SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
goed bezig comazuipertquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Bier drinken voor het goede doel
Wil je men paypalquote:
ik doe meequote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Bier drinken voor het goede doel
Hoeveel zakgeld krijg je?quote:
Wat?quote:
Oke vrek, daar ga ik dus geen moeite voor doenquote:
Ik geef je 1000 als je je eigen kapot zuiptquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Oke vrek, daar ga ik dus geen moeite voor doen
nou nouquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:55 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik geef je 1000 als je je eigen kapot zuipt
Ga kinders lokken viezerikquote:
In het bejaardentehuis zitten genoeg oudjes die een vriend zoals jou zoekenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hier toch?
Ik denk dat je gelijk hebt daarmee, ik ben best aardig en iemand om mee te kunnen pratenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:59 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
In het bejaardentehuis zitten genoeg oudjes die een vriend zoals jou zoeken
Nou ga eens langs met je schaakbord, ze zullen erg blij zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt daarmee, ik ben best aardig en iemand om mee te kunnen praten
Misschien, misschien niet. Ik weet niet of ze het daar echt zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Nou ga eens langs met je schaakbord, ze zullen erg blij zijn.
Niemand zit hier op je te wachtenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Ik weet niet of ze het daar echt zo leuk vinden.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:05 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Niet schaken maar wel thee-avonden met spelletjes en een enkele keer uitstapjes.
En hij doet eens wat nuttigs met zijn levenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik denk zeker nu dat de zorg steeds minder tijd heeft men blij is met wat extra menselijk contact.
Oplichter met babbeltruc gespotquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:05 schreef Dexter1 het volgende:
Ik deed het regelmatig, even langs een bejaardentehuis, ik kwam met niks en ging soms met 1000 euro weg.
Heb ik jou ooit eens verkeerd bejegend?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:07 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
En hij doet eens wat nuttigs met zijn leven
Nee hoor, ik kreeg van iedereen wat toegestopt en ik mocht nooit weigeren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oplichter met babbeltruc gespot![]()
Nee ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit eens verkeerd bejegend?
Of door mijquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Gezellig.![]()
En niet eens door mij dit keer.
Ook niet nee.quote:
Nee!quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja wat? Nee of weet je het niet of?
kerstsfeer enzo jeweettogquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Gezellig.![]()
En niet eens door mij dit keer.
Van mij mag het wel voor bij zijn, op naar de lente.quote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal. Ik heb jouw gegevens al doorgespeeld naar de politie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg van iedereen wat toegestopt en ik mocht nooit weigeren.
oke doe je moeder de groetjesquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal. Ik heb jouw gegevens al doorgespeeld naar de politie.
Ja echt klaar mee met dat vroeg donker wordenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van mij mag het wel voor bij zijn, op naar de lente.
Ben je depressief nu dan ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja echt klaar mee met dat vroeg donker wordenDe dagen lengen weer, maar duurt zeker een maand voordat ik het echt significant merk
niet depressief, maar heb me vrolijker gevoeld om het zo te zeggenquote:
Ik ook hoor, ik ben soms echt levensmoe met dit weer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet depressief, maar heb me vrolijker gevoeld om het zo te zeggen
Nou niet doen hoor, je hebt zoveel om voor te levenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:15 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben soms echt levensmoe met dit weer.
Dat duurt ook maar 1 minuutquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon ff fappen, dan maak je gelukshormonen aan
Zoals ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou niet doen hoor, je hebt zoveel om voor te leven
A.U.B NIET ZEGquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke nou ja een gezin dan
Dat heb ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:19 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Een mooi ingericht huis om in te kunnen relaxen
Het maakt mij niet gelukkiger ofzoquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou ja dan heb je dat toch o.a. om voor te leven, of niet?
Aha, ja dat kan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:20 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid wil ik niet meer
Oke wat zou jou wel gelukkig maken volgens jou? Of gelukkigerquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:20 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet gelukkiger ofzo
Totale vrijheidquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke wat zou jou wel gelukkig maken volgens jou? Of gelukkiger
Tjah dat heeft niemand. En geen dier ook. Omdat het niet echt bestaat. Je bent altijd gebonden aan de mogelijkheden die je hebt.quote:
Of je moet de lotto winnenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:23 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Tjah dat heeft niemand. En geen dier ook. Omdat het niet echt bestaat. Je bent altijd gebonden aan de mogelijkheden die je hebt.
Dan heb je nog geen totale vrijheid. Bedoel voor een paar K kan jij naar Alaska gaan ofzo en totale vrijheid hebben als je wil. Maar je moet dan ook zorgen voor eten, onderdak etc. En dan nog heb je nooit totale vrijheid. Vrijheid krijgen die je graag wil is niet moeilijk en vrij goedkoop meestal, tenzij je echt hele systemen om wil gooien dan ben je gewoon een hippie die voor niks alles wilquote:
Voor eten zorgen vind ik geen probleemquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen totale vrijheid. Bedoel voor een paar K kan jij naar Alaska gaan ofzo en totale vrijheid hebben als je wil. Maar je moet dan ook zorgen voor eten, onderdak etc. En dan nog heb je nooit totale vrijheid. Vrijheid krijgen die je graag wil is niet moeilijk en vrij goedkoop meestal, tenzij je echt hele systemen om wil gooien dan ben je gewoon een hippie die voor niks alles wil
Tjah oke mooi gereageerd op 1 woord in die hele reactie. Wat stopt je om totale vrijheid op te zoeken? Je klinkt als een klein kind dat een ijsje wil maar niet weet wat geld isquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:27 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Voor eten zorgen vind ik geen probleem
lolquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Tjah oke mooi gereageerd op 1 woord in die hele reactie. Wat stopt je om totale vrijheid op te zoeken? Je klinkt als een klein kind dat een ijsje wil maar niet weet wat geld is
Met jagen kan je eten krijgen om te leven. Koop een hut en wat kleding in Alaska en doe dat de rest van je leven. Dan heb je totale vrijheid.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:31 schreef Dexter1 het volgende:
Totale vrijheid kan je krijgen als je onafhankelijk bent van inkomen
Ik wil zonquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Met jagen kan je eten krijgen om te leven. Koop een hut en wat kleding in Alaska en doe dat de rest van je leven. Dan heb je totale vrijheid.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja kinderlijk hinderlijk
Je krijgt trouwens geld als je in Alaska gaat wonen. Delen in de winst heet het geloof ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Met jagen kan je eten krijgen om te leven. Koop een hut en wat kleding in Alaska en doe dat de rest van je leven. Dan heb je totale vrijheid.
Oke moet wel naar zijn dan om daar te wonen maar ja :pquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je krijgt trouwens geld als je in Alaska gaat wonen. Delen in de winst heet het geloof ik
ik wil zon hellupquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:35 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik geloof je wel hoor
dammenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Vind het alleen wel vooral jammer dat nooit iemand meer wil schaken hier
Strip poker?quote:
Ik zorg wel dat ik voorbereid ben, 20 truien 25 onderbroeken enzoquote:
Of hoge toren bouwenquote:
Je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik voorbereid ben, 20 truien 25 onderbroeken enzo
heb je iig zon om naar uit te kijken, kan ik niet zeggenquote:
Wil je of ontvoert enof alleen maar verkracht worden?quote:
Ja dat is waar, maar zelfs daar word ik niet gelukkig van nuquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je iig zon om naar uit te kijken, kan ik niet zeggen
Ik kan niet goed poker spelenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:40 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor
We gaan naar een goed beveiligd resortquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wil je of ontvoert enof alleen maar verkracht worden?
Och gerumquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik kan niet goed poker spelen
En daarom moet je helemaal naar Mexico?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:41 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
We gaan naar een goed beveiligd resort
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En daarom moet je helemaal naar Mexico?
als iemand vraagt wat je met zijn pa uitspookt, my bad.quote:
lolquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als iemand vraagt wat je met zijn pa uitspookt, my bad.
Wanneer mag ik nog eens aan je zusje...quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
liever 1 in de hand dan 3 in de fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik ken een goede mop.die kon ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik ken een goede mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Je dee quotequote:
Ik ga noch nied wechquote:
lkkrquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:18 schreef aloa het volgende:
Ben weer blijven hangen in de krrroooegg...
aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:27 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wat was het onderwerp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
aansprakelijkheidswaardevaststellingsveranderingenDat wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet de moneyzz makkelijk binnen halenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:46 schreef _--_ het volgende:
ik haal die punten wel gemakkelijk binnen hoor.
Over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
doe jij dat al haags, de moneyzz lekker binnen halen
weet je het zekerquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gemiddelde nog maar 70 per dag voor 200K. Dat is wel te doen
vind ik niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan wel een week lang de nummer 1 worden ipv 2![]()
het einde van het jaar is al in zicht dus heeft geen zin om een voordeeldoos van 5000stuks te halenquote:
Jammer hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het einde van het jaar is al in zicht dus heeft geen zin om een voordeeldoos van 5000stuks te halen
Om nogmaals 100.000 te halen bedoel je?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef aloa het volgende:
[..]
275 per dag is opzich niet zo moeilijk...![]()
Zeg ik nu
als ik wil haal ik dat volgend jaar ook wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om nogmaals 100.000 te halen bedoel je?
Ja klopt. Maar of het sociaal wenselijk is...quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef aloa het volgende:
[..]
als ik wil haal ik dat volgend jaar ook wel.
Geen probleem.
valt mee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar of het sociaal wenselijk is...
Het dubbele ja. Is lastig hoor, haalde ik ook best vaak niet. Ben zelfs 2x op vakantie geweest, die inhaalslag moet je dan meerekenen. Dan krijg je idiote aantallen zo als ik die afgelopen weken deed. Moet je eigenlijk niet willen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
valt mee.
200.000 is een ander verhaal
bij de hema?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
waar kan je goedkoop 200k lolly's kopen
moet wel leuk blijven iddquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het dubbele ja. Is lastig hoor, haalde ik ook best vaak niet. Ben zelfs 2x op vakantie geweest, die inhaalslag moet je dan meerekenen. Dan krijg je idiote aantallen zo als ik die afgelopen weken deed. Moet je eigenlijk niet willen.
Een tijger als “huisdier”..quote:
Ja, best wel treurig dat er binnenkort meer tijgers in Texas zijn dan daarbuiten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Een tijger als “huisdier”..
net mensen dusquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wat wel erg positief is, dat ze erg goed voortplanten in gevangenschap.
Treurig inderdaad, schitterende dieren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, best wel treurig dat er binnenkort meer tijgers in Texas zijn dan daarbuiten.
Tyson had ook een tijger dacht ik.
Maar wat wel erg positief is, dat ze erg goed voortplanten in gevangenschap.
Zag laatst een interview van hem maar wist niet dat hij een kind verloren heeft.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Treurig inderdaad, schitterende dieren.![]()
Tyson had ook een tijger dacht ik inderdaad.
Ik weet wel zeker dat hij wedstrijd duiven heeft / had.
Ja die doen het ook vrij aardig ja.quote:
Trustequote:
quote:
Ja dat dus.quote:Op zondag 24 december 2017 00:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Getuige de tijdstippen waarop soms gepost wordt.
Ik heb dat voor het eerst gekregen tijdens de os van los Angelesquote:Op zondag 24 december 2017 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een verstoord slaapritme.
Als ik te vroeg ga slapen ben ik rond vier uur klaarwakker.
Ik pak mijn slaap gewoon ik ben alleen zelden vroeg op.quote:Op zondag 24 december 2017 00:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Getuige de tijdstippen waarop soms gepost wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |