Kutleef.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat de AZ-bandwagon in de fik is gevlogen.
Semi-prof? Hij heeft een keer 50 euro gewonnen bij een toernooitje zeker.quote:
Oh, ik dacht dat het over mij ging.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij deze mening hebt.
Ik gun het Hendo ook niet dat Gurney wint.quote:
Ja sorry, kwets ik je?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij deze mening hebt.
Gunney.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Door dom te kijken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:06 schreef Szura het volgende:
Henderson geeft op z’n Wattimena’s de set weg
Daar kun je toch een twintig minuten plezier van financieren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Semi-prof? Hij heeft een keer 50 euro gewonnen bij een toernooitje zeker.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gunney.Dat gun je Gur ney is dan beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
MVG schijt in zijn broek van het lachen.quote:
Nee, dat doet ie gewoon omdat ie down heeftquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG schijt in zijn broek van het lachen.
Hij heeft maar 1 nette broekquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG schijt in zijn broek van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |