En meteen de tweede.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:31 schreef Tagliano het volgende:
We noteren het eerste schot dus na een halfuur
?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:37 schreef Karzai het volgende:
maja dat is topvoetbal er worden weinig fouten gemaakt
Dat was ook hard nodigquote:Op zaterdag 23 december 2017 13:43 schreef Tagliano het volgende:
Laatste kwartier is wel wat attractiever
Ja heel veel minder qua aantrekkelijke wedstrijd werd ook wat lastigquote:
Mercatorpleingodquote:Op zaterdag 23 december 2017 13:54 schreef RipCity het volgende:
Zo, half Mercatorplein in de studio bij Ziggy. In trainingspakkies
Daar heeft Real niet gek veel aan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:13 schreef Bugno het volgende:
Ik denk dat Ramos 90+5 de gelijkmaker maakt.
Die krijgt rood over 20 minquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:13 schreef Bugno het volgende:
Ik denk dat Ramos 90+5 de gelijkmaker maakt.
Doe nu je ogen eens dicht.quote:
Ik vind Sierd wel vermakelijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het idee dat je dan nooit last hebt van Sierd is wel genot.
Ramos 90+4.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
Ramos is echt een dolle stier. En altijd maar dat gejank, volgens mij denkt die kerel dat hij nog nooit een overtreding heeft gemaakt.
90min gaat hij niet halen lolquote:
Alleen Serie A nog spannend, maar daar moet je weer altijd een brakke stream voor zoeken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
Zo, de kampioen van liga, PL, bundes en ligue zijn bekend.
Dat deed Suarez toch beter in 2010quote:
Unibet gewoon toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Serie A nog spannend, maar daar moet je weer altijd een brakke stream voor zoeken.
Maar die zenden ook nog het WK snooker uit tijdens een topwedstrijdquote:
HOME OF CYCLINGquote:
Dat komt omdat er geen topwedstrijden zijn bij de serie a.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar die zenden ook nog het WK snooker uit tijdens een topwedstrijd
Raja Casablancaquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bijzonder. Met welke buitenlandse clubs dan?
En dan staat er in beeld dat het langlaufen is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar die zenden ook nog het WK snooker uit tijdens een topwedstrijd
Logisch toch? Laat Real maar wat proberen, ze spelen thuis en staan achter.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:
Barca gaat nu lekker zo lang mogelijk die bal veilig rondtikken.
#BarneyArmyquote:
Ja maar bedoel ook dat ze het extra doen, om een beetje te treiteren vanwege die wissels.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Logisch toch? Laat Real maar wat proberen, ze spelen thuis en staan achter.
Was als voetballiefhebber fan van het Barca onder Pep, ,en afgelopen jaren van het voetbal van Real.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bijzonder. Met welke buitenlandse clubs dan?
Ik heb in Engeland wel sympathie voor Lollerpool en Spurs (dankzij de oud-Ajacieden). Met de rest hangt het er vanaf of er een leuk elftal staat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was als voetballiefhebber fan van het Barca onder Pep, ,en afgelopen jaren van het voetbal van Real.
Maar ben geen supporter van 1 van de clubs.
Liverpool,en heb een sympathie voor Inter..
Jij dan?
Hebben ze vaak genoeg geprobeerd de afgelopen seizoenen. Meestal onzichtbaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:37 schreef Karzai het volgende:
ze hadden bale gelijk op moeten stellen meteen de gevaarlijkste man
Precies. Winnen hier toch redelijk eenvoudig zonder goed te spelen en met flink wat afwezigen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona kan wel een grotere overwinning boeken nu
ok dan ,heb ik ook met de meeste clubs.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland wel sympathie voor Lollerpool en Spurs (dankzij de oud-Ajacieden). Met de rest hangt het er vanaf of er een leuk elftal staat.
Volg altijd wel mijn oude FM-clubs wel met meer interessequote:Op zaterdag 23 december 2017 14:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ok dan ,heb ik ook met de meeste clubs.
Ze missen iemand die met een microfoon keihard RETTEKETTETEKET schreeuwt ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:47 schreef RipCity het volgende:
Sfeer bij spaanse wedstrIjdente druk met pinda's eten.
Retteketetteketetquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze missen iemand die met een microfoon keihard RETTEKETTETEKET schreeuwt ja.
Die aanslag van Zaza op Bakambu, mijn godquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:46 schreef chufi het volgende:
Ondertussen staat Villarreal voor met 1-0 bij Valencia
Die Champions League wedstrijden zijn pas over 2 maandenquote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Iwanius het volgende:
De winst was gewoon geflatteerd en onverdiend want Messi en co speelden puur op de counter, bijna Duits-achtig en saai, waarbij dat laatste voor de hele wedstrijd gold. Interessanter wordt het in de Champions League straks als Madrid, PSG ontmoet. Een soort Barcelona 2.0.
Ik zeg dat de klap van Barcelona Real tegen PSG nog niet te boven is en zal worden uitgeschakeld door dat PSG van Neymar en co. Iets zegt mij dat...(onderbuik gevoel)
Copa del Rey tegen Cadiz en dan de DERBY VAN SEVILLA.twitter:SevillaFC twitterde op donderdag 28-12-2017 om 18:05:41Principio de acuero con Montella para dirigir al #SevillaFC➡️ https://t.co/88oK8Cr79L#vamosmisevilla https://t.co/jFGstTiH6K reageer retweet
Hij gaat het weer proberen...quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
En gelijk z'n knie naar de klote, dit moet een grap zijn.
Zit aanvallend geen ene lijn in. Wat zijn ze toch afhankelijk van Parejo en Guedes helaas.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:42 schreef skysherrif het volgende:
wat is valencia allemaal aan het doen
VBL / [Copa del Rey] De Spaanse beker #6 Barįa zwijnt ontzettendquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf morgen wordt de Copa Del Rey er weer doorheen gejaagd, te beginnen met de achtste finales: volgende week returns
[ afbeelding ]
Bij Atlético dus Vitolo en Diego Costa in de selectie. Bij Sevilla maakt Montella zijn debuut. Bij Las Palmas v Valencia voor het eerst Paco Jemez op de bank, maar Marcelino niet bij Valencia want die herstelt nog van een auto-ongeluk: https://www.thesun.co.uk/(...)ld-boar-on-motorway/. En bij Celta v Barcelona zal Ous weer voor het eerst minuten kunnen maken. Jawel.
Zit hier wel prima, sorry.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VBL / [Copa del Rey] De Spaanse beker #6 Barįa zwijnt ontzettend
We hebben een Copa del Rey topic, Stinhoquote:Op donderdag 4 januari 2018 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitgoal al binnen. Dit is dus eigenlijk ook weer gespeeld.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
We hebben een Copa del Rey topic, Stinho
quote:
Achja als hij eerder normaal had gedaan dan was het niet zijn tweede geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje sneu om hiervoor geel te geven
Had ook gewoon rood moeten hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja als hij eerder normaal had gedaan dan was het niet zijn tweede geweest.
Daaromquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ook gewoon rood moeten hebben.
Eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:58 schreef Mansjester het volgende:
Diego Costa is de grootste teringdebiel die er op een voetbalveld rondloopt
Dit winnen ze welquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel, maar het staat weer gelijk
twitter:_pauljoyce twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 17:46:14Coutinho to Barcelona done. Ŗ142m. reageer retweet
Jammerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:_pauljoyce twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 17:46:14Coutinho to Barcelona done. Ŗ142m. reageer retweet
kippevel altijd ..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
y Sevilla, Sevilla, Sevilla,
aquí estamos contigo, Sevilla
Kan er prima mee levenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee ploegen die niet kunnen verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |