Zei ze idd, maar ze doet het ook erg goedquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze doet het wel vaker hoorde ik.
Als je al in ondertrouw was wel. Angela is bevoegd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:33 schreef Embraer89 het volgende:
Is dit huwelijk rechtsgeldig? Of voldoen hun niet aan de voorwaarden?
6.100 euro volgens de veiling-site: https://veiling.3fm.nl/ge(...)t-in-het-glazen-huisquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:34 schreef houdjemond het volgende:
Wat was de opbrengst van de bruiloft op de veiling?
Dat bedoel ik, ben dus benieuwd of ze dat waren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je al in ondertrouw was wel. Angela is bevoegd.
die hadden we niet. Alleen een lunch bij http://www.hetoudekantongerecht.nl/ tegenover het raadhuis.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die heeft zeker de bruidstaart gemaakt.
Anders moet je inderdaad nog de papierwinkel door.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:36 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ben dus benieuwd of ze dat waren.
Wel mooie tvquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:36 schreef ok01 het volgende:
Het wordt wel awkward als iemand nee zegt
Nounounounounounouquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Na de zoen nog even een bj om het af te maken. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Na de zoen nog even een bj om het af te maken. [ afbeelding ]
Ik heb serieus maar 1 bruiloft meegemaakt, was bruidsmeisje. En 11.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:40 schreef DaMook het volgende:
Moet wel meteen terugdenken aan de bruiloft van mijn broertje waar ik getuige was. Heb toen ook moeten tekenen.
Ik kan me er ook niet meer voor de geest halen dan deze ene. Jaar of 2 geleden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb serieus maar 1 bruiloft meegemaakt, was bruidsmeisje. En 11.
In Amerika,dat dan weer wel. Heb de jurk nog
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt op een rooie havik dat geplet is door een veel te kleine sleutel.
Begrafenissen daarintegen..quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet meer voor de geest halen dan deze ene. Jaar of 2 geleden.
Paar jaar geleden van zus, was getuige en volgend jaar weer een bruiloft (nee niet opnieuw van zus)quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet meer voor de geest halen dan deze ene. Jaar of 2 geleden.
Haha.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Paar jaar geleden van zus, was getuige en volgend jaar weer een bruiloft (nee niet opnieuw van zus)
*daarentegenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |