SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie bijna voltooidZonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dwaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Missie bijna voltooid
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mooi!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, dikke oma frites van Aviko in de airfryer doen het ook goed.
Ah kijk, lekker, beetje zoutje erin.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah kijk, lekker, beetje zoutje erin.
Er wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met jezelf aan de slag is altijd goed
Je kunt daar bij de apotheek een heel handig dingetje voor halenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Morgen even de hulp in roepen van de begeleiding. Ik ben niet goed in het doorsnijden van medicatie![]()
Okee. Daar even achteraan gaan. Maar daar heb ik de komende dagen dus niks aan.....quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Je kunt daar bij de apotheek een heel handig dingetje voor halen
I know, maar voor de toekomstquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Daar even achteraan gaan. Maar daar heb ik de komende dagen dus niks aan.....
waar blijf je nu ?quote:
wij zouden een lekker stel zijnquote:
ik zit op de banken fles staat in de koelkast .... krukken jeweetsquote:
Jaja, valsspelerquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit op de banken fles staat in de koelkast .... krukken jeweets
Dus voorbeeld gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:38 schreef Molo het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggenomg, passoa aan het tankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:38 schreef Molo het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Dat is meer dan een jaar terug!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die fles uit Valthermond nog. Gaat nu wel leeg. Mooi, meer ruimte voor wijn en zulks
zeker, likeurachtige meuk blijft jaren goedquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is meer dan een jaar terug!
Blijft dat spul zo lang goed?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:55 schreef Muck het volgende:
Ik heb een beetje van de kerstpudding geproefd (uit de vorm hoor, ik heb hem niet aangesneden)
Omg![]()
Worden alleen maar zoeterquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, likeurachtige meuk blijft jaren goed
Februari was het, en yes. Dat blijft wel lang goed. Suiker en 17% alcohol conserveert welquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is meer dan een jaar terug!
Blijft dat spul zo lang goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |