SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Mijn schoonzus had bij de bevalling een gynaecoloog in opleiding erbij. Vroeg die jongen op een gegeven moment aan mijn schoonzus hoe ze zelf vond dat het ging. Dus mijn schoonzus zegt: "ik vind het zwaar kutquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
persen kreng![]()
meen ik niet echt hoor
Meestal als iemand de LaPo heeft toch?quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn schoonzus had bij de bevalling een gynaecoloog in opleiding erbij. Vroeg die jongen op een gegeven moment aan mijn schoonzus hoe ze zelf vond dat het ging. Dus mijn schoonzus zegt: "ik vind het zwaar kut"
En de gynaecoloog vervolgens tegen die jongen: "Nu weet je dus wat je nooit mag vragen".
[..]
Mijn schoonzus had bij de bevalling een gynaecoloog in opleiding erbij. Vroeg die jongen op een gegeven moment aan mijn schoonzus hoe ze zelf vond dat het ging. Dus mijn schoonzus zegt: "ik vind het zwaar kut"
En de gynaecoloog vervolgens tegen die jongen: "Nu weet je dus wat je nooit mag vragen".
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:22 schreef ToT het volgende:
Wat was de Voute versie hiervan ook al weer? Iets van "Ze noemen mij ook wel een rare vogel"
en dan iets met Papa en moe...
[..]
Ik spoor echt niet, ik dacht dat ik de LaPo hadquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meestal als iemand de LaPo heeft toch?
[..]
Altijd leuk, artsen enzo in opleiding.... die zijn er ook altijd precies bij als je iets gênant's hebt ofzo...quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
”wat vindt u er zelf van?”quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent geen trein of tram?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik spoor echt niet, ik dacht dat ik de LaPo had
Ik ben een kerstbalquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bent geen trein of tram?
Never von geheurdquote:
Ja, dat was wel al te horen, dat het 80's isquote:
je vraagt naar de bekende wegquote:
2e fles?quote:
Ik denk dat just me de fles pas open maakt als de kleine er is.quote:
dan maak ik de wijn open die ik van Concordia gekregen hebquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat just me de fles pas open maakt als de kleine er is.
woon jij daar ookquote:
Ai, je kent just me toch niet echt goed blijkt nu.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat just me de fles pas open maakt als de kleine er is.
Verschrikkelijk nummer is het..quote:
just me? Wie is dat?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, je kent just me toch niet echt goed blijkt nu.
Je moet er dan ook wat bier en wiet bij nemen....quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer is het..
Met echte special effectsquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef ToT het volgende:
En zo zie je maar weer dat ze vroeger tenminste échte teksten met diepgang hadden!
Hoor de levenslust en enthousiasme er van af spatten dan!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eentje?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moet er dan ook wat bier en wiet bij nemen....
Of een paddo
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dutch group... alsof dat accent al niet erg genoeg isquote:
Ferry is mijn maat helemaal niet.quote:
STOMP! Hem dan maar!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ferry is mijn maat helemaal niet.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ferry is mijn maat helemaal niet.
Dat was inderdaad de hintquote:
Hij houdt die roze lamp best suggestief vast.quote:
It's his purple "johnson".... get it?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij houdt die lamp best suggestief vast.
Houdt je broek vast in Amerika.quote:
Oh, ik zag er meer een roze verwijzing in.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
It's his purple "johnson".... get it?
Mja hier op Fok spreekt men dan over een paarsgepunte lans.... vandaar het paars...quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik zag er meer een roze verwijzing in.
30 cm toch ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja hier op Fok spreekt men dan over een paarsgepunte lans.... vandaar het paars...
Minimaal...quote:
niet te vertrouwen die mensen op internetquote:
Ik hoop toch dat alleen Djeez zo spreekt en dat het nog niet over is geslagen naar de rest van FoK!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja hier op Fok spreekt men dan over een paarsgepunte lans.... vandaar het paars...
Geen idee, veel Djeez wannabe's natuurlijk....quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat alleen Djeez zo spreekt en dat het nog niet over is geslagen naar de rest van FoK!
Djeezzquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat alleen Djeez zo spreekt en dat het nog niet over is geslagen naar de rest van FoK!
Het is aardig overgeslagen, ja!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt wat je bij die sound verwacht hadquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
Soms ben je gewoon blij dat bepaalde personen op Fok! totaal aan je voorbij gaan.
Tja, dat is mij met Djeez niet gelukt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
Soms ben je gewoon blij dat bepaalde personen op Fok! totaal aan je voorbij gaan.
blokkeren kan altijd nogquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat is mij met Djeez niet gelukt.
Het is voor ons allemaal een lastig avondje....quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:48 schreef CindieY het volgende:
Ik ken weinig van de muziek die voorbij komt
Heb ik met 'n user gedaan, heerlijk rustigquote:
Er zit hier een vrouw.... ik weet niet of je die kent....quote:
Ach, die is nu toch wegquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik met 'n user gedaan, heerlijk rustig
lullig voor Melting dat je hem niet meer kan lezen..quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
hij post sowieso niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zit hier een vrouw.... ik weet niet of je die kent....
Godmother heet ze. Dreigt met paardenhoofden en zo.
Diegene die nu ergens in het midden van het land staat te spelen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in [NWS] me name. 1 van de vaste bezoekers hier komt daar al niet eens meer.
Diequote:Op zaterdag 23 december 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Diegene die nu ergens in het midden van het land staat te spelen?
bij NWS zitten veel gekken ja. VBL ook...quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow in [NWS] me name. 1 van de vaste bezoekers hier komt daar al niet eens meer.
die heb ik niet geblokkeerd !quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Diegene die nu ergens in het midden van het land staat te spelen?
MUZ is het enige redelijk normale forum onderdeel..quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij NWS zitten veel gekken ja. VBL ook...
Doe een drankje minder, je haalt nu dingen door elkaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik niet geblokkeerd !
Het was idd tong80 die verdwenen schijnt te zijn
Ik bedoelde bij jou ook tong80. Ik moet zeggen dat ik echt verbaasd ben dat hij het volhoudt om niet te posten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik niet geblokkeerd !
Het was idd tong80 die verdwenen schijnt te zijn
Geen hekel, maar ik irriteerde me wel aan hem.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nooit een hekel aan Tong gehad eigenlijk.
Ik ook niet. Maar ik heb ook geen aanvaring met hem gehad.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef peaceman het volgende:
drank, leeftijd...quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe een drankje minder, je haalt nu dingen door elkaar
ik wel, tot vervelens toe, en dan gewoon zomaar opeensquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb ook geen aanvaring met hem gehad.
aanvaringen nee, discussies wel, maar dat kwam altijd wel goed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb ook geen aanvaring met hem gehad.
Tong was tof!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:54 schreef peaceman het volgende:
Alzheimer, Korsakov, het kan allebeiquote:
Hij kon inderdaad persoonlijk naar worden tegen anderen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tong was tof!Alleen jammer genoeg niet tegen iedereen.
Heb ik weerquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alzheimer, Korsakov, het kan allebei
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ken ik eens iets, ben jij me te snel af
Ja, ik dacht, die CindieY houdt niet van U2quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ken ik eens iets, ben jij me te snel af
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:59 schreef Melting het volgende:
Eerste en waarschijnlijk laatste keer dat ik deze band draai. Dus geniet er maar van.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, die CindieY houdt niet van U2
quote:
Nou, de IRA is al jaren stil toch?quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens door tot 23.30. Mijn biertje is nog niet op.
Waarom draai je ze nooit, en waarom nu dan wel?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:59 schreef Melting het volgende:
Eerste en waarschijnlijk laatste keer dat ik deze band draai. Dus geniet er maar van.
De mijne ook niet, dus dat komt goed uitquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Komt die ene nog?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Precies, dus dit nummer hadden we theoretisch ook al jaren niet meer hoeven te horen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, de IRA is al jaren stil toch?
Omdat U2 k*tmuziek is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom draai je ze nooit, en waarom nu dan wel?
Was zeker niet te pruimen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:01 schreef just me het volgende:
Melting kan altijd de schuld aan het kutbier geven
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies, dus dit nummer hadden we theoretisch ook al jaren niet meer hoeven te horen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat U2 k*tmuziek is.
En omdat ik deze per ongeluk toch had klaar gezet.
Ik zou beginnen met een glaasje ipv de flesquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar aan de fles whisky
De pruimen drinken niet zo makkelijk weg?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Fles mag wel vandaagquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een glaasje ipv de fles
Proost dan maarquote:
Thanks. Nu eerst maar kiezen welke fles ik ga pakken.quote:
Niet eten en wel drinken. Moet ik me zorgen gaan maken?quote:
Zit aan mijn 4e speciaalbiertje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
De pruimen drinken niet zo makkelijk weg?
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit aan mijn 4e speciaalbiertje.
Heb me voorgenomen dat al mijn bier op moet, voor ik weer Schrobbelèr mag.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog op?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Stuk of 6/7/8 waarvan 1 van 5.6% en de rest van 10 of 10+.quote:
En ik zit aan de Berenburg!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Proost mensen.
* OscarMopperkont heeft een 12 jaar oude Arran opengetrokken
Is dat niet een beetje jong voor jequote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Proost mensen.
* OscarMopperkont heeft een 12 jaar oude Arran opengetrokken
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje jong voor je
Proestquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, 10/10+quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Stuk of 6/7/8 waarvan 1 van 5.6% en de rest van 10 of 10+.![]()
En dan nog wat (5) gewone pilseners.
Dat zou een gevalletje ditte zijn:quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Leest Mw. ToT mee ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou een gevalletje ditte zijn:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder de coke!
Wilde ik ooit eens kopen, maar ik zag bij de ingrediënten iets wat ik niet lekker vond, alleen ben ik ff kwijt wat!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit er niet bij.
Deze bv wel.
[ afbeelding ]
Als de kat van het digitale huis is......quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, die zit één of ander interview te kijken van iemand uit haar land.
Echt waarquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Amateurs.... onder de 10%.....
* OscarMopperkont z'n whisky is 52,4%
Ach het was in de aanbieding.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens lekker, ja.
"Wanneer de kleine diertjes van de Vallei der Feeën hun winterslaap aanvatten, trekken de kabouters van Achouffe zich graag terug in hun hutje. In het zachte licht van het haardvuur brengen ze lange avonden door met verhalen over de mooiste Ardeense legendes, onder het genot van een heerlijke N’ICE CHOUFFE. Dankzij de combinatie van zachtheid en kracht, met kruidige toetsen van tijm en curaçao, verwarmt dit bruine bier tegelijkertijd het hart en de sfeer. Zelfs de strengste winters zijn zo altijd plezant."quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik ooit eens kopen, maar ik zag bij de ingrediënten iets wat ik niet lekker vond, alleen ben ik ff kwijt wat!
Anijs of zo?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:12 schreef peaceman het volgende:
als er 1 titel van Tool momenteel niet klopt in dit topic is het toch wel Sober..
Zozo!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
"Wanneer de kleine diertjes van de Vallei der Feeën hun winterslaap aanvatten, trekken de kabouters van Achouffe zich graag terug in hun hutje. In het zachte licht van het haardvuur brengen ze lange avonden door met verhalen over de mooiste Ardeense legendes, onder het genot van een heerlijke N’ICE CHOUFFE. Dankzij de combinatie van zachtheid en kracht, met kruidige toetsen van tijm en curaçao, verwarmt dit bruine bier tegelijkertijd het hart en de sfeer. Zelfs de strengste winters zijn zo altijd plezant."
Is nog niks hoor....quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Nee, dat zou ik niet aankunnen geloof ik.
Heb hem al paar keer zien staan, maar mijn wishlist is al zo langquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Connemara cask strength is ook erg lekker!
Die tweede van rechts lijkt wel een iets dikkere Albert Westquote:
Hehehe ik koop voorlopig ff niks duurs meer qua drank.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb hem al paar keer zien staan, maar mijn wishlist is al zo lang
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik koop voorlopig ff niks duurs meer qua drank.Er moeten eerst flink wat investeringen in het huis komen; ander behang staat op nummer 1, en in de toekomst een tegelvloer (liefst met vloerverwarming) en een andere keuken.
Ik kon er gelukkig 2 op m'n lijstje van de kerstman zetten... scheelt weerquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik koop voorlopig ff niks duurs meer qua drank.Er moeten eerst flink wat investeringen in het huis komen; ander behang staat op nummer 1, en in de toekomst een tegelvloer (liefst met vloerverwarming) en een andere keuken.
Heeft je vriendin al uitzicht op een baan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is inderdaad tofquote:
Het luistert wel lekker weg, ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is inderdaad tof
De trein was laatquote:
Ze heeft nu voor 10 uur per week werk en is nog druk zoekende naar meer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft je vriendin al uitzicht op een baan?
Dat geeft ook wel weer wat lucht denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft nu voor 10 uur per week werk en is nog druk zoekende naar meer.Er zijn wel mogelijkheden.
Ik stem er ieder jaar weer op voor de top2000. Zonder succes overigens.quote:
quote:
Bedankt voor het luisteren peaceman. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef peaceman het volgende:
ik taai af.. ben best moe.
Dank Melting!
Gemanipuleerde lijst he?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stem er ieder jaar weer op voor de top2000. Zonder succes overigens.
Welterusten peacemanquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef peaceman het volgende:
Dank Melting!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef peaceman het volgende:
Dank Melting!
deze single heb ik echt grijsgedraaid als kindquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stem er ieder jaar weer op voor de top2000. Zonder succes overigens.
just me.... m'n whisky!quote:
Gewoon te weinig medestemmers, vrees ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gemanipuleerde lijst he?
* just me geeft Oscar een doekje aanquote:
Dat wel wat, ja!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat geeft ook wel weer wat lucht denk ik.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
* just me geeft Oscar een doekje aan
sterk spul die 12-jarigequote:Op zaterdag 23 december 2017 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beatles... magicla mysery tour
ik heb hier altijd het laatste woordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Bijna. Maar dat kon jij niet weten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Beatles... magical misery tour
Ja er was nog niks voorbij gekomen waarbij hij gepost kon wordenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier altijd het laatste woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier altijd het laatste woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En met de fiets?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wel wat, ja!Maar we hebben sowieso nog wel wat plannen. Zo zal zij ook een rijbewijs moeten halen of evt voor een brommerrijbewijs moeten gaan (openbaar vervoer is hier minder goed dan ik dacht), en ze moet haar familie in d'r thuisland onderhouden, we willen er over een paar jaar ook naar op vakantie gaan enz.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit klinkt best boyband-achtig....
Europe ook niet blijkbaarquote:
Mooi dat je hem niet helemaal hebt hoeven horen dan.quote:
Wat zij zegt!quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi dat je hem niet helemaal hebt hoeven horen dan.
Welterusten just mequote:Op zaterdag 23 december 2017 23:32 schreef just me het volgende:
geen dansen meer voor mij, tijd om mijn bed op te maken en te gaan slapen!
bedankt voor de gezelligheid
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ikmga de warmte boven opzoeken![]()
Ate a manha
Bed opgemaakt, telefoon in mijn bedquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten just me![]()
Telefoon naast je bed?
quote:
Doe dat dan!quote:Op zondag 24 december 2017 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet toch dat je mag uitslapen vandaag hè?
Ik ben toch redelijk laat?quote:
Ik vind van mezelf al dat ik niet uitslaap...quote:Op zondag 24 december 2017 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk laat?
Goedemorgen.
quote:
Best wel. Tot vanmorgen de brandweer me wakker maakte.quote:
Oh wat was er aan de handquote:Op zondag 24 december 2017 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel. Tot vanmorgen de brandweer me wakker maakte.
Ja..... ambulance, brandweer..... dus zal het wel heftig zijn.quote:
ik heb even op drimble gekeken, idd heftigquote:Op zondag 24 december 2017 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ambulance, brandweer..... dus zal het wel heftig zijn.
Ik kan helaas niet luisteren. Zo meteen op pad.quote:Op zondag 24 december 2017 09:23 schreef peaceman het volgende:
zal ik zo de dag openen met wat muziek?
je lijkt wel een vrouw... je antwoordt op een vraag die ik NIET stelde...quote:Op zondag 24 december 2017 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet luisteren. Zo meteen op pad.
quote:Op zondag 24 december 2017 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
je lijkt wel een vrouw... je antwoordt op een vraag die ik NIET stelde...
ga je wat leuks doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |