SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
goed bezig comazuipertquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Bier drinken voor het goede doel
Wil je men paypalquote:
ik doe meequote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Bier drinken voor het goede doel
Hoeveel zakgeld krijg je?quote:
Wat?quote:
Oke vrek, daar ga ik dus geen moeite voor doenquote:
Ik geef je 1000 als je je eigen kapot zuiptquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Oke vrek, daar ga ik dus geen moeite voor doen
nou nouquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:55 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik geef je 1000 als je je eigen kapot zuipt
Ga kinders lokken viezerikquote:
In het bejaardentehuis zitten genoeg oudjes die een vriend zoals jou zoekenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hier toch?
Ik denk dat je gelijk hebt daarmee, ik ben best aardig en iemand om mee te kunnen pratenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:59 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
In het bejaardentehuis zitten genoeg oudjes die een vriend zoals jou zoeken
Nou ga eens langs met je schaakbord, ze zullen erg blij zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt daarmee, ik ben best aardig en iemand om mee te kunnen praten
Misschien, misschien niet. Ik weet niet of ze het daar echt zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Nou ga eens langs met je schaakbord, ze zullen erg blij zijn.
Niemand zit hier op je te wachtenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Ik weet niet of ze het daar echt zo leuk vinden.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:05 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Niet schaken maar wel thee-avonden met spelletjes en een enkele keer uitstapjes.
En hij doet eens wat nuttigs met zijn levenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik denk zeker nu dat de zorg steeds minder tijd heeft men blij is met wat extra menselijk contact.
Oplichter met babbeltruc gespotquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:05 schreef Dexter1 het volgende:
Ik deed het regelmatig, even langs een bejaardentehuis, ik kwam met niks en ging soms met 1000 euro weg.
Heb ik jou ooit eens verkeerd bejegend?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:07 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
En hij doet eens wat nuttigs met zijn leven
Nee hoor, ik kreeg van iedereen wat toegestopt en ik mocht nooit weigeren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oplichter met babbeltruc gespot![]()
Nee ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit eens verkeerd bejegend?
Of door mijquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Gezellig.![]()
En niet eens door mij dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |