Ik ben benieuwd hoe ie is als ie geflambeerd isquote:
Ga je gaatjes prikken om de whisky erin te 'dwingen'?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ie is als ie geflambeerd is
Nah, er zit al whisky inquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga je gaatjes prikken om de whisky erin te 'dwingen'?
En serveer je met double cream ofzo?
quote:Op zondag 24 december 2017 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, er zit al whisky in
De pruimen en cranberries zijn geweld in whisky![]()
Met kerst flamberen en dan met wat vanilleijs ernaast en een lik room
Ga je pics maken?quote:
Als ik er aan denk, maak ik foto'squote:Op zondag 24 december 2017 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga je pics maken?
Als mijn Buche de Noël lukt maandag maak ik er ook foto's van
Molo's koffie mok.quote:Op zondag 24 december 2017 00:33 schreef Molo het volgende:
Ik heb soms wel een soort relatie met mijn koffie trouwens, de mok knuffelen, likje geven, mijn lippen erop plaatsen, zachtjes liefhebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op zondag 24 december 2017 00:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Molo's koffie mok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat lelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kerst begint nog niet johquote:Op zondag 24 december 2017 00:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Fijne kerst allemaal zometeen!
Oh crap, ik zit er een dag naast, maar dat komt omdat we morgen al naar familie gaan.quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kerst begint nog niet joh![]()
24e in de avond voor de katholieken pas toch? Rest de 25e?
Gezellig! Toch?quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh crap, ik zit er een dag naast, maar dat komt omdat we morgen al naar familie gaan.
lol, heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 24 december 2017 00:46 schreef Saisai het volgende:
Ik dacht dat het een uur eerder was omdat ik de media pc opnieuw aan het installeren was en het nog op UK-tijd stond
Als ik ergens op de koffie zou komen en ik krijg zo'n mok ben ik weg hoorquote:Op zondag 24 december 2017 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Afstotelijk idd
En dan gelijk daarna .. Doei en wegwezen
nee, ik heb de koof getegeld en daar had ik geen zin in.quote:
je post gelijk een #metoo?quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik ergens op de koffie zou komen en ik krijg zo'n mok ben ik weg hoor
Ja echt ....quote:Op zondag 24 december 2017 00:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik ergens op de koffie zou komen en ik krijg zo'n mok ben ik weg hoor
Kan je kerel je niet even insoppen en afhozen?quote:Op zondag 24 december 2017 00:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, ik heb de koof getegeld en daar had ik geen zin in.
wel goed gelukt. ik weet alleen nog niet hoe ik me morgen moet douchen
Nee dat ook weer niet, moet veel gebeuren voor ik in zo'n situatie belandquote:
die is niet thuisquote:Op zondag 24 december 2017 00:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan je kerel je niet even insoppen en afhozen?
aanbellen in openvallende badjas en vragen of je ff mag douchen, wink winkquote:
Precies! Subtielquote:Op zondag 24 december 2017 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aanbellen in openvallende badjas en vragen of je ff mag douchen, wink wink
Misschien heeft hij hele fijne handenquote:
woh, gezondquote:Op zondag 24 december 2017 01:00 schreef Molo het volgende:
Wat is passoa toch bizar zoet man
En maarliefst 2% passievruchtensap![]()
Gaat toch om dat andere percentage?quote:Op zondag 24 december 2017 01:00 schreef Molo het volgende:
Wat is passoa toch bizar zoet man
En maarliefst 2% passievruchtensap![]()
Suiker en alcoholquote:
Wasda?quote:Op zondag 24 december 2017 01:04 schreef Saisai het volgende:
godver, ik baal dat retrospect het niet meer doet
Die zoete surrigaat drankje zijn het net netquote:Op zondag 24 december 2017 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Suiker en alcohol
Matigheid
Morgen maar weer aan de wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |