SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik ben wel heel blij dat je denkt dat mijn vermoedens vermoedelijk onschuldig zijnquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
Het vermoeden van vermoedens is vermoedelijk wel enigszins een bijdrage aan de verloedering van de vermoedens van vermoedelijk onschuldige, vermoedens hebbende moeders.
Echt nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Elfje al staan met z'n band. Kerstmuts met lichtje op zijn hoofd en maar Jingle bells spelen...
prachtigquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:42 schreef livelink het volgende:
You have been loved van George Michael begin ik met de jaren steeds mooier te vinden
Of alleen maar covers van Kensington, Coldplay en Pet Shop Boys...quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Elfje al staan met z'n band. Kerstmuts met lichtje op zijn hoofd en maar Jingle bells spelen...
Er staat - helaas - een nummer van Kensington op de rol om gecoverd te worden, maar gelukkig zit dat gedrocht vanavond niet in de setlist.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of alleen maar covers van Kensington, Coldplay en Pet Shop Boys...
Je hebt geen veto-recht?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat - helaas - een nummer van Kensington op de rol om gecoverd te worden, maar gelukkig zit dat gedrocht vanavond niet in de setlist.
De muur achter je is witquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kleed me zo donker mogelijk en verschuil me achter mijn keyboards.
je vergeet Blofquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of alleen maar covers van Kensington, Coldplay en Pet Shop Boys...
Daadwerkelijk wel eens gespeeld. Staat zelfs in onze set, maar vanavond niet, want dat past niet bij de tent waar we spelen.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
Sow, de brandmelder doet het ook!
Was blijkbaar wat vet van de lechon laatst gelekt en op de bodemplaat van de oven terecht gekomen.
Oven vandaag weer aangezet, één grote rookwalm!
Wees je wel voorzichtigquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
Sow, de brandmelder doet het ook!
Was blijkbaar wat vet van de lechon laatst gelekt en op de bodemplaat van de oven terecht gekomen.
Oven vandaag weer aangezet, één grote rookwalm!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees je wel voorzichtig![]()
Stel je voor dat je nieuwe huis afbrandt![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef livelink het volgende:
Zo, net even ingelogd op mijn werk en gezien dat een collega van mij me al voor was geweest en de noodzakelijke werkzaamheden al heeft afgehandeld. Dat was een wel heel welkome verrassing![]()
Kijk.... dat is aardig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef livelink het volgende:
Zo, net even ingelogd op mijn werk en gezien dat een collega van mij me al voor was geweest en de noodzakelijke werkzaamheden al heeft afgehandeld. Dat was een wel heel welkome verrassing![]()
met de laatste band waar ik in speelde, speelden we twee nummers van Simply Red, dat vond ik echt vreselijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daadwerkelijk wel eens gespeeld. Staat zelfs in onze set, maar vanavond niet, want dat past niet bij de tent waar we spelen.
als bij mijn oom en tante het brandalarm afging stond meteen de halve straat in de keuken: zo, buuf, weer speklapjes aan het bakken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]Het is alleen maar wat vet dat in de oven aanbrandde en voor HEUL veel rook zorgde!
soms zit het mee, is ook wel,eens een keer lekkerquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef livelink het volgende:
Weet je ook meteen dat je oven ook een rook-functie heeft.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef ToT het volgende:
De groenten smaken in ieder geval lekker gerookt!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je ook meteen dat je oven ook een rook-functie heeft.
Mijn man is buiten aan het koken. Vindt hij leukquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef ToT het volgende:
De groenten smaken in ieder geval lekker gerookt!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is buiten aan het koken. Vindt hij leuk![]()
Hij heeft vorig jaar december heel goedkoop via Marktplaats een buitenkeuken gekocht. Toen hij hem ging ophalen bleek dat de man van de verkoopster net een week geleden bij haar was weggegaan en dat ze uit wraak al zijn spullen goedkoop aan het verkopen was
bij make-overs op tv krijgen ze ook altijd een buitenkeuken. Ik heb er binnen een, nog eentje buiten vind ik onzinnig en dan hou ik geen tuin meer over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar december heel goedkoop via Marktplaats een buitenkeuken gekocht. Toen hij hem ging ophalen bleek dat de man van de verkoopster net een week geleden bij haar was weggegaan en dat ze uit wraak al zijn spullen goedkoop aan het verkopen was
En dat allemaal bij de prijs inbegrepenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
De afzuigkap is trouwens ook echt bizar sterk, damn!
Van mij hoeft het ook niet, maar als hij het leuk vindt, vind ik het ook best. En nu komt het wel handig uit, want er zijn een paar vriendjes die mee-eten, dus die hele club zit nu ook buiten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij make-overs op tv krijgen ze ook altijd een buitenkeuken. Ik heb er binnen een, nog eentje buiten vind ik onzinnig en dan hou ik geen tuin meer over.
[..]
het is weer eens wat anders dan auto's bekrassenquote:
alle knopen van de overhemden af knippenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan auto's bekrassen
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben hier thuis diegene die kookt, dus ik bepaal. Ik ben sowieso de baas, maar dat wisten jullie al he?
ik heb zoiets nooit gedaan, maar wel de neiging gehadquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle knopen van de overhemden af knippen
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben hier thuis diegene die kookt, dus ik bepaal. Ik ben sowieso de baas, maar dat wisten jullie al he?
Ook niet zoiets?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb zoiets nooit gedaan, maar wel de neiging gehad
dat komt heel verstandig overquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
Ik hou me altijd maar voor dat er bij ons niemand echt de baas is.
Ik ga mijn goede naam hier niet te grabbel gooienquote:
Toevallig ook Something Got Me Started?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met de laatste band waar ik in speelde, speelden we twee nummers van Simply Red, dat vond ik echt vreselijk
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, deze zocht ik!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou Symph.... een gewaarschuwde man,,,quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon z'n zooi op straat zetten, sloten veranderen en toedeloe
Ja was een tijdje geleden ook in Rotterdam gebeurd, geloof ik. Was nog een filmpje van op de Frontpage te zien dat die vrouw echt ALLES het raam uit gooide en de politie de straat afgesloten had om de mensen veilig te houden!quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon z'n zooi op straat zetten, sloten veranderen en toedeloe
hij mag in de schuur gaan wonen, dat weet hij alquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou Symph.... een gewaarschuwde man,,,
In die lekkende schuurquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij mag in de schuur gaan wonen, dat weet hij al
ja en Money’s too tightquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig ook Something Got Me Started?
Ik kan me voorstellen dat sommige nummers misschien wel leuk zijn om te spelen, zelfs als je ze niet leuk vindt om te horen. Of zeg ik nou iets heel raars?quote:
Zijn spullen zijn toch al op straat gezet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nou Symph.... een gewaarschuwde man,,,
[..]
oh joyquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:57 schreef livelink het volgende:
Zo, één van de vriendjes is net door een tuinstoel gezakt. Dus nu moeten we op zoek naar goedkope tuinstoelen
en de rest opgehaald door de kringloopquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zijn spullen zijn toch al op straat gezet?
En zo hoort het ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
Ik hou me altijd maar voor dat er bij ons niemand echt de baas is.
bij Simply Red krijg ik dat niet voor elkaar. Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommige nummers misschien wel leuk zijn om te spelen, zelfs als je ze niet leuk vindt om te horen. Of zeg ik nou iets heel raars?
komt uit die tijd ook je neiging tot meezingen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij Simply Red krijg ik dat niet voor elkaar. Ik vind het echt vreselijk.
Voor de rest speelden we heerlijke soulnummers
Geen volle fles Schrobbelèr achterover slaan he; het is Melting en niet Vout die gaat draaien!quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef just me het volgende:
Tijd om wat te drinken in te schenken, dan zit ik op tijd klaar voor de show
Hoe weet jij dat ik een fles gekocht hebquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen volle fles Schrobbelèr achterover slaan he; het is Melting en niet Vout die gaat draaien!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een fles gekocht heb
Goddank!quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen volle fles Schrobbelèr achterover slaan he; het is Melting en niet Vout die gaat draaien!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er ook bijna klaar voor, alleen de laatste dingen zo nog opruimen en de was ophangen.
de plaatselijke gall en gallquote:
oh ja he... vandaag geen plotselinge poetswoede?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er ook bijna klaar voor, alleen de laatste dingen zo nog opruimen en de was ophangen.
Ben eigenlijk nog wel niet klaar, maar ala.quote:
Wat heeft Allah er nu weer mee te maken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nog wel niet klaar, maar ala.
Allah snackbar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat heeft Allah er nu weer mee te maken.
Die heb ik net achter de rug, vandaar de laatste dingetjes opruimenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja he... vandaag geen plotselinge poetswoede?
ga weg enge gluurmeneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een bierpakket gekregen.
Dus ik dacht.... laat ik de avond vanavond maar eens met een kutbiertje beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dus ik dacht.... laat ik de avond vanavond maar eens met een kutbiertje beginnen.Smaakt naar pis zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Top4000?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zet de Top4000 maar even uit....
Dus ik dacht.... laat ik de avond vanavond maar eens met een kutbiertje beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck!
Past vast heel goed hier bij!![]()
Geen idee hoe pis smaakt.quote:
Radio 10quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Top4000?
Ik vond 2000 al zo veel.
Hierbij ook:quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck!
Past vast heel goed hier bij!
Dus ik dacht.... laat ik de avond vanavond maar eens met een kutbiertje beginnen.smaakt die naar vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Past ook prima bij Heineken en Amstel enzo dusquote:
lees dat etiket nou eens, smaakt naar pruimen!quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:09 schreef livelink het volgende:
The Nits, maar ik weet de titel niet.
oh ja, dat kan ook...quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
lees dat etiket nou eens, smaakt naar pruimen!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
lees dat etiket nou eens, smaakt naar pruimen!
is best een bekende toch?quote:
voor mij nietquote:
nee ik ga niet onder een steen zittenquote:
nee, dat komt ooit vanzelfquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik ga niet onder een steen zitten
Ik mag toch hopen dat ik dan ligquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat komt ooit vanzelf![]()
(maar duurt vast nog heel lang)
Bros - I owe you nothing?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef ToT het volgende:
Zelfde zangeres als "When will I be famous"?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik ook wel.
Bros met I owe you nothing of zoiets.
Op sommige begraafplaatsen zijn de grafstenen zo groot dat zitten ook kanquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik dan lig
Dat zijn wel de beste plaatsenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op sommige begraafplaatsen zijn de grafstenen zo groot dat zitten ook kan
Vout heeft de knoppen overgenomen.quote:
en nu zitten blijvenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, op de bank geploft met de laptop op schoot
Welkom.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, op de bank geploft met de laptop op schoot
Moeilijkquote:
Nee hoor....quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Everybody in the world
Beat up your wife
Everybody in the world
Beat up your wife
Hoeveel procent alcohol zat er wel niet in dat kutbierquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor....
Maar ik zit wel te slapen.
Jij bent niet getrouwd toch? Dus ben je veiligquote:
Ik gok 0%, net als echt kutbier.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel procent alcohol zat er wel niet in dat kutbier
Everybody in the world
Beat up your wife
Everybody in the world
Beat up your wife
Hadden jullie niet onderhand al plannen of zo?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bent niet getrouwd toch? Dus ben je veilig
6.3 maar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel procent alcohol zat er wel niet in dat kutbier
Wie? Wat? Waar?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hadden jullie niet onderhand al plannen of zo?
Is dat nog STEEDS niet gebeurd dan?!?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Ik en CindieY?moet er toch eerst gegeten worden
Het is nog altijd CindieY en ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Niet als jij het zegtquote:
Ik stel voor begin met een biertje, daarna gin/tonic en daarna de rum/cola.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef CindieY het volgende:
Ik heb de keuze tussen een biertje, gin-tonic of rum-cola. Moeilijk, moeilijk![]()
Disclaimer: ik heb ook nog tig flessen wijn, maar ik krijg de laatste tijd geen hele fles meer tijdig leeg
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Melting is helemaal van slag
Ik zou dat eten gewoon maar overslaan. Als het daar van af moet hangen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Gewoon ff door de Mcdrive.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dat eten gewoon maar overslaan. Als het daar van af moet hangen.
Mozes toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey, ik hoor Jezus.... Let my people go!
Klinkt wel hip, dat bijbelse figuur..
Ik zou dan toch voor het biertje gaan. Maar dat is meer omdat ik rum-cola en gin-tonic allebei niet echt lekker vind.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:22 schreef CindieY het volgende:
Ik heb de keuze tussen een biertje, gin-tonic of rum-cola. Moeilijk, moeilijk![]()
Disclaimer: ik heb ook nog tig flessen wijn, maar ik krijg de laatste tijd geen hele fles meer tijdig leeg
Zie hier mijn bijbelkennis...quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie hier mijn bijbelkennis...
Ah, zij stonden wat lager op de berg.quote:
Ze zien er wel aardig verdronken uit....quote:
Hij draait wel pittige raadplaten vandaagquote:
Wel qua titel en artiest. Drowning in Berlin kende ik wel. Deze is echt onbekend voor mij.quote:
Zo meteen wel weer wat bekendere platen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel qua titel en artiest. Drowning in Berlin kende ik wel. Deze is echt onbekend voor mij.
Troost je, zelfs ik had nog niks geraden vandaagquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Troost je, zelfs ik had nog niks geraden vandaag
Je mag niet liegen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Troost je, zelfs ik had nog niks geraden vandaag
Nee, iemand was mij al voor....quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag niet liegen.
Spice Girls had je wel.
Ja, want it is good to touch the green green grass of homequote:
driving home for christmasquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik dan natuurlijk wel![]()
Maar hij is door zoveel artiesten gezongen, dat ik niet weet wie het is.
Ik hoop Frankie Laine met I wanna go home.
Maar het zal wel Tom Jones zijn.
Nee hoor, het is een heel mooi nummerquote:
Overkill.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geurkaarsen zijn leuk, maar 8 tegelijk.... das wel overkill.....
* OscarMopperkont wilde het gezellig kerstig maken, maar ja, de normale theelichten kon hij niet vinden.....
Ja ik was ff kwijt van wie het ook al weer was.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Genie in a bottle - Christina Aguilera
Daarom krijg jij een halve punt en ik een helequote:Op zaterdag 23 december 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was ff kwijt van wie het ook al weer was.
Gisteren hadden de kinderen er ook 3 tegelijk aan gedaan. En toen bleek dat er wel een dominante geurkaars tussen zat. Meteen even de hiërarchie vastgesteld dus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geurkaarsen zijn leuk, maar 8 tegelijk.... das wel overkill.....
* OscarMopperkont wilde het gezellig kerstig maken, maar ja, de normale theelichten kon hij niet vinden.....
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom krijg jij een halve punt en ik een hele
Opmerkelijk dingetje trouwens, de genie zat in een lamp, niet in een bottle. Dus ja... niks geleerd in de Disney club toentertijd....
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren hadden de kinderen er ook 3 tegelijk aan gedaan. En toen bleek dat er wel een dominante geurkaars tussen zat. Meteen even de hiërarchie vastgesteld dus.
Zie edit...quote:
Klinkt af en toe als de Dexy's Midnight Runnersquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
Wel een bekende stem. Verder geen idee natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt af en toe als de Dexy's Midnight Runners
Snel internetquote:
Ah ja, die versie was er ook nogquote:
Salt & Peppa.... die derde is nootmuskaat?quote:
Ze werkten voor het rappen in de sloop? Kettingzaag, gestript huis....quote:
Die linker kijkt eerder wat angstig dan stoer.... en die rechter moet naar de dokter... jeuk aan z'n kruis.... kijkt er ook wel wat moeilijk bij....quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:56 schreef just me het volgende:
Volgens mij heeft Oscar die vaatwasser van MadMaster gewonnen
Al kwam ie uit 1980... er gaat geen belletje van rinkelenquote:
Na 3 namen dacht de platenmaatschappij, ja & co.... anders wordt het te lang...quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na 3 namen dacht de platenmaatschappij, ja & co.... anders wordt het te lang...
ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh die intro....
maar wie was het ook alweer
OH JA!quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Zijn we nu live met elfletterig verbonden?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
Eens kijken wie de volgende nog kent.![]()
Just me kan in ieder geval met de voetjes van de vloer.
danslesquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
Eens kijken wie de volgende nog kent.![]()
Just me kan in ieder geval met de voetjes van de vloer.
in mijn gedachten zag ik hem op de toetsen rammelenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Was het maar zo'n feest.
Helaas moet je het met mij doen.
Of net nu de was aan het opruimenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:09 schreef Melting het volgende:
Is CindieY nu al van de drank omgevallen?
dat is een boel was danquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Of net nu de was aan het opruimen
Al dansend door het huis.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
ik zwier niet, ik wordt gegooidquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
In gedachten zwier ik over de dansvloer
``Jive Bunny en de Madmaster Mixersquote:
Zover reikt mijn fantasie helaas nietquote:
Vroeger elke zondagavond een band die dit soort muziek speelde, eerst hockey, dan borrelen, dan dansen, ow ja en maandag weer werkenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zover reikt mijn fantasie helaas niet
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
``Jive Bunny en de Madmaster Mixers
niet zeuren, je hebt die vaatwasser alquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Melt![]()
Waar blijven die punten?
Ik was inderdaad de was aan het opruimen en outfits bedenken voor de komende 3 dagenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu zou je elke zondag los kunnen gaan zonder dat je maandag weer moet werkenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Vroeger elke zondagavond een band die dit soort muziek speelde, eerst hockey, dan borrelen, dan dansen, ow ja en maandag weer werken
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu zou je elke zondag los kunnen gaan zonder dat je maandag weer moet werken
Wat moet ik met 2 vaatwassers?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
niet zeuren, je hebt die vaatwasser al
Moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de was aan het opruimen en outfits bedenken voor de komende 3 dagen
Naast elkaar zetten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat moet ik met 2 vaatwassers?
Junior zei laatst al <insert Jamers stem> overdag een oma maar als ze eenmaal los gaatquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu zou je elke zondag los kunnen gaan zonder dat je maandag weer moet werken
Morgen en overmorgen kerst bij m'n ouders, 2de kerstdag kerst thuis vierenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.
Maar komende dagen dus niet thuis? Iets leuks gepland?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Junior zei laatst al <insert Jamers stem> overdag een oma maar als ze eenmaal los gaat
Gezellig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen kerst bij m'n ouders, 2de kerstdag kerst thuis vieren
aangezien je nooit uit eten gaat, is het misschien wel handig...quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat moet ik met 2 vaatwassers?
Junior kan beter iets anders zeggen momenteel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Junior zei laatst al <insert Jamers stem> overdag een oma maar als ze eenmaal los gaat
Tis nog geen kerst, dus kind mag nog niet komenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Junior kan beter iets anders zeggen momenteel.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
aangezien je nooit uit eten gaat, is het misschien wel handig...
persen krengquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Junior kan beter iets anders zeggen momenteel.
Eerder..... hoi oma van 3, met je zoon.quote:
Mooi nummer welquote:
Ik ben echt super zenuwachtig en check steeds of mijn telefoon het nog doetquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerder..... hoi oma van 3, met je zoon.
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben echt super zenuwachtig en check steeds of mijn telefoon het nog doet
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Borriquito is dit toch? Geen idee hoe die knakker verder heet
Draaide ze laatst nog bij Radio 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |