SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik ben wel heel blij dat je denkt dat mijn vermoedens vermoedelijk onschuldig zijnquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
Het vermoeden van vermoedens is vermoedelijk wel enigszins een bijdrage aan de verloedering van de vermoedens van vermoedelijk onschuldige, vermoedens hebbende moeders.
Echt nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Elfje al staan met z'n band. Kerstmuts met lichtje op zijn hoofd en maar Jingle bells spelen...
prachtigquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:42 schreef livelink het volgende:
You have been loved van George Michael begin ik met de jaren steeds mooier te vinden
Of alleen maar covers van Kensington, Coldplay en Pet Shop Boys...quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie Elfje al staan met z'n band. Kerstmuts met lichtje op zijn hoofd en maar Jingle bells spelen...
Er staat - helaas - een nummer van Kensington op de rol om gecoverd te worden, maar gelukkig zit dat gedrocht vanavond niet in de setlist.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of alleen maar covers van Kensington, Coldplay en Pet Shop Boys...
Je hebt geen veto-recht?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat - helaas - een nummer van Kensington op de rol om gecoverd te worden, maar gelukkig zit dat gedrocht vanavond niet in de setlist.
De muur achter je is witquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kleed me zo donker mogelijk en verschuil me achter mijn keyboards.
je vergeet Blofquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of alleen maar covers van Kensington, Coldplay en Pet Shop Boys...
Daadwerkelijk wel eens gespeeld. Staat zelfs in onze set, maar vanavond niet, want dat past niet bij de tent waar we spelen.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
Sow, de brandmelder doet het ook!
Was blijkbaar wat vet van de lechon laatst gelekt en op de bodemplaat van de oven terecht gekomen.
Oven vandaag weer aangezet, één grote rookwalm!
Wees je wel voorzichtigquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:04 schreef ToT het volgende:
Sow, de brandmelder doet het ook!
Was blijkbaar wat vet van de lechon laatst gelekt en op de bodemplaat van de oven terecht gekomen.
Oven vandaag weer aangezet, één grote rookwalm!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees je wel voorzichtig![]()
Stel je voor dat je nieuwe huis afbrandt![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef livelink het volgende:
Zo, net even ingelogd op mijn werk en gezien dat een collega van mij me al voor was geweest en de noodzakelijke werkzaamheden al heeft afgehandeld. Dat was een wel heel welkome verrassing![]()
Kijk.... dat is aardig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef livelink het volgende:
Zo, net even ingelogd op mijn werk en gezien dat een collega van mij me al voor was geweest en de noodzakelijke werkzaamheden al heeft afgehandeld. Dat was een wel heel welkome verrassing![]()
met de laatste band waar ik in speelde, speelden we twee nummers van Simply Red, dat vond ik echt vreselijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daadwerkelijk wel eens gespeeld. Staat zelfs in onze set, maar vanavond niet, want dat past niet bij de tent waar we spelen.
als bij mijn oom en tante het brandalarm afging stond meteen de halve straat in de keuken: zo, buuf, weer speklapjes aan het bakken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]Het is alleen maar wat vet dat in de oven aanbrandde en voor HEUL veel rook zorgde!
soms zit het mee, is ook wel,eens een keer lekkerquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:19 schreef livelink het volgende:
Weet je ook meteen dat je oven ook een rook-functie heeft.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef ToT het volgende:
De groenten smaken in ieder geval lekker gerookt!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je ook meteen dat je oven ook een rook-functie heeft.
Mijn man is buiten aan het koken. Vindt hij leukquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef ToT het volgende:
De groenten smaken in ieder geval lekker gerookt!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is buiten aan het koken. Vindt hij leuk![]()
Hij heeft vorig jaar december heel goedkoop via Marktplaats een buitenkeuken gekocht. Toen hij hem ging ophalen bleek dat de man van de verkoopster net een week geleden bij haar was weggegaan en dat ze uit wraak al zijn spullen goedkoop aan het verkopen was
bij make-overs op tv krijgen ze ook altijd een buitenkeuken. Ik heb er binnen een, nog eentje buiten vind ik onzinnig en dan hou ik geen tuin meer over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar december heel goedkoop via Marktplaats een buitenkeuken gekocht. Toen hij hem ging ophalen bleek dat de man van de verkoopster net een week geleden bij haar was weggegaan en dat ze uit wraak al zijn spullen goedkoop aan het verkopen was
En dat allemaal bij de prijs inbegrepenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
De afzuigkap is trouwens ook echt bizar sterk, damn!
Van mij hoeft het ook niet, maar als hij het leuk vindt, vind ik het ook best. En nu komt het wel handig uit, want er zijn een paar vriendjes die mee-eten, dus die hele club zit nu ook buiten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij make-overs op tv krijgen ze ook altijd een buitenkeuken. Ik heb er binnen een, nog eentje buiten vind ik onzinnig en dan hou ik geen tuin meer over.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan auto's bekrassenquote:
alle knopen van de overhemden af knippenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan auto's bekrassen
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben hier thuis diegene die kookt, dus ik bepaal. Ik ben sowieso de baas, maar dat wisten jullie al he?
ik heb zoiets nooit gedaan, maar wel de neiging gehadquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle knopen van de overhemden af knippen
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben hier thuis diegene die kookt, dus ik bepaal. Ik ben sowieso de baas, maar dat wisten jullie al he?
Ook niet zoiets?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb zoiets nooit gedaan, maar wel de neiging gehad
dat komt heel verstandig overquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
Ik hou me altijd maar voor dat er bij ons niemand echt de baas is.
Ik ga mijn goede naam hier niet te grabbel gooienquote:
Toevallig ook Something Got Me Started?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met de laatste band waar ik in speelde, speelden we twee nummers van Simply Red, dat vond ik echt vreselijk
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, deze zocht ik!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |