Ah, de grootste met 1 hele stem meer dan SP zie ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, ik had antwoord gegeven op je vraag welke Groningse gemeente zo massaal op de PVV stemt (Oude Pekela is dat volgens mij).
Blijkbaar een citaat van Victor Hugo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Geen flauw idee. Ik hoop dat Ryon of een andere socioloog dit kan verklaren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar een citaat van Victor Hugo.
Wat zegt ie, ik wil schimmelkaas of anders niets?
Zeeuwen, het blijft een bijzonder volk, he?quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar een citaat van Victor Hugo.
Wat zegt ie, ik wil schimmelkaas of anders niets?
Oh het is runderbiefstukquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik hoop dat Ryon of een andere socioloog dit kan verklaren.
Siquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeeuwen, het blijft een bijzonder volk, he?
En toch zien de heren achter hem er nog beroerder uit. Fascinerend wel...quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:16 schreef 99.999 het volgende:
Geertje ziet er wat eng uit.
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)5c-b49f-595c03a27fc2
Kneuzen kermis all around.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En toch zien de heren achter hem er nog beroerder uit. Fascinerend wel...
Doelde op de close up iets verderop in het artikelquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit wel eens een mooie blankman gezien? Schoonheid bestaat niet boven de 50ste breedtegraad.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, die is niet fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doelde op de close up iets verderop in het artikel
Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit wel eens een mooie blankman gezien? Schoonheid bestaat niet boven de 50ste breedtegraad.
Mannen bedoel ik he, jij bent zelf natuurlijk prachtig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Goed om te weten dat je vrouwen niet 'blankman' noemt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mannen bedoel ik he, jij bent zelf natuurlijk prachtig.
Vergaderen tot in de late uurtje eist zijn tol.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:16 schreef 99.999 het volgende:
Geertje ziet er wat eng uit.
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)5c-b49f-595c03a27fc2
quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mannen bedoel ik he, jij bent zelf natuurlijk prachtig.
Daar kom je goed weg, Linusquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je vrouwen niet 'blankman' noemt.
Oh je hebt gelijk, dacht dat ik blankmens had gezegd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je vrouwen niet 'blankman' noemt.
Ik bedoel, wat is een dumblydore en wat heeft het met jude law van doen hahaquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bedoel je nu 'dat' of 'wat?'?
Oh, oeps. Dumblydore is een bekende fout uit het meesterwerk 'My Immortal'. De schrijfster bedoelde Dumbledore en sindsdien noem ik het karakter regelmatig Dumblydore. En Jude Law is natuurlijk de acteur die Dumbledore gaat spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is een dumblydore en wat heeft het met jude law van doen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |