Anders dan ik gewend benquote:
Klinkt goed even volgen op joeptoebquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:21 schreef GM78 het volgende:
Ze doet mij denken aan het lelijke stiefzusje van Trijntje Oosterhuis
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:20 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt op Trijntje in haar Sprintertijd
Proostquote:
beter dan Giel?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:23 schreef Cee het volgende:
Angela is ook gewoon perfect hiervoor he.
Joa he!quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:23 schreef Cee het volgende:
Angela is ook gewoon perfect hiervoor he.
twee zie ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hebben al een kind! Voor het huwelijk! Pas maar op, God straft meteen!
Topper.quote:
Oja.. wat een flop was dat..quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:23 schreef InFrA-WiZ het volgende:
maar waarom komt Angfe
[..]
beter dan Giel?
Zijn van hem blijkbaar.quote:
Ik vind huwelijken ook supercringe. Ik zou gewoon binnenkomen met SLAYER ipv. al die romantische zoetzappig liedjes.quote:
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kinderen zijn dus niet van hun samen?
Wij later ook. En ik weiger een jurkquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind huwelijken ook supercringe. Ik zou gewoon binnenkomen met SLAYER ipv. al die romantische zoetzappig liedjes.
Dat nam ik aan omdat ze zei dat die kinderen zijn naam hebben maar goed, klopt dus niet. Zijn wel van hun samen dan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kinderen zijn dus niet van hun samen?
Een achternicht uit Nieuw-Zeeland trouwde in een zwarte jurkquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij later ook. En ik weiger een jurk
Dat is inderdaad optioneel, zwart met paarsquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een achternicht uit Nieuw-Zeeland trouwde in een zwarte jurk
Ze moeten íemands naam hebben he, en vaak is dat van de vader.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat nam ik aan omdat ze zei dat die kinderen zijn naam hebben maar goed, klopt dus niet. Zijn wel van hun samen dan.
Jij fucking held. Elvisquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
wij kwamen binnen op de geluiden van de grootheid![]()
In het pand daar op de achtergrond bij de kerstboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |