Het was ook warmer dan 10 graden, daaronder doet 'ie het niet goed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Chucky doet het toch maar weer eens hé
Bedankt maatquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn goede vrienden/maatjes Geo, Coco, Davy, Lans, Mexicano en Guus feliciteren met het winterkampioenschap.
Lolquote:Op zondag 24 december 2017 00:14 schreef Bugno het volgende:
Roland, je kan half FOK! wel feliciteren met het winterkampioenschap, maar de rest dan? Die dus geen winterkampioenschap vieren? Denk je daar ook aan?
Disclaimer: Ja, teveel gedronken, ja, belachelijke vraag
Ik ben lid van Sylvana DENK Simons trouwens...quote:Op zondag 24 december 2017 00:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou van iedereen behalve leden van DENK en Sylvana simons
Concurrentie met Brenet aangaan?quote:Op zondag 24 december 2017 07:41 schreef BadderHaring het volgende:
Paal en Gudmondsson voortaan vast in de A-selectie.
Het is me niet helemaal duidelijk wat Paal daar te zoeken heeft, eigenlijk.
Brenet speelde zijn beste wedstrijden juist op links, tijdens blessures van Willems. Terwijl hij rechtsback is.quote:Op zondag 24 december 2017 08:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Concurrentie met Brenet aangaan?
Brenet heeft trouwens op rechts een aantal goede wedstrijden gespeeld (bijv CL). Op links komt hij minder goed uit de verf.
16/17 speelde hij alleen rechtsback tegen Bayern en dat was genant slecht.quote:Op zondag 24 december 2017 09:07 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn geheugen is wdb niet zo fris, maar ik kan me wel een wedstrijd herinneren waarbij Arias voorbij werd gelopen, een kaart pakte en Brenet voor hem gewisseld werd. Sterke invalbeurt.
Championsleague wedstrijden, staat me bij dat dat op rechts was, maar kan me vergissen.
Ik denk oprecht dat dat wel meevalt. Schwaab komt ook vaak in de problemen doordat er op links nogal makkelijk vanalles doorkomt en Isimat daar fulltime mee bezig is.quote:Op zondag 24 december 2017 10:27 schreef Buitendam het volgende:
Begin nu eerst maar eens met een vervanger voor Schwaab voor er naar de backpositie wordt gekeken. Die eerste kost een stuk meer punten.
Hij laat vooral heel veel zijn man lopen en hij kan niet opbouwen. Alleen Arias is goed genoeg, de rest gaat elke week door de ondergrens. De Ligt is nog minder erg dan die twee bij ons in het centrum.quote:Op zondag 24 december 2017 10:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dat wel meevalt. Schwaab komt ook vaak in de problemen doordat er op links nogal makkelijk vanalles doorkomt en Isimat daar fulltime mee bezig is.
Isi geeft non-stop rugdekking omdat Brenet er niets van kan, waardoor Schwaab vaak met twee man wordt geconfronteerd.
Schwaab heeft wel regelmatig een 'Brumaatje/de Boertje', maar dat heeft ons pas één keer punten gekost volgens mij.
Hij is ook niet aangesteld om op te bouwen. PSV lost dat nu op door Isi in te laten schuiven en dat werkt prima, al is Isi ook matig in de opbouw.quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij laat vooral heel veel zijn man lopen en hij kan niet opbouwen. Alleen Arias is goed genoeg, de rest gaat elke week door de ondergrens. De Ligt is nog minder erg dan die twee bij ons in het centrum.
De Ligt is dan ook een stuk beter, staat ook een stukje verder naar voren gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij laat vooral heel veel zijn man lopen en hij kan niet opbouwen. Alleen Arias is goed genoeg, de rest gaat elke week door de ondergrens. De Ligt is nog minder erg dan die twee bij ons in het centrum.
Toch is ook de Ligt niet het niveau wat je in de top van de Eredivisie hoopt te zien.quote:Op zondag 24 december 2017 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Ligt is dan ook een stuk beter, staat ook een stukje verder naar voren gewoon omdat het kan.
dan blijven er maar weinig spelers overquote:Op zondag 24 december 2017 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch is ook de Ligt niet het niveau wat je in de top van de Eredivisie hoopt te zien.
Ik weiger op de hypetrain rondom de Ligt te stappen.quote:Op zondag 24 december 2017 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijven er maar weinig spelers over
is gewoon een talent maar weet jij een betere cv dan in NL, ik denk het niet, dat zo'n jongen al een verdediging van een topclub moet leiden is een ander verhaal maar goed het hele niveau van de eredivisie is natuurlijk om te huilenquote:Op zondag 24 december 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weiger op de hypetrain rondom de Ligt te stappen.
wat ben je toch lekker tegendraadsquote:Op zondag 24 december 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een herhaling van het duo Marcelo/Derijck. Ze missen allebei rust aan de bal, overzicht, vermogen om goed op te bouwen etc. Ze zijn niet goed genoeg voor PSV.quote:Op zondag 24 december 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is ook niet aangesteld om op te bouwen. PSV lost dat nu op door Isi in te laten schuiven en dat werkt prima, al is Isi ook matig in de opbouw.
Dat hij zijn man laat lopen komt grotendeels doordat de balans achterin zoek is, mede vanwege Brenet, maar ook omdat Isimat en Schwaab elkaar nog niet altijd goed aanvoelen. Persoonlijk vind ik Schwaab ook niet minder dan Isimat. Het mag allebei een niveau beter, maar op links moet het wel 3 niveaus omhoog. Bovendien heb je daar, bij een blessure van Brenet, echt letterlijk geen vervanger.
de hype rondom hem is natuurlijk overdreven, maar als je goed oplet doet hij vaak dingen waar de klasse wel van af is te zien hoor. gewoon heel sterk, volwassen, slim verdedigend, kan opbouwen en komt geregeld naar voren waarmee hij als wapen ook nog eens een geweldig schot heeft.quote:Op zondag 24 december 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was geen hoogtepunt, ManU was een veredeld Eredivisie-team en draaide voor geen meter. Vind je dat echt een mijlpaal om te meten?quote:Op zondag 24 december 2017 10:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, moet in seizoen 13/14 geweest zijn. En die wedstrijd tegen MU kan ik me nog wel herinneren. Helaas niet veel progressie geboekt dus.
Het was knap, maar inderdaad niet te vergelijken met jouw staat van dienst voor de frontpage, bijvoorbeeld. Je hebt mijlpalen en je hebt mijlpalen.quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat was geen hoogtepunt, ManU was een veredeld Eredivisie-team en draaide voor geen meter. Vind je dat echt een mijlpaal om te meten?
Als een speler als Brenet overeind blijft in een wedstrijd is dat an sich al een hoogtepunt en mijlpaal.quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat was geen hoogtepunt, ManU was een veredeld Eredivisie-team en draaide voor geen meter. Vind je dat echt een mijlpaal om te meten?
quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
ManU was een veredeld Eredivisie-team
Hij kan in ieder geval het niveau van het NL elftal aanquote:Op zondag 24 december 2017 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon een talent maar weet jij een betere cv dan in NL, ik denk het niet, dat zo'n jongen al een verdediging van een topclub moet leiden is een ander verhaal maar goed het hele niveau van de eredivisie is natuurlijk om te huilen
Ja die Ties komt elke week vol frustraties, en met een brok in z'n keel, vertellen dat niemand PSV iets boeitquote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
verder wil ik iedereen heer feliciteren met ONS winterkampioenschap (ook al boeit PSV NIEMAND ~Ties)![]()
PSVGODEN
Waar is caland eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2017 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die Ties komt elke week vol frustraties, en met een brok in z'n keel, vertellen dat niemand PSV iets boeit![]()
Dan ben je ook best een aparte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |