmerking deze grootste Calimero opmerking die je kan maken.quote:Op maandag 25 december 2017 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar de Calimero's zitten in Eindhoven hoor! Pieppieppiep.

De wat is dan weg?quote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef govie het volgende:
[..]
Spelers te snel terughalen ben ik geen voorstander van, de swoong is dan weg en vaak betaal je dan een te hoge prijs voor de huidige kwaliteiten.

wat de KNVB met Martin van Geel moet vraag ik me ook af, als Gudde dat doet dan wordt weer bevestigd dat hij niet de man is om het NL voetbal uit het slob te halenquote:Op maandag 25 december 2017 11:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er wordt net gedaan of Martin niks wilde zeggen maar wel op twee namen wilde ingaan, terwijl dat gewoon vragen waren die in zijn mond werden neergelegd.

Zijn er echt mensen die dat denken dan?quote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat de KNVB met Martin van Geel moet vraag ik me ook af, als Gudde dat doet dan wordt weer bevestigd dat hij niet de man is om het NL voetbal uit het slob te halen

quote:Op maandag 25 december 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat denken dan?

Slopquote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat de KNVB met Martin van Geel moet vraag ik me ook af, als Gudde dat doet dan wordt weer bevestigd dat hij niet de man is om het NL voetbal uit het slob te halen

*dequote:Op maandag 25 december 2017 11:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze opmerking deze grootste Calimero opmerking die je kan maken.

Uit Arie Slob?quote:Op maandag 25 december 2017 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]

Kerstkatertje.quote:

Lekker hequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:04 schreef klaasweetalles het volgende:
tering wat een dode topic zeg.....![]()
[ afbeelding ]

Hij moet wel beter gaan voetballen....quote:Berghuis heeft opeens zicht op topscorerstitel
Het is allemaal slechts bijzaak. En natuurlijk had Feyenoord veel liever meer punten gehad om nog serieus aanspraak te kunnen maken op een nieuwe landstitel. Maar met Steven Berghuis hebben de Rotterdammers wel opeens de meest scorende speler van de eredivisie in de gelederen. De rechterspits deelt die eer nog met Lozano van PSV, beide maakten elf goals, maar zijn rendement lag nog nooit zo hoog.
ad.nl

Kramer out Persie inquote:Het Turkse medium Fanatik weet dat de komst van Robin van Persie echter bijna beklonken is.
De Turken schrijven op woensdagochtend dat het management van de spits en Fenerbahçe een contractontbinding overeengekomen zijn die in zal gaan vanaf 1 januari van het aankomende jaar. Het medium weet dat Van Persie vervolgens naar Rotterdam zal verhuizen en voor Feyenoord gaat spelen. De Oranje-topscorer aller tijden zou er namelijk lang en breed uit zijn met technisch manager Martin van Geel, vermoedelijk was dat in de zomer al het geval...

Daar is geen nederlands woord voor toch?quote:

Ik zie hem graag komen, maar ik zie geen mogelijkheid om van persie tesamen met jorgenson in een 433 opstelling te hebben. Dan krijg je zo'n ajaxdilemma met huntelaar die beter is dan het grootste talent binnen de club en dan moet je niet optimale keuzes maken met waardedaling tot gevolg. Verkopen dus die jorgenson zou ik doen: Hij is sterk en klaar voor engeland vind ik. Misschien wijkt gio wel af en gaat met 2 spitsen spelen, kan ook maar zal niet gebeuren denk ik.quote:

is toch wel heel veel risico je spits verkopen, 4-2-3-1 kan ook met van Persie op 10 of vanaf linksquote:Op woensdag 27 december 2017 08:49 schreef govie het volgende:
[..]
Ik zie hem graag komen, maar ik zie geen mogelijkheid om van persie tesamen met jorgenson in een 433 opstelling te hebben. Dan krijg je zo'n ajaxdilemma met huntelaar die beter is dan het grootste talent binnen de club en dan moet je niet optimale keuzes maken met waardedaling tot gevolg. Verkopen dus die jorgenson zou ik doen: Hij is sterk en klaar voor engeland vind ik. Misschien wijkt gio wel af en gaat met 2 spitsen spelen, kan ook maar zal niet gebeuren denk ik.

Misschien, maar dan moet gio alsnog zijn systeem of speelwijze wijzigen en ik zie dat niet gebeuren omdat gio zo goed was dat hij jarenlang bij barcelona heel veel 433 heeft gespeeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel heel veel risico je spits verkopen, 4-2-3-1 kan ook met van Persie op 10 of vanaf links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |