Hoe vaak hebben we nou deze week Wikipedia d’r bij gehaald? Hahah ernstig .. generatiekloofje agogoquote:
Heel kerst is Coca-Cola reclame. Joe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dit is de druppel, ik ga een KLB-topic openen over Coca-Colareclamemuziek.
True.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef I. het volgende:
[..]
Heel kerst is Coca-Cola reclame. Joe.
Dit. De Kerstman is rood vanwege Coca Cola.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef I. het volgende:
[..]
Heel kerst is Coca-Cola reclame. Joe.
Haddon Sundblom.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:48 schreef KingRadler het volgende:
De Kerstman hoe wij die nu kennen, is bedacht door Coca Cola
Deels waar, is ook gebaseerd op onze Sinterklaas, maar het figuur is ontworpen door coca cola, met als inspiratie dus Sinterklaasquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:48 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dit. De Kerstman is rood vanwege Coca Cola.
Ik vermoed dat hij is afgehaakt met volgen, post tegenwoordig in het Radio 2-topic.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:49 schreef miieejj het volgende:
@dagoduck.. weet jij waar Roeljewel is ? Die kwam vroeger ook hier regelmatig langs?
Ahja..quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij is afgehaakt met volgen, post tegenwoordig in het Radio 2-topic.
Wat een afwisseling ook, ze snappen toch ook wel dat ik naar Judas Priest - Painkiller zat te luisteren terwijl ze Train draaiden. Nu moet ik die weer onderbreken voor Foo Fighters. Man man man.quote:
gewoon ook geen rekening houden hè...ik zou een klacht indienen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een afwisseling ook, ze snappen toch ook wel dat ik naar Judas Priest - Painkiller zat te luisteren terwijl ze Train draaiden. Nu moet ik die weer onderbreken voor Foo Fighters. Man man man.
Maar maar FFquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:52 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha ik vind dit soort nummers alleen al de moeite waard om Sander die een show neerzet
Ja ok die zijn TOP! Hoop ik ooit live te zienquote:
Met Sanders muzieksmaak is weinig mis.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:53 schreef miieejj het volgende:
Hoogie heeft trouwens een goeie muzieksmaak.. leuke petjes! Vanmorgen die van sum41..
Staat ook nog hoog hier jaquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ik die zijn TOP! Hoop ik ooit live te zien
quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ok die zijn TOP! Hoop ik ooit live te zien
Pinkpop en/of Werchter komend jaar.quote:
Live echt een ervaring hoorquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ok die zijn TOP! Hoop ik ooit live te zien
Hij doet het erg leuk vind ik!!!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:53 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Met Sanders muzieksmaak is weinig mis.
Ja, betaal jij?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Pinkpop en/of Werchter komend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |