* OscarMopperkont spiekt ook even.... ja das wel om de hoekquote:
ja, die boot lag nog even stil van de weekquote:Op zondag 24 december 2017 16:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat het hier met een boot naartoe geïmporteerd wordt....
Ja, hysterische wijven ook altijdquote:Op zondag 24 december 2017 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, die boot lag nog even stil van de week
Ik twijfelde daarom ook nog over de quiche. Alleen wat Texelse biertjes kan ook.quote:Op zondag 24 december 2017 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
texels bier is heerlijk, maar schoftig duur
* OscarMopperkont zal straks zijn collectie ooraids en anti-Coldplay, Blof, Kensington gifjes er bij pakkenquote:Op zondag 24 december 2017 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hier nog wat bruikbare smileys trouwens voor komende week:
Lijstje: [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, verrassend vaak rond kerst... en dat terwijl kerst toch echt een ex-vriend van haar is.quote:
niet zo heul ver denk ikquote:Op zondag 24 december 2017 16:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet niet hoever wij moeten rijden naar de Holle Bolle Boom!
#Kluunquote:Op zondag 24 december 2017 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeetje, best wel veel users in deze reeks wonen in de buurt.
Nu komt het wel heel dichtbij.
Gelukkig zit ik hier nog veiligquote:Op zondag 24 december 2017 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kliekjesvormingquote:Op zondag 24 december 2017 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Groninger ben ik wel gewend dat iedereen ver weg van me woont dus nu is dit ook vrij onverbazendquote:Op zondag 24 december 2017 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook een headbang smiley?quote:Op zondag 24 december 2017 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Oh en als er misschien toch nog ergens een verdwaalde punkplaat in de lijst staat.
[ afbeelding ]
Een mede Groningerquote:Op zondag 24 december 2017 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Groninger ben ik wel gewend dat iedereen ver weg van me woont dus nu is dit ook vrij onverbazend
quote:
Ja, dan zullen we het helaas moeten stellen met Green Day. Dat lijkt er het meest op.quote:Op zondag 24 december 2017 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Oh en als er misschien toch nog ergens een verdwaalde punkplaat in de lijst staat.
[ afbeelding ]
Grunn, trots van het noordenquote:
Bij de sex pistols misschien?quote:Op zondag 24 december 2017 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |