Omdat het antwoord overduidelijk friet is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De patat friet discussie is een van de meest waardeloze discussies ooit op fok
*wijst naar haar fobo*quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het antwoord overduidelijk friet is.
Frituur
Patatuur
Frietsaus
Patatsaus
French fries
French patas
Friesland
Pataland
I rest my case.
Sorry.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nu echt mensen die dit nog hilarisch vinden om ge doen?
(Overigens kom ik uit Brabant en zeg ik dus friet en dat havik zometeen dan ook eten maar ik weet allang dat er mensen zijn die patat zeggen en ik kan die mensen prima verstaan)
Ik hoorde daarnet nog een "Fries come from Friesland"-grapje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het antwoord overduidelijk friet is.
Frituur
Patatuur
Frietsaus
Patatsaus
French fries
French patas
Friesland
Pataland
I rest my case.
Oh gelukkig ga ik niet zo diep die discussie in.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet nog een "Fries come from Friesland"-grapje.
Dit is eng.
Ik hou verder wel van je hoorquote:
Nouja het is een beetje een "discussie" die ieder jaar wel den keer in dit topic voorkomt en vijf keer per jaar in KLB langskomtquote:
Ik mag ze toch niet meer dus we laten het lekker gaanquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het is een beetje een "discussie" die ieder jaar wel den keer in dit topic voorkomt en vijf keer per jaar in KLB langskomt
Ja nu zijn ze weg gedraait, een man van middelbare leeftijd en een meisje met paardenstaart die chagrijnig naar buiten zaten te staren.quote:
Lijkt me een goed moment om de gang op te ruimen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef KingRadler het volgende:
Rapper Sjors om 21:00 uur. Ik kan niet wachten.
Waarom nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik mag ze toch niet meer dus we laten het lekker gaan
Ja?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef KingRadler het volgende:
Rapper Sjors om 21:00 uur. Ik kan niet wachten.
Kwebbelkopquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef Uccie het volgende:
Wie was die gare gast net zo vlak voor ze de reclame in gingen?
Kwebbelkop. 7 miljoen volgers en 2.4 miljard views.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef Uccie het volgende:
Wie was die gare gast net zo vlak voor ze de reclame in gingen?
Hahahaquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed moment om de gang op te ruimen.
je kat hangt aan het plafond?quote:
ik zit bij PSV, wat een pechquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed moment om de gang op te ruimen.
quote:
Nog nooit van gehoord...heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kwebbelkop. 7 miljoen volgers en 2.4 miljard views.
Moeilijke keuze, dat snap ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zit bij PSV, wat een pech
Ja foto is ondersteboven zie ikquote:
Nee Google zei dit.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit van gehoord...heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit van gehoord...heb ik iets gemist?
Ik ben echt te oud voor dat vloggers gedoe...maar ze verdienen in elk geval meer geld dan ik.quote:
Ik ben weleens een kwebbelkop genoemd....telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:00 schreef DaMook het volgende:
Ik heb wel ooit van kwebbelkop gehoord.
+1quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben weleens een kwebbelkop genoemd....telt dat ook?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
+1
Aarrggghhh moet toch weer alleen vanavond, vriendin vindt toch te druk nu en woont niet in Apeldoorn en is bang dat plein dan vol is.
Neequote:Op zaterdag 23 december 2017 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben weleens een kwebbelkop genoemd....telt dat ook?
Als ik kijk naar monica geuze die zonder enige vorm van talent, de wereld over reist, 20 keer per jaar gesponsort op vakantie is ergens in azie en geld uitgeeft alsof ze een multimiljonair is dan hebben wij iets fout gedaan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben echt te oud voor dat vloggers gedoe...maar ze verdienen in elk geval meer geld dan ik.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee. Ik mag hem ook niet, maar dat is vooral jaloezie denk ik
. Ik wil ook zo geld verdienen
.
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik kijk naar monica geuze die zonder enige vorm van talent, de wereld over reist, 20 keer per jaar gesponsort op vakantie is ergens in azie en geld uitgeeft alsof ze een multimiljonair is dan hebben wij iets fout gedaan.
Ja gezellig met al mn vrienden weer dusquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]dus net zoals eerder deze week?
Ik denk dat wij er ook niet zo uitzien als Monica geuzequote:Op zaterdag 23 december 2017 18:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik kijk naar monica geuze die zonder enige vorm van talent, de wereld over reist, 20 keer per jaar gesponsort op vakantie is ergens in azie en geld uitgeeft alsof ze een multimiljonair is dan hebben wij iets fout gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |