ja, doet Martin Garrix ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef RipCity het volgende:
Dat aan knopjes draaien is toch grotendeels show he?
Deels wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef RipCity het volgende:
Neuh, anders kan de fabrikant die knopjes wel gewoon weglaten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef RipCity het volgende:
Overgangen niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef RipCity het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Ik zie ze draaien maar ik hoor niks veranderen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef RipCity het volgende:
Nouquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat blonde haar bij Domien trekt slecht bij moet ik zeggen, het is een soort niet-blinde Heino
Waarschijnlijk verandert de bas wel, maar daar hoor je niets van.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik zie ze draaien maar ik hoor niks veranderen.
Verdomme TVquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat blonde haar bij Domien trekt slecht bij moet ik zeggen, het is een soort niet-blinde Heino
in bedquote:
Mja. Eens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet echt een interessante mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |