Ik wil wel geld om bier te drinkenquote:
Haha ninja editquote:
bij meisjes van 13 ja, maar jullie zijn 30.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hun ongekende populariteit van de afgelopen jaren is je een beetje ontgaan mex?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:46 schreef Uccie het volgende:
Als het in een zakje zit is het patat als het op mijn bord ligt is het friet....althans in mijn hoofd.
Heb je nog meer zulke rare kronkels?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:46 schreef Uccie het volgende:
Als het in een zakje zit is het patat als het op mijn bord ligt is het friet....althans in mijn hoofd.
whutquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:46 schreef Uccie het volgende:
nja, ik bestel in de snackbar een patatje pinda en als ik in een restaurant zit heb ik friet bij mijn vlees...geen idee hoe dat komtquote:
patatquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De patat friet discussie is een van de meest waardeloze discussies ooit op fok
Wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:46 schreef Uccie het volgende:
Ja echt 100-en, er komen er vast nog wel een paar voorbij de komende dagen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Heb je nog meer zulke rare kronkels?
Jij noemt nu de meest juiste naam. Patat fritesquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha oke ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja echt 100-en, er komen er vast nog wel een paar voorbij de komende dagen.
Zo noemde mijn oma het ook altijdquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij noemt nu de meest juiste naam. Patat frites.
klopt, het is ook friet, discussiëren daarover is zinloosquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik strijk mijn washandjes...dat vinden mensen echt heel raar. Maar dan liggen ze netter in mijn kast.quote:
Oh daar ken ik er wel meer van, washandjes, theedoeken, ondergoed strijken etc.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik strijk mijn washandjes...dat vinden mensen echt heel raar. Maar dan liggen ze netter in mijn kast.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik strijk mijn washandjes...dat vinden mensen echt heel raar. Maar dan liggen ze netter in mijn kast.
Loes Haverkortquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef DaMook het volgende:
Wie is die blonde die een boks training gat geven ?
Ja ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh daar ken ik er wel meer van, washandjes, theedoeken, ondergoed strijken etc.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:49 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
klopt, het is ook friet, discussiëren daarover is zinloos
Thx even googlenquote:
Sterf!quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:52 schreef Embraer89 het volgende:
Deze krijg ik toch nog mooi even mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |