Heerlijke plaatquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Hij had eigenlijk Dirk moeten laten tatoëren op die plek
HAHAHA DIRK KUYT WANT KUIT.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Hij had eigenlijk Dirk moeten laten tatoëren op die plek
Echt de beste grap van de dag dit.quote:
Dat. Tussen 21:00-02:00 moet er eigenlijk na ELK nr contact met publiek/telefoon gemaakt worden. Verboden om als nr afgelopen is direct weer een door te draaien etc. Ze hebben toch geen quota 's avonds qua aantal nr's dat gespeeld moet worden voor dit event? Gewoon veel meer contact met plein en 'gekke' momenten creeeren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:19 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
gewoon zelf zorgen voor meer sfeer, van die tamme platen krijg je t publiek niet mee los natuurlijk
Het Shtrekt me totaal niet.quote:
+1quote:
Dus? Omhoog met dat geluid.quote:
ach is gewoon dj paulquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik moet hier wel van huilen #generatiekloof
Je kan hier best op springen....niet zoveel anders dan 20 jr geleden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hier ook. Baal gewoon dat ik niet voluit volume kanquote:
Ikbenbijna30.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik vind het ook verre van een meesterwerk, maar voor zo'n event is het wel lachenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Lekker stampen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik doe het gewoon, moet hij maar in bed gaan liggenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook. Baal gewoon dat ik niet voluit volume kan
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Die arme buurman van het Huis staat zijn vitrinekast weer vast te houden nu
Drank En drugs over je kist?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:28 schreef ok01 het volgende:
Ik hoop dat je deze draait op m'n begravenis![]()
Joh ik ben 34quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:27 schreef InFrA-WiZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |